[S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez Freeman w 02 Paź 2009, 19:14

Nie gram na tym modzie ale jest możliwe dodanie tego śpiwora do handlu lub za zadanie, potrzebujesz tylko pliku który odpowiada za śpiwór, a właściwie oznaczenia tego przedmiotu. Jak już pisałem nie mam tego moda ale może ktoś z graczy Ci pomoże, jeśli nie to poszukaj tego pliku w gamedata, dokładnie chodzi o jego nie spolszczoną nazwę [w nawiasie kwadr.], poszukaj w pliku items.ltx, nie wiem jak stoisz z modowaniem ale może ktoś Ci napisze o jaki plik chodzi - wtedy nie będzie problemu.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez bobo28 w 03 Paź 2009, 19:26

Jeżeli chodzi o modowanie to jestem na poziomie 0, ale jak ktoś napiszę co mam zrobić to jakoś sobie dam radę :)
bobo28
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 02 Paź 2009, 17:23
Ostatnio był: 05 Gru 2011, 12:00
Kozaki: 0

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez Freeman w 03 Paź 2009, 21:57

Chcąc dodać sprzedany przedmiot możesz edytować pliki handlarzy, schowki, lub zadania.
Proponuje edytować plik handlarzy.
Znajdź w katalogu z grą folder gamedata\configs\misc\trade ---> szukasz pliku trade_trader_mar_csky.ltx,
otwierasz notatnikiem, znajdujesz wiersz a właściwie sekcję:

Kod: Zaznacz wszystko
;Ďđĺäěĺňű
device_torch         ;NO TRADE
detector_simple         = 0.1,   0.01
detector_advanced      = 0.1,   0.01
detector_elite         = 0.1,   0.01
device_pda            ;NO TRADE
hand_radio            ;NO TRADE
guitar_a            ;NO TRADE
harmonica_a            ;NO TRADE
matras                          = 1,   0.8 ----> ten wiersz dopisujesz


Następnie w tym samym pliku szukasz [supplies_generic] ---> sekcja:

Kod: Zaznacz wszystko
;Äĺâŕéńű
detector_simple         = 1,   0.5
hand_radio            = 1,   1
amk_metka            = 1,    1
matras                          = 1,   0.8 ----> ten wiersz dopisujesz


Szukasz jeszcze [supplies_exp_1]:supplies_generic, w tej sekcji dodajesz:

Kod: Zaznacz wszystko
detector_simple         = 2,   0.5
amk_metka            = 2,   1
matras                          = 1,   0.8 ----> ten wiersz dopisujesz


teraz znajdź [trade_generic_sell]

Kod: Zaznacz wszystko
;Ďđĺäěĺňű
device_torch         ;NO TRADE
hand_radio            ;NO TRADE
detector_simple         ;NO TRADE
detector_advanced      ;NO TRADE
detector_elite         ;NO TRADE
device_pda            ;NO TRADE
guitar_a            ;NO TRADE
harmonica_a            ;NO TRADE
amk_metka            = 5, 6
matras                          = 1, 3 ----> ten wiersz dopisujesz


Ostatnia sekcja [trade_friend_sell]:trade_generic_sell, na samym końcu pod amk_metka dodajesz to co poprzednio.
Tak zedytowany plik pozwoli Ci na kupno materaca u handlarza Czystego Nieba w dowolnym momencie gry.
Pamiętaj dodajesz matras w zaznaczone miejsca, jakby to nie pomogło to TU znajdziesz tutorial.
Powodzenia.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez bobo28 w 04 Paź 2009, 11:56

Ok dzięki. Chwilowo wybieram się do akademika, ale jak wrócę to się tym zajmę :)
bobo28
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 02 Paź 2009, 17:23
Ostatnio był: 05 Gru 2011, 12:00
Kozaki: 0

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez mateszew w 10 Paź 2009, 08:59

ja ma taki problem że gra przy klient synchronizacja wywala bez bug trapa szukalem i niema zadnego loga wgralem wersje full i fixa pod 1.5.05 mam 1.5.05 plis HELP :(
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez Zajcew w 10 Paź 2009, 11:00

Pirat czy Oryginał? Jak pirat to... Możesz sobie pójść do sklepu i kupić tą grę.
:

Lubię Placki
Awatar użytkownika
Zajcew
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 23 Gru 2008, 12:34
Ostatnio był: 14 Sty 2012, 15:38
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: --
Kozaki: 3

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez mateszew w 10 Paź 2009, 12:09

oryginał z tesco za 99.99 :mad:
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez bobo28 w 10 Paź 2009, 17:12

Zrobiłem tak jak radził Freeman, ale i tak zakupić go nie mogłem. Ale powywalałem jakieś pliki i teraz mi sam zasypia, wysypia się i się budzi :) Mam teraz drugi problem, musiałem zainstalować grę od nowa i mam domyślnie poustawiane wszystko na ful, i strasznie mi przycina. Jak klikam na opcje to wywala mnie do windowsa. W jakim pliku trzeba pogrzebać, aby powyłączać te duperelki typu cienie itp? Drugie pyt. jak zwiększyć sobie udźwig max.? Wiem, że się to ustawia w jakichś dwóch plikach, tylko nie pamiętam w jakich.
bobo28
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 02 Paź 2009, 17:23
Ostatnio był: 05 Gru 2011, 12:00
Kozaki: 0

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez Czarny w 12 Sty 2010, 16:29

Mam problem, a konkretniej ze po zainstalowaniu (ponownym, bo przedtem wszystko pięknie chodzilo) stalkera, edytowaniu fsgame.itx i wsadzeniu game data z tego modu nie moge odpalic gry(orginalka z platynowej kolekcji). Wlaczam gre a tu "Cannot open file 'fsgame.itx' Check your working folder". Jeśli wsadze plytke i odpale z niej gre to wyskakuje mi bug. Pomocy!
----------------
Juz dobrze! :D Zainstalowalem patcha!!!

Uwagi moderatora:

Edytuj swoje posty! - caleb59
Jak jurz bede duzi to ziostane S.T.A.L.K.E.R.'iem
Awatar użytkownika
Czarny
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 04 Sty 2010, 18:02
Ostatnio był: 24 Gru 2010, 14:28
Miejscowość: Kijów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na m

Postprzez jalkavaki w 07 Wrz 2010, 00:18

Zainstalowałem na próbę tego moda. Wywaliłem i pozmieniałem to o czym była mowa w tym temacie. Gram na wersji 1.5.10 z FIXEM, w naszym ojczystym języku. Na razie za mną tylko kilka godzin rozgrywki. Gra do tej pory ani razu nie wywaliła się do Windy.
Na pierwszy ogień minusy/wady:
- za każdym loadingiem (przewodnik, zmiana mapy, save, load) - pojawia się celownik, mimo, wyłączania go w opcjach.
- brak opisów do czego służą nowe przedmioty. Skąd mam wiedzieć do czego służą nowe przedmioty (np. papierosy), jak w ich opisie jest tylko coś w ten deseń: sim_cośtam_cośtam?
- jakoś AI zawodzi. Bagna zdobyłem w niecałą godzinę, praktycznie sam, kładąc dziesiątki renegatów pokotem(gram na najtrudniejszym poziomie). Nie zginąłem ani razu. Większym wyzwaniem były pałętające się tu i ówdzie dziki. Po prostu działania Renegatów to jedna wielka apatia i porażka.
- granatów od groma. Kościół i park maszynowy zdobyłem tylko za ich pomocą. W pewnych momentach miałem ze sobą ponad 30 granatów (wszystkich rodzajów). Zdecydowanie za często występują i w zbyt dużych ilościach.
- rodzaje granatów- niby ich dużo, ale jakiejś różnicy między nimi nie zauważyłem (poza granatem dymnym).
- teraz może nie wada a pewne kuriozum. Otóż w pewnej metalowej skrzynce znalazłem coś koło 130 ogniw do Gaussa. Każde 3 sztuki u handlarza chodziły po 1k rubli. W efekcie, już na samym początku wylądowałem z ponad 50tys rubli. Niestety niszczy to rozrywkę. Inny przykład, to opuszczając bagna taszczyłem ze sobą prawie 200 sztuk amunicji do SWD. Wszystko znaleźne w schowkach i skrzyniach.
- za to przy ciałach zero amunicji do broni używanej przez denata...
- za to mnóstwo granatów...
- którymi nie rzucają.
- NPC mają na handel albo gitarę (to akurat daje klimat), albo granaty. Czasem te dwa połączone. Nic więcej.
- mało czasu na wykonanie pobocznych zadań zlecanych przez dowódców oddziałów (np. przynieś zgubiony przedmiot - Makarow, PDA, itp.). Jeszcze nie udało mi się dotrzeć ze zgubą do zleceniodawcy. Za szybko pojawiał się komunikat o anulowaniu zadania.
- mając wzmocnioną przez mechanika kamizelkę CS-3 z dwoma wkładami kevlarowymi, jestem praktycznie nie do ruszenia przez broń małokalibrową. W taki sposób eksperymentalnie wszedłem w miejsce zajęte przez kilunastu renegatów uzbrojonych w słabą broń (Makarowy i śrutówki). Wyszedłem z tego bez większego uszczerbku na zdrowiu i pancerzu, likwidując wszystkich oponentów (też strzelbą i pistoletem- coby nie było, że z kałachem wpadłem ;) ). Odniosłem, wrażenie, że pociski oponentów odbijały się ode mnie, jakbym w jakimś megawypaśnym pancerzu był (np. typu Bułat). Ale może takie było zamierzenie twórców. W końcu w rzeczywistości dobre kamizelki kuloodporne są wytrzymałe na pociski o małej prędkości. Tyle, że cierpi na tym rozgrywka. W anomaliach i na kulach karabinowych jeszcze nie testowałem ;)
Dosyć znęcania się. Teraz plusy :)
- bardzo dobre parametry broni. W końcu strzał, dwa wystarczą aby położyć oponenta spać. W końcu śrut przydaje się na walki na bliski dystans. Chyba, że ktoś ma pancerz - patrz wyżej.
- jak nie masz pancerza i mało medykamentów to przy postrzale wcześniej czy później kaplica.
- jedzenie nie leczy (tadam!)
- muszka i szczerbinka w pistoletach! Nareszcie pistolety w CS się przydadzą do czegoś więcej niż ładnego wyglądania i strzelania na wiwat.
- masa nowych, ciekawych i przydatnych przedmiotów. W sumie każdy nowy przedmiot to plus. Płytki kevlarowe do kamizelek, maski p-gaz, rękawice, gogle, camelback. I to wszystko ma jakiś użytek. Pewnie nie wszystko jeszcze znalazłem/odkryłem, ale sama idea świetna
- nowa chemia. Papierosy, morfina, skręty. Wszystko ma swoje przeznaczenie (jeszcze do końca nie wiem które co dokładnie daje) ale i skutki uboczne. Podobnie jak znane już apteczki (drastyczny spadek wytrzymałości) czy zastrzyki przeciwpromienne (zaburzenia percepcji). Ciekawy pomysł na wykorzystanie papieru toaletowego :)
- śpiwór - w końcu jest! Jeszcze nie testowany, ale sama idea możliwości przekimania nocy, po uprzednim wypiciu przy ognisku kilku flaszek i wypaleniu skręta z braćmi stalkerami, zarąbiaszcza.
Na pierwsze parę godzin testowania mod dobry. Kilka minusów, które podejżewam da się zlikwidować modyfikując pliki nie przysłania pozytywnych odczuć z rozgrywki.
Ciąg dalszy zachwytów i narzekań zapewne nastąpi, gdyż mod ten bardzo mi się spodobał i czuję, że będę go męczył długo i wnikliwie.
Jutro zacznę odnowa, już nie testując, a normalną rozgrywkę.
PS. Ktoś z biegłych w modyfikowaniu może powiedzieć, czy da się jakoś zmienić liczbę granatów? Bardzo psuje to klimat.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.

Za ten post jalkavaki otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MatrixSTR.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na m

Postprzez VDLR w 13 Lut 2014, 01:00

Co do kuloodpornych kamizelek to wygląda to jednak na bug'a, bo zauważyłem, że bardziej chroni jeśli masz artefakt. Dokładniej to miałem nieśmiertelność w zwykłej kurtce z artefaktem meduza, który zmniejsza radiację, a nie zwiększa odporność na kule. Przetestowałem to dość mocno. Wszedłem do obozu pełnego bandytów i dałem w siebie naparzać, a kule się odbijały. Artefaktu w takim momencie nie można zdjąć, ale jak wycofałem się za winkiel i zdjąłem artefakt, to po 3 strzałach leżałem. Swoją droga fajnie tak wejść między cieci i patrzeć jak siebie nawzajem wykańczają :omatko:

Uwagi moderatora:

Widzisz datę ostatniego posta? :F - Wheeljack
VDLR
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 08 Lut 2014, 16:07
Ostatnio był: 05 Mar 2014, 22:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 1

Poprzednia

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości