[Float32] czyli nowe shadery

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Float32] czyli nowe shadery

Postprzez SkacikPL w 06 Paź 2008, 20:41

Osoby , które stawiały w SHOC na płynność znają zapewne float32.Autor właśnie zapodał nam do śćiągnięcia Float32 w wersji na clear sky!
--------------
Oryginalny link padl juz dawno wiec znalazlem alternatywny... - caleb59
A ja jeszcze alternatywniejszy. - Wheeljack

>> Pobierz <<
Image

Za ten post SkacikPL otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive zwinniak.
Awatar użytkownika
SkacikPL
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 17 Cze 2008, 18:23
Ostatnio był: 26 Paź 2008, 20:32
Miejscowość: 127.0.0.1/localhost/root
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez ZRIEL w 15 Sie 2009, 21:57

Płynność ? Wolne żarty !! Po instalacji gra zaczęła mi działać z prędkością kilku klatek na sekundę, bez nich chodzi płynnie w rozdzielczości 1600x1200 wszystko na full + DX 10.1. Gram w wersję z patchem 1.510 i najnowszym OGSM oraz kompletnym pakietem S.H.A.R.P.E.R do Clear Sky. Czy ktoś jeszcze miał podobny problem z tymi shaderami ?

Normalny objaw - u jednych poprawia plynnosc u wiekszosci niestety pogarsza... - caleb59
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez portals w 16 Sie 2009, 08:55

flota32 ma problemy z 10.1
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez ZRIEL w 17 Sie 2009, 00:17

Tego to nie wiedziałem ale i tak pod DX 10 było to samo, próbowałem z dwoma wersjami- zwykłą i z fixem dla ATI, to samo było po przejściu na DX 9. Moj sprzęt : C2D E2200 @ 3.0GHz , $GB RAM, GF 8800GT .
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez portals w 17 Sie 2009, 07:31

Odkąd 8800GT ma 10.1
Chyba kartę złą podałeś
$GB RAM

Chodziło ci chyba od 4 GB RAMu
Mi OGSM przycina na hd4850 na podobnych ustawieniach ale jest to winna tego ze w OGSM została rozwinięta wojna frakcji przez co obciążany jest znacznie bardziej procesor
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez stalker51 w 13 Wrz 2009, 22:17

No tekstury działają aż miło teraz popatrzeć na ,,odnowioną" zone wszystko wygląda pięknie i się nie zacina
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez Artur1021 w 06 Mar 2010, 16:21

dziala na 1.5.05 i 64 bitach?
Artur1021
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 01 Sty 2010, 00:31
Ostatnio był: 10 Kwi 2010, 13:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez Yogi Killah w 29 Cze 2010, 16:33

Ma ktoś paczkę z float'em? Nie mogę tego nigdzie znaleźć a grać bez tego się nie da:/
EDIT dzięki wielkie :wódka:
Ostatnio edytowany przez Yogi Killah, 29 Cze 2010, 18:58, edytowano w sumie 1 raz
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do pozostałych 11% - wklej to do podpisu
Image Piszę poprawnie po polsku.
Image
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja jest to, że się z nami nie kontaktują.
Albert Einstein
Awatar użytkownika
Yogi Killah
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 25 Lip 2008, 18:06
Ostatnio był: 03 Paź 2014, 21:16
Miejscowość: Kielce i okolica/Zona
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez caleb59 w 29 Cze 2010, 17:54

                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 17:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez Kudłaty w 07 Sty 2012, 00:28

Że niby polepsza to wydajność gry? Daje coś na DX9, bo oprócz kropki zamiast celownika to nie widziałem zmian. Pytam się gdyż dokładnie nikt nie sprecyzował co te zmiany przynoszą.
Awatar użytkownika
Kudłaty
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 01 Kwi 2011, 21:26
Ostatnio był: 23 Gru 2017, 07:11
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez caleb59 w 07 Sty 2012, 12:49

This mod adds full vector calculations, better bump-mapping, real specular effects, all while improving the frame rate by 20 percent or more.
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 17:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Float32] czyli nowe shadery

Postprzez Kudłaty w 07 Sty 2012, 16:19

caleb59 napisał(a):
This mod adds full vector calculations, better bump-mapping, real specular effects, all while improving the frame rate by 20 percent or more.

No fajnie, ale na filefront jest napisane, że wymagany jest między innymi ostatnia wersja DirectX (podejrzewam że 10)
:

4) The latest version of DirectX must be installed.

I dodatkowo wymaga dynamicznego oświetlenia
:

2) You must run Float32 in "Full dynamic" graphics mode. No exceptions.
The other modes will work, but Float32 does not affect them.

Dlatego chcę być pewien czy wszystko będzie działać dobrze, gdyż mam słaby sprzęt i przydałyby mi się dodatkowe klatki.
Awatar użytkownika
Kudłaty
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 01 Kwi 2011, 21:26
Ostatnio był: 23 Gru 2017, 07:11
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości