[SZUKAM]Karabinek szturmowy Gaussa

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[SZUKAM]Karabinek szturmowy Gaussa

Postprzez Rodick w 13 Lip 2012, 13:24

Witam! Jest to mój pierwszy ( a właściwie nie, bo nie pamiętam który - mam konto, ale passów nie pamiętam :P :( ) post tutaj. Poszukuję karabinku szturmowego na amunicję od Gauss Guna o wyglądzie takim bardziej futurystycznościowym ;-) ( należy to rozumieć tak: w stylu Fallouta ale bardziej surowy i "wojskowy" ). Proszę o pomoc. Jeżeli nie ma takiego moda, to mam pytanie, a mianowicie: W czym są robione tekstury broni?? Pytam, bo jak nie ma to mógłbym spróbować zrobić sobie taki ;-)
Nie dyskutuj z idiotą,
bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,
a potem pokona doświadczeniem ;-)
Rodick
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 17 Maj 2010, 13:52
Ostatnio był: 26 Lip 2012, 08:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Reklamy Google

Odp: [SZUKAM]Karabinek szturmowy Gaussa

Postprzez jalkavaki w 13 Lip 2012, 14:33

Weź np. FN2000 i w konfigu zmień amunicję z NATO-wskiej na tą Gauss. Chyba tak będzie najprościej.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [SZUKAM]Karabinek szturmowy Gaussa

Postprzez Rodick w 19 Lip 2012, 07:16

Zrobiłem coś takiego, było w miarę OK, tylko musiałem przerobić mój exo, bo bym inaczej zniknął na jednego hita (no cóż, przy okazji, tak caaałkiem przypadkiem pozmieniałem parametry hitpower, hitimpulse, firedistance, rpm, bulletspeed i magsize ;-)) Zmodyfikowałem exo i okazuje się, że przeciwnicy, którzy nie mają tej FNki prawie nic mi nie robią (mogłem wpaść sam z moją FNką w 3 oddziały bandziorów i nawet nie musiałem używać bandaży!!!

W końcu postanowiłem zrobić sobie broń, oddzielną broń zgodnie z tym, co napisał SandFighter w tym temacie viewtopic.php?f=68&t=626 na stronie 4 pamiętając, że są różnice miedzy Cieniem a CSem :
:

Niestety przekopiowanie samych plików nie wystarczy. Po stworzeniu samego profilu broni (czyli nowego pliku w folderze gamedata/config/weapons) musisz dodać ten plik do listy ładowanych profilów broni w pliku weapons.ltx. Potem dodajesz ich opisy w plikach tekstowych gry, i na końcu udajesz się zaopatrzyć handlarzy.

A najważniejszą rzeczą jest skopiować bezpośrednio plik broni na której bazujemy i zmodyfikować go odpowiednio. Oto linijki jakie musisz zmodyfikować, żeby wszystko zadziałało (podaje przykład z mojego H&K Mk. 23 SOCOM):
Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_socom]:identity_immunities
description = enc_weapons1_wpn-socom
inv_name = wpn_socom
inv_name_short = wpn_socom
hud = wpn_socom_hud

Po wykonaniu tego wszystkiego powinieneś mieć dostępną swoją broń u tradera. Oczywiście model się nie zmienia, więc sam rozumiesz, że Twoja zabawka będzie wyglądać identycznie.


Zrobiłem wszystko jak napisał SandFighter i co?? Gra nawet nie odpala sie i BugTrap! Tutaj dam FATALERRORA z loga i proszę o pomoc.
:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CModelPool::Instance_Load
[error]File : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line : 113
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find model file 'dynamics\equipments\item_spalnik.ogf'.


Tutaj dowiedziałem się tylko, że nie może znaleźć jednego pliku, którego po przeinstalowaniu moda ni mogę znaleźć w gamedacie

PS. Gram na modzie The_Faction_War_v3.8beta
PS2. Jeżeli powinienem założyć oddzielny temat, to sry wielkie, ale nie chciałem zaśmiecać forum tematami po 2 posty
Nie dyskutuj z idiotą,
bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,
a potem pokona doświadczeniem ;-)
Rodick
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 17 Maj 2010, 13:52
Ostatnio był: 26 Lip 2012, 08:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości