[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Lip 2011, 16:39

Jak byś miał czas, dołącz do powinności i u nich zobacz. Ja u nich zaczynałem i cały czas tylko z Instytutu A wysyłali.


No tak, bo jest to najbliższa baza. Jak dojdziesz do bagien, i będziesz miał przejętą bazę w Kordonie, to zobaczysz, że właśnie z Kordonu będą wysyłać.

@ Per$hing16 - Strzelałeś może z czegoś co ma tłumik i przy strzale ci wywaliło? Jeżeli nie, to zobacz czy w pobliżu nie ma jakichś stalkerów z bronią co ma założony tłumik, bo to z którąś bronią jest problem.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez pshemo w 28 Lip 2011, 17:17

Czy to normalne, że przeciwnicy spawnują się w dowolnym miejscu na mapie? Nie powinno być tak, że zawsze idą z bazy? Wcześniej tak nie było, ale pierwszy raz gram z minimalnym czasem respawnu, więc może nie zauważyłem.

Walczyłem w Garbage i bandyci spawnują się na moich oczach w dwóch punktach w prawej górnej części mapy. Więcej, spawnują się w punkcie, do którego nie ma czystego przejścia do ich bazy.

Na załączonej mapie, zająłem "Northern outpost" i kontroluje go moja frakcja. Niebieską strzałką zaznaczyłem moją drogę. Szedłem tamtędy i wyeliminowałem bandytów w czerwonych punktach. Po wyeliminowaniu bandytów w "Defensive outpost" pojawił się na moich oczach nowy oddział bandytów, wróciłem więc w stronę "Backwoods camp" i natrafiłem na znów kompletnie nowy oddział bandytów.

map_garbage.png


W dodatku dziwna rzecz. Gdy się oddalałem z "Defensive output" oddział bandytów nagle zniknął, gdy zbliżyłem się znowu zespawnował się ponownie. I tak w kółko, odchodząc, podchodząć oddział bandytów się pojawiał i znikał. Nie mam save'a, ale jak mi się znowu trafi to zapiszę. Może jakiś bug w skrypcie respawnu związany z pozycją gracza.

Później wróciłem do "Northern outpost" i oddział Freedom zespawnował się na moich oczach i wykosił moich, bo byli z lekka zaskoczeni.

Miał ktoś coś takiego?
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
pshemo


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Crew w 28 Lip 2011, 17:42

smoq2

No właśnie nie. Grałem i zająłem bagna, Osada rybacka zdobyta, wzywam posiłki i odpowiada baza z agropromu,budynek A


A oczywiście przed Bagnami, baza w kordonie i inne.
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 28 Lip 2011, 18:02

Crew napisał(a):Junx

Jak byś miał czas, dołącz do powinności i u nich zobacz. Ja u nich zaczynałem i cały czas tylko z Instytutu A wysyłali.


Ok jak będę miał czas w nocy to zrobię to.

PS. Smoq wracając do helikoptera. Dajmy na to ktoś wziął sobie poziom "mistrz" czeka na helikopter na danej mapie zapisuje, wyłącza się i wczytuje ją i helikopter jest znowu. Idzie wybić każdego wroga na mapie i przejmuje kontrolę nad całą mapą bez wielkiego wysiłku. Moim zdaniem tak powinno być: Gdy jest helikopter kucają i się chowają, gdy widzą gracza to się ruszają żeby bronić pozycji a potem znowu się chowają po walce.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 28 Lip 2011, 18:31

Crew napisał(a):smoq2
No właśnie nie. Grałem i zająłem bagna, Osada rybacka zdobyta, wzywam posiłki i odpowiada baza z agropromu,budynek A

A oczywiście przed Bagnami, baza w kordonie i inne.


a może poprostu przejąłeś te bazy a później wysłałeś wszystkie oddziały którę tam stacjonowały (w bazie) do innych lokacji, przez co baza opustoszała



Bug Trap przy walce przeciw najemnikom.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !b_assert
[error]Function      : HUD_SOUND_COLLECTION::FindSoundItem
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\HudSound.cpp
[error]Line          : 139
[error]Description   : sound item not found in collection
[error]Arguments     : sndSilencerShot
 

chodzi tu chyba o wytłumioną SGI 5k - przynajmniej tak myśle - bo po wczytaniu save'a i wybiciu najemników z SVD przeszukałem trupy i trzech miało tą samą broń (SGI 5k +tłumik), a czwarty Chasera 13.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajdzik w 28 Lip 2011, 22:17

ja mam problem wybrałem frakcje Najemnik i na Jantarze wszystko ok chodziło wyszedłem poza jantar przez przewodnika do wysypiska i mi wywala grę na wysypisku po 3 min, a i jak chciałem z Jantaru wyjść do Agro to mi wyczytało mapę i wywaliło. Nie wiem co robić :|
A co do moda wygląda EXTRA.
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : out_of_memory_handler
File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
Line          : 323
Description   : <no expression>
Arguments     : Out of memory. Memory request: 2048 K
Awatar użytkownika
wajdzik
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 29 Sie 2007, 21:00
Ostatnio był: 25 Sty 2012, 19:54
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wheeljack w 28 Lip 2011, 22:25

Zwiększ pamięć wirtualną.

Poza tym logi dajemy w [code], nie w [quote], poprawiam.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajdzik w 28 Lip 2011, 22:38

y 4 GB mam to mało?

Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd.
Processor: Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @ 3.07GHz (4 CPUs)
Memory: 4GB RAM
Hard Drive: 660 GB Total
Video Card: Radeon HD 6800 Series
Operating System: Windows 7 32 BIT

Uwagi moderatora:

Hmmm, zapomniałem o FAQ, więc daruję Ci warna za jego nieczytanie. :P - Wheeljack
Awatar użytkownika
wajdzik
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 29 Sie 2007, 21:00
Ostatnio był: 25 Sty 2012, 19:54
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 28 Lip 2011, 22:47

@wajdzik
viewtopic.php?p=47080#p47080
Punkt 2.9
Podpunkt 3)
[EDIT]
I najlepiej zrób też to, co jest napisane w 2.8

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive wajdzik.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajdzik w 28 Lip 2011, 23:34

Wielkie dzięki 2.9 FIX działa ;) thx masz vóde ode mnie w barze ;)
Awatar użytkownika
wajdzik
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 29 Sie 2007, 21:00
Ostatnio był: 25 Sty 2012, 19:54
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 29 Lip 2011, 00:12

a ja mam też takie małe pytanie:
Czy broń frakcji nie powinna czasem być coraz lepsza wraz z zajmowaniem większego obszaru. Jestem w czystym niebie, zostali mi tylko najemnicy do załatwienia a moja frakcja na podbój Zony bierze Karabin myśliwski i PMMy, gdyby nie moje dostawy Kałasznikowów to już po Stalkerowskim tygodniu znikli by z mapy.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 29 Lip 2011, 00:13

Na prośbę Crew'a umieszczam screeny przyłączenia się do Powinności i ataku na najemników oraz zajęcia ich bazy:

Baza i posiłki:
Image

Mapa taktyczna (Najemnicy wybici, jedynie zombiaki zostali):
Image

PS. Nie było żadnych problemów pod czas tej gry. Co do tych wypadów z wytłumioną SGI 5k nie było żadnych może dlatego, że nie rozwinęli się za bardzo.

EDIT: Czy miał ktoś ten błąd z wytłumioną SGI 5k na wersji 2.8 :?:
Smoq można zrobić żeby były wszystkie przejścia dostępne od razu? Chodzi mi o przejście Agroprom - Bagna i inne.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość