[Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Rezorius w 05 Wrz 2010, 22:28

ja juz raz wymieniałem te plik
oryginalnie mam tak napisane:

Kod: Zaznacz wszystko
$app_data_root$=true|false|C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\
;abbreviation           = recurs|notif|  root|                  add|        ext|            description
$arch_dir$              = false| false| $fs_root$
$game_arch_mp$          = false| false| $fs_root$|            mp\
$arch_dir_levels$       = false| false| $fs_root$|            levels\
$arch_dir_resources$    = false| false| $fs_root$|            resources\
$arch_dir_localization$ = false| false| $fs_root$|            localization\
$arch_dir_patches$      = false| true|  $fs_root$|            patches\
$game_data$             = true|  true|  $fs_root$|            gamedata\
$game_ai$               = true|  false| $game_data$|          ai\
$game_spawn$            = true|  false| $game_data$|          spawns\
$game_levels$           = true|  false| $game_data$|          levels\
$game_meshes$           = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.ogf;*.omf|   Game Object files
$game_anims$            = true|  true|  $game_data$|          anims\|        *.anm;*.anms|  Animation files
$game_dm$               = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.dm|          Detail Model files
$game_shaders$          = true|  true|  $game_data$|          shaders\
$game_sounds$           = true|  true|  $game_data$|          sounds\
$game_textures$         = true|  true|  $game_data$|          textures\
$game_config$           = true|  false| $game_data$|          configs\
$game_weathers$         = true|  false| $game_config$|        environment\weathers
$game_weather_effects$  = true|  false| $game_config$|        environment\weather_effects
$textures$              = true|  true|  $game_data$|          textures\
$level$                 = false| false| $game_levels$
$game_scripts$          = true|  false| $game_data$|          scripts\|      *.script|      Game script files
$logs$                  = true|  false| $app_data_root$|      logs\
$screenshots$           = true|  false| $app_data_root$|      screenshots\
$game_saves$            = true|  false| $app_data_root$|      savedgames\
$downloads$             = false| false| $app_data_root$



i nie czyta wyskakuje błąd podczas uruchamiania gry poprostu gdzie pisze ze nie moze otworzyć tego pliku

------------------------------

dokłądnie w oknie błędu jest napisane cannot open file "fsgame.ltx" . Check your working folder
Rezorius
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 01 Lut 2010, 17:10
Ostatnio był: 07 Paź 2012, 10:21
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez MatrixSTR w 05 Wrz 2010, 22:35

hmm, jeszcze jedno pytanie, uruchamiasz grę z skrótu który pojawił się przy instalacji czy przez xrEngine.exe z folderu bin?
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 03:50
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Rezorius w 05 Wrz 2010, 22:41

Próbowałem już odpalać z menu start ze skrótu na pulpicie i z katalogu bin przez xrengine i zawsze z tym samym skutkiem.
Rezorius
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 01 Lut 2010, 17:10
Ostatnio był: 07 Paź 2012, 10:21
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Rezorius w 05 Wrz 2010, 22:56

Próbowałem już odpalać z menu start ze skrótu na pulpicie i z katalogu bin przez xrengine i zawsze z tym samym skutkiem.

-----------------------------------------------

OOO już się udało. Zainstalowałem ponownie patch ostatni i gra ruszyła ;] Dzięki za pruby pomocy. ;]

Uwagi moderatora:

nie rób double postów - Matrix
Rezorius
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 01 Lut 2010, 17:10
Ostatnio był: 07 Paź 2012, 10:21
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Crew w 10 Lip 2011, 17:30

Ściągnąłem sobie tego moda, ale chyba coś skopane w nim jest. Na bagnach coś za szybko zadanie o przejęciu większości obszaru zostaje zaliczone a nawet połowy nie przejąłem ....
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez OoverR w 18 Lip 2011, 18:41

Hm przeszedłem Cień Czarnobyla i Zew Prypeci a Czystego Nieba jeszcze nie więc pobrałem moda i podoba mi się on.
Podrasowując grafe i pare innych rzeczy zwiększył mi przyjemność z gry : ---> PoLeCaM tym którym S:CZ się nieco zbrzydł :P
S.T.A.L.K.E.R. <~~-~~> E.L.I.T.E.
Awatar użytkownika
OoverR
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 29 Wrz 2010, 10:17
Ostatnio był: 18 Lip 2011, 18:48
Miejscowość: Sławsk
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez kedor w 21 Gru 2011, 21:38

A ja chciałem spytać o coś innego. Otóż wszystko (niemal) działa, ale niektóre opisy questów, albo sleeping baga wyglądają następująco : "st_sleepingbag_descr" albo "st_mar_quest_wpn_pm_1_name".
W folderze gamedata/config/text/eng są te opisy, i po skopiowaniu ich do folderu text/pol/ który własnoręcznie stworzyłem, opis działa ale w języku angielskim.

Tak więc chciałem się spytać, czy jest może "localization fix" jak to było w przypadku Shadow of Chernobyl Complete? Były tam zawarte pliki w paru językach, w tym w polskim ;)
Chodzi mi zwyczajnie o estetykę, jako że angielskie opisy troche kolą w oczy, kiedy wszystko w około jest po polsku, no i nie chce mi się wybierać tylko tych plików co potrzebuję, a kopiując wszystkie, to zangielszcza mi większość lub wszystkie dialogi. A i pewnie kopiując TYLKO plik zawierający opis sleeping baga, zangielszczy mi także pare innych kwesti.

Tak więc poszukuję "localization fixa" o ile takie coś istnieje, albo żeby ktoś mi wskazał gdzie znajde polskie pliki gamedata/config/pol (tego foldery nie było). W shadow of chernobyl musiałem użyć niejakiego Unpackera, żeby wypakować pliki gamedata.dbx. A tutaj?
kedor
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 21 Gru 2011, 21:32
Ostatnio był: 21 Gru 2011, 22:12
Kozaki: 0

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez franki w w 06 Sty 2012, 22:22

dla mnie to ten mod jest fajny i też polecam jest bardziej łądniej na bagnach niż wcześniej
jak pomogłem to chyba nie pożałujesz kozaczka :)
franki w
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 01 Sie 2011, 18:28
Ostatnio był: 07 Sty 2012, 16:01
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -8

XRay Engine - BugTrap

Postprzez Stalkerfan20 w 30 Lip 2012, 23:39

Witam. Błąd pojawia się przy wczytywaniu savów w konkretnej lokacji. Bodajże w elektrowni. Gra mój ojciec więc dokładnie nie wiem. Wgrany Patch- najnowszy i Complete Mod. Z góry dziękuje za pomoc.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: e:\gry\stalker\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

Za ten post Stalkerfan20 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative TesterMods.
Stalkerfan20
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 30 Lip 2012, 23:35
Ostatnio był: 04 Sie 2012, 00:34
Kozaki: -1

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Stalker69 w 31 Lip 2012, 17:20

Siema wszystkim.U mnie mod Stalker Clear Sky Complete działa bez problemu.A zrobiłem tak-zainstalowałem grę łącznie z wysłaniem skrótu na pulpit,zainstalowałem patcha v1.5.10.,zainstalowałem Stalker Clear Sky Complete mod,wkleiłem pliki odpowiedzialne za polskie napisy w grze i na koniec wkleiłem cracka 1.5.10.Nie mogę gry odpalić z pliku exe we folderze z zainstalowaną grą,natomiast gdy odpalam ze skrótu na pulpicie działa bezproblemowo.Naprawdę polecam ten mod.Nie słuchajcie innych którzy uważają ze coś tam się z teksturami dzieje albo że jakieś klatki czy tam fpsy im siadają.Mam nie najnowszą kartę graficzną a ustawienia wszystkie grafiki prawie na maks i śmiga jak ta lala.Naprawdę super mod.Szkoda że nie można na nim w multi grać.Szczerze zachęcam do instalacji.Po prostu wymiata.Pozdro :kotek:
Stalker69
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 31 Lip 2012, 17:02
Ostatnio był: 04 Sie 2012, 12:54
Kozaki: 0

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez bartibar w 29 Gru 2012, 16:29

Przy podróży z centrum wioski w kordonie do wysypiska po załadowaniu wyskakuje czarny ekran i mycha, pomaga tylko ctrl+alt+delete, wtedy gra sama się wyłącza.

Windows 7 x64
Intel core 2 duo
GeForce GTX 550 ti

Mody: Clear sky complete na to nałożony intellectal maruder mod a potem spowrotem clear sky (bez usuwania intellectal)
Może to było głupie, ale chodziło dobrze bez problemów cały dzień, dopiero dziś się zaczęło.
Z góry dzięki.
stack trace:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 3124.00 mhz, 32-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 28433 files cached 30 archives, 4463Kb memory used.
Init FileSystem 1.583133 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4067488 K], reserved[55524 K], committed[71228 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8686 K], process heap[675 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4587 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\stalker clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[d:\program files\stalker clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1244]: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti
* CREATE: DeviceREF: 4
*     Texture memory: 977 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\stalker clear sky\gamedata\sounds\music\wasteland2.ogg
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [5416 ms]
"d:\program files\stalker clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 125120 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    13174 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 13313 ms
* phase cmem: 118070 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 149 ms
* phase cmem: 104360 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 104360 K
Wczytywanie zapisanej gry "bartosz_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22106 objects are successfully loaded
* Game bartosz_quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\bartosz_quicksave.sav' (5.642s)
* phase time: 5641 ms
* phase cmem: 156104 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 67 ms
* phase cmem: 156116 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 156149 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 156149 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 4659 ms
* phase cmem: 249077 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 544 ms
* phase cmem: 250426 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65520 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60403 verts, 1887 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 43201 verts, 1350 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 9617 verts, 300 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 484347 indices, 945 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 57837 verts, 677 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 284502 indices, 555 Kb
* phase time: 836 ms
* phase cmem: 250684 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 35 ms
* phase cmem: 256785 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 8418 v(20), 4514 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(164K), IB(26K)
* phase time: 38 ms
* phase cmem: 256793 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files\stalker clear sky\gamedata\levels\escape\level.hom
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 257259 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 257259 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 257259 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 991, 553968 K
* t-report - lmap: 9, 9217 K
* phase time: 6716 ms
* phase cmem: 292986 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 26 ms
* phase cmem: 292986 K
* [win32]: free[2720568 K], reserved[91836 K], committed[1381836 K]
* [ D3D ]: textures[595989 K]
* [x-ray]: crt heap[292986 K], process heap[11625 K], game lua[51461 K], render[192 K]
* [x-ray]: economy: strings[15531 K], smem[1391 K]
* MEMORY USAGE: 365783 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 22119 objects are successfully saved
* Game bartosz_autosave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\bartosz_autosave.sav'
- Disconnect
- Destroying level
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [5435 ms]
"d:\program files\stalker clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 221652 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 246 ms
* phase cmem: 221439 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 221439 K
Wczytywanie zapisanej gry "bartosz_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22119 objects are successfully loaded
* Game bartosz_autosave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\bartosz_autosave.sav' (5.365s)
* phase time: 5363 ms
* phase cmem: 230011 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 48 ms
* phase cmem: 230005 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 230037 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 230037 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 4184 ms
* phase cmem: 315182 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 577 ms
* phase cmem: 315871 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65368 verts, 2042 Kb
* [Loading VB] 10019 verts, 313 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50164 verts, 1567 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 38589 verts, 1205 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 762762 indices, 1489 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 1438 verts, 16 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 445203 indices, 869 Kb
* phase time: 1428 ms
* phase cmem: 316002 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 87 ms
* phase cmem: 318470 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 43 ms
* phase cmem: 318478 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files\stalker clear sky\gamedata\levels\garbage\level.hom
* phase time: 56 ms
* phase cmem: 318546 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 318546 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 318546 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1185, 680995 K
* t-report - lmap: 12, 12289 K
* phase time: 4521 ms
* phase cmem: 352504 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 352504 K
* [win32]: free[2637432 K], reserved[128896 K], committed[1427912 K]
* [ D3D ]: textures[693284 K]
* [x-ray]: crt heap[352504 K], process heap[10620 K], game lua[51232 K], render[2444 K]
* [x-ray]: economy: strings[15687 K], smem[11109 K]
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_ak74
H_Parent sim_default_freedom_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_wincheaster1300
H_Parent sim_default_freedom_2
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_ak74
H_Parent sim_default_freedom_1
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\bind_anomaly_zone.script:72: attempt to index local 'art' (a nil value)
 

stack trace:
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

wkurzające ważne postacie

Postprzez kamilosek w 20 Lut 2013, 11:03

Gram na modzie complet zespawnowałem sobie mechanika samotników w pobliżu ich bazy i wziąłem go zabiłem go żeby nie było ich dwóch. Nikt nie widział ale jak wchodze do ich bazy to mechanik handlarz i walerian są wrogo nastawieni nie chcą gadać ale też nie strzelają zespawnowałem kilku zombi i monoliciarzy reszta bazy do nich strzela ale 3wymienionych tylko stoi. Co zrobic aby byli bardziej realistyczni
kamilosek
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 09 Sty 2013, 21:01
Ostatnio był: 24 Kwi 2013, 20:34
Miejscowość: okolice Sanoka
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: -11

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości