Problem z włączeniem

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Problem z włączeniem

Postprzez Neavy w 30 Kwi 2011, 19:48

Witam.

Miałem dziś format kompa, i wszystko trzeba było instalować od nowa. Zabrałem się za S.T.A.L.K.E.R.'a. (CS) Wszystko się zainstalowało, ale gdy już włączałem, pojawił się ten obrazek i wyskoczył komunikat "OpenAL: Can't create sound device". I włączyć się nie da :/ help...
P.S.: Nie znalazłem żadnego takiego tematu.
Image
Awatar użytkownika
Neavy
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 29 Mar 2011, 20:44
Ostatnio był: 14 Paź 2012, 14:52
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: Problem z włączeniem

Postprzez MatrixSTR w 30 Kwi 2011, 19:50

A wgrałeś sterowniki dźwięku?

Za ten post MatrixSTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Neavy.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: Problem z włączeniem

Postprzez Neavy w 30 Kwi 2011, 20:32

Akh, dzięki wielkie, wiedziałem że o czymś zapomniałem ;P :wódka:
//edit: Teraz, da się włączyć, ale po wyborze nowej gry (zapisy wyparowały po formacie) i po prawie całym załadowaniu wyskakuje Bug (zielony robaczek)... i nie da się włączyć na żadnym poziomie nie działa. Patch mam najnowszy.
Image
Awatar użytkownika
Neavy
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 29 Mar 2011, 20:44
Ostatnio był: 14 Paź 2012, 14:52
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Problem z włączeniem

Postprzez MatrixSTR w 30 Kwi 2011, 20:44

A log?
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: Problem z włączeniem

Postprzez Neavy w 30 Kwi 2011, 20:53

Nie wiem, zielony w tym jestem :P zapisuje się to gdzieś?
Image
Awatar użytkownika
Neavy
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 29 Mar 2011, 20:44
Ostatnio był: 14 Paź 2012, 14:52
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Problem z włączeniem

Postprzez atikabubu w 30 Kwi 2011, 21:01

ramka u góry napisał(a):Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści loga błędu od linijki FATAL ERROR.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: Problem z włączeniem

Postprzez Neavy w 30 Kwi 2011, 21:09

Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie. Nic.
A oto bug:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S11, 2400.00 mhz, 63-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27299 files cached 29 archives, 4848Kb memory used.
Init FileSystem 1.479315 sec
'xrCore' build 3464, Jul 29 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2000132 K], reserved[15316 K], committed[81640 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8213 K], process heap[401395 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3833 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r2_ssao'
~ Valid arguments: Off/Low/Medium/High
~ Invalid syntax in call to 'r2_sun_quality'
~ Valid arguments: Low/Medium/High
~ Invalid syntax in call to 'r2_sun_shafts'
~ Valid arguments: Off/Low/Medium/High
[c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9589]: ATI Radeon HD 2600 PRO
* GPU driver: 6.14.10.6715
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1004 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [314 ms]
"c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 105612 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    864 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 914 ms
* phase cmem: 96378 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 296 ms
* phase cmem: 97087 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 97087 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* New game is successfully created!
* phase time: 7648 ms
* phase cmem: 157186 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 127 ms
* phase cmem: 157214 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 157262 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 157262 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 6672 ms
* phase cmem: 268226 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 445 ms
* phase cmem: 269241 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 22720 verts, 266 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 466236 indices, 910 Kb
* phase time: 1689 ms
* phase cmem: 269425 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 212 ms
* phase cmem: 280704 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K)
* phase time: 198 ms
* phase cmem: 280721 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\marsh\level.hom
* phase time: 59 ms
* phase cmem: 280919 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 280919 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 280919 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 869, 366179 K
* t-report - lmap: 11, 11265 K
* phase time: 8459 ms
* phase cmem: 308355 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 308355 K
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : mem_usage_impl
[error]File          : E:\priquel\sources\gold\xrCore\memory_usage.cpp
[error]Line          : 156
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : bad node in heap
 

stack trace:

Image
Awatar użytkownika
Neavy
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 29 Mar 2011, 20:44
Ostatnio był: 14 Paź 2012, 14:52
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Problem z włączeniem

Postprzez The Witcher w 01 Maj 2011, 08:03

Jakieś mody zainstalowane? Crack?
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: Problem z włączeniem

Postprzez Kumpel111 w 01 Maj 2011, 08:05

Kluczowe pytanie. Pirar czy orginał?
Awatar użytkownika
Kumpel111
Tropiciel

Posty: 362
Dołączenie: 24 Wrz 2010, 18:23
Ostatnio był: 18 Cze 2023, 07:40
Miejscowość: Paraguay
Frakcja: Zombie
Kozaki: 22

Re: Problem z włączeniem

Postprzez Neavy w 01 Maj 2011, 08:29

Mam oryginał, żadnego cracka. Dodam tylko, jeśli ma to jakieś znaczenie, że przed formatem miałem aby jednego moda, TFW.
Image
Awatar użytkownika
Neavy
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 29 Mar 2011, 20:44
Ostatnio był: 14 Paź 2012, 14:52
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Problem z włączeniem

Postprzez wobes w 01 Maj 2011, 09:17

wobes
Tropiciel

Posty: 219
Dołączenie: 22 Sie 2010, 20:20
Ostatnio był: 31 Mar 2015, 00:50
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: Problem z włączeniem

Postprzez vandr w 01 Maj 2011, 09:28

Ja miałem chyba identyczny błąd kilka miesięcy temu, gdy miałem pirata. I jeszcze wzmianka coś o "XrCore.dll".

Uwagi moderatora:

Dla własnego dobra lepiej żebyś już go nie miał...
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości