[Yoctosfera Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Yoctosfera Mod]

Postprzez Krzysu_Pl w 15 Maj 2011, 21:48

Opis:
- Mod zmieniający fabułę, dodający nowe textury broni, "stare" mutanty (zombie, izlom itp.)

Działa na wersji: 1.5.10

Instalacja
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Multimedia:



Download:
http://www.megaupload.com/?d=18I2AAZN

Wersja dodająca Atmosfear mod:
http://www.megaupload.com/?d=D541YPQ6

Uwagi:
Mod w języku włoskim.
Strona moda (tak, równierz w języku włoskim ;)) http://forumtgmonline.futuregamer.it/showthread.php?t=192146
Ostatnio edytowany przez Krzysu_Pl 16 Maj 2011, 06:36, edytowano w sumie 3 razy
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Reklamy Google

Re: Yocosfera Mod

Postprzez djcycu w 15 Maj 2011, 22:44

Patrząc na temat miałem już podnietę że będzie coś nowego do CS a tu język :( Włoski... Noż jaaa... Podejmie się ktoś tłumaczenia jeśli wgl warto? :D
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Yocosfera Mod

Postprzez jalkavaki w 15 Maj 2011, 22:56

Coś wiadomo o tej zmianie fabuły? Bo jeśli to tylko dodanie zadań pobocznych to chyba nie ma sensu zawracać sobie głowy tłumaczeniem.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: Yoctosfera Mod

Postprzez Universal w 16 Maj 2011, 13:13

Jest Krugłow, Doktor, przez Limańsk lecisz sam (nie ma CN), w kryjówce Striełoka nie szukasz PDA, tylko rozmawiasz z gościem i...

Trzy zakończenia, przed którymi rozmawiasz ze Striełokiem (nie zabijasz go, choć strzelasz do niego z Gaussa). Chociaż z tego co zauważyłem na filmikach różnią się jedynie kwestiami dialogowymi. Czyli fabułą nie jest całkowicie nowa, raczej zmodyfikowana nieco bardziej niż w Sigerous'ie...

Jest też miotacz ognia z przerobionego Buldoga :D
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 09 Cze 2024, 23:33
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości