[KKMPMNA] pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[KKMPMNA] pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Postprzez Macieyerk w 23 Paź 2008, 15:17

KKMPMNA czyli Pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie testowałem na trader mod działa

link do pobrania

Rapidshare
http://rapidshare.com/files/156785180/K.K.M.P.M.N.A.rar

Speedyshare
http://www.speedyshare.com/448255448.html


Mod stworzony przez Macieyerk (ja)

Liczę na pozytywne opinie moda :D
Ostatnio edytowany przez Macieyerk, 06 Wrz 2010, 17:21, edytowano w sumie 1 raz
AMD Phenom II X2 545-2GB DDR3 1333mhz,Gigabyte MA790XT-UD4P-Sapphire ATI HD5850 Extreme-Samsung SpinPoint F3 500GB+Seagate Barracuda 12 500GB w Raid 0-Napęd Samsung SH-S223C-Chieftec 500W CTG-80P-Obudowa Cooler Master Elite 430.PS3 Slim 250GB ,XBOX 360 Xenon 20GB

Za ten post Macieyerk otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive luk19.
Awatar użytkownika
Macieyerk
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 11 Paź 2008, 08:12
Ostatnio był: 07 Kwi 2016, 00:20
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: KKMPMNA czyli Pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Postprzez Stalkerion18 w 17 Cze 2009, 17:42

Wkleilem tam gdzie trzeba bylo wkleic ale nie mam mozliwosci wrzucenia narazie wiecej jak 1 aretakta bo mam ta kamizelke dopiero co miesci 1 artefakt , czemu nie moge wiecej wrzucic to jest do jakis konkretnych pancerzy ?
Stalkerion18
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 16 Cze 2009, 13:28
Ostatnio był: 17 Cze 2009, 19:01
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: KKMPMNA czyli Pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Postprzez Crisu w 17 Cze 2009, 17:54

Macieyerk napisał(a):w każdym kombinezonie

Czy Ty chociaż potrafisz instalować modyfikacje...?
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: KKMPMNA czyli Pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Postprzez Stalkerion18 w 17 Cze 2009, 18:31

No raczej ze umiem , Random Mod mi dziala elegancko ale to nie chce pojsc nie wiem czemu , zrobilem tak jak bylo podane po wypakowaniu
Stalkerion18
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 16 Cze 2009, 13:28
Ostatnio był: 17 Cze 2009, 19:01
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [KKMPMNA] pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Postprzez JONYK w 14 Lis 2010, 10:30

Kolega wyżej miał kłopot ( było to tak dawno że na pewno zdążył już 2 razy przejść grę ), ale u mnie działa bez zarzutu - jedyna ciekawostka polega na tym iż aby zadziałał wymaga restartu komputera ( restart gry to widocznie za mało ).
Pozdrawiam i wielkie dzięki z trade modem i modem na udźwig gra się na prawdę super .
Image
Awatar użytkownika
JONYK
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 01 Sty 2010, 18:28
Ostatnio był: 21 Cze 2016, 10:13
Miejscowość: OKOLICE OLSZTYNA
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [KKMPMNA] pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Postprzez Gilo w 26 Sie 2012, 11:54

Linki wygasły czy miałby ktoś możliwość reuploadu?
Gilo
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 14 Sie 2012, 23:55
Ostatnio był: 17 Wrz 2012, 16:43
Kozaki: 0

Re: [KKMPMNA] pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Postprzez Skaven13 w 27 Kwi 2013, 11:31

Podpisuję się pod prośbą ;)
Bądź sobą. Nieważne jak.
Awatar użytkownika
Skaven13
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 29 Mar 2012, 19:36
Ostatnio był: 03 Sie 2014, 15:27
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 1

Re: [KKMPMNA] pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Postprzez Kudkudak w 27 Kwi 2013, 11:49

Hej, równie dobrze możecie zrobić to sami. Zanim ktoś wrzuci ogarniecie ;) Więc tak:

1. Wchodzicie w gamedata/config/misc i otwieracie notatnikiem plik outfit(s).ltx. Znajdujecie nazwę danego kombinezonu np. skórzana kurtka to novice_outfit a egzoszkielet to exo_outfit. Szukasz linijki:

Kod: Zaznacz wszystko
 artefact_count


I wartość np. 3 zamieniasz na 5. O tak:

Kod: Zaznacz wszystko
 artefact_count = 5


Oczywiście musicie mieć moda albo rozpakowaną gamedate :)
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [KKMPMNA] pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Postprzez Pangia w 27 Kwi 2013, 12:17

Zapomniałeś dodać jeden punkt.
3. Cieszymy się bugtrapami przy ulepszaniu kombinezonu, bo nie wyłączyliśmy ulepszeń na dodatkowe pojemniki na artefakty ;)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [KKMPMNA] pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Postprzez Kudkudak w 11 Maj 2013, 00:13

W Zewie mając 5 pojemników o dziwo nigdy nie miałem bugtrapa gdy ulepszałem ową rzecz :o Nie wiem jak zabugowane jest CN i może tak w tym jest.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [KKMPMNA] pięć miejsc na artefakt w każdym kombinezonie

Postprzez Geralt327 w 31 Gru 2013, 08:30

Czyli jak dodamy sobie artefakty np-w exo będzie 5 i jak bd go ulepszać to wywali bug-a.jeśli ma wywalić to niech ktoś napisze jak to wywalić z ulepszania np u kardana a zastąpił nw wytrzymałość kompinezonu +25%.jeśli da radę to proszę o poradę.z góry dziękuję :)
Awatar użytkownika
Geralt327
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 29 Gru 2013, 20:30
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 09:09
Miejscowość: Sarkofag
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -3


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości