[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Crew w 26 Lip 2011, 12:28

kilka błędów :
Taki błąd w opisie :
Image
Stary naprawdę zrób coś z tym bo to upierdliwe, po wysłaniu naprawdę klika oddziałów dalej już odmawiają i nic nie można z tym zrobić, wzywanie oddziału z bliska zadziała ale wtedy tracę punkt kontrolny z którego się ruszyli:
Image
I teraz zabawna rzecz, wezwałem oddział pobliski do mnie :
Image

Niestety po 10 minutach czekania oddział się nie zjawia, kilka razy klikałem wzywanie i nic, ruszali się przez chwilę o wracali do swojego punktu i odkryłem dlaczego:
Image
nie potrafią ominąć anomalii, kręcą się chwile koło niej i wracają, po kilku próbach po prostu włażą w nią :
Image
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez pshemo w 26 Lip 2011, 13:20

Z helikopterami wydaje się wszystko w porządku w 2.9.6.

Mam natomiast następujący błąd, gdy chcę porozmawiać z przewodnikiem w Fishing Village w Swamps, tzn. gdy wybieram opcję "Gdzie możesz mnie poprowadzić".

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 146
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[guiders_dialog]
 


Rozmiawiałem z nim wcześniej i wszystko było OK. Być może, że nie może mnie nigdzie teraz poprowadzić, bo nastała noc.
Ostatnio edytowany przez pshemo, 26 Lip 2011, 13:32, edytowano w sumie 1 raz
pshemo


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 26 Lip 2011, 13:31

Save'y z wersji 2.8 działają bez problemu. Zadania dla najemników też są w porządku oraz przejście z Jantar-Agroprom i zauważyłem, że gdy wziąłem amunicję od trupa obok oddziału powinności to teraz rozmawiają i jest kilka opcji do wyboru.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sarlinov w 26 Lip 2011, 14:03

Zrobiłem reinstalkę CN, zainstalowałem moda i patcha, i taki oto bug:

Kod: Zaznacz wszystko
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\gold\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
Sarlinov
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 03 Lip 2010, 11:59
Ostatnio był: 25 Sie 2014, 23:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Crew w 26 Lip 2011, 14:22

A przed modem zainstalowałeś aktualizację 1.5.10 do gry ? ;p
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Lip 2011, 14:31

@ pshemo - Wyślij mi save ok? Plik *.sav i *.tfw o tej samej nazwie.

@ Sarlinov - Wklej też trochę linijek wyżej z tego loga. I zobacz czy masz plik temp_save_file.tfw w folderze Gamedata.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sarlinov w 26 Lip 2011, 15:09

Plik jest.
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M5/S2, 3013.00 mhz, 66-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30013 files cached 29 archives, 5329Kb memory used.
Init FileSystem 1.603336 sec
'xrCore' build 3464, Jul 29 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2002732 K], reserved[12984 K], committed[81372 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9629 K], process heap[1042 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5761 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Unknown command:  r2_sun_far
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r2_ssao'
~ Valid arguments: Off/Low/Medium/High
~ Invalid syntax in call to 'r2_sun_quality'
~ Valid arguments: Low/Medium/High
~ Invalid syntax in call to 'r2_sun_shafts'
~ Valid arguments: Off/Low/Medium/High
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:CA3]: NVIDIA GeForce GT 240
* GPU driver: 6.14.12.7533
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1511 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\gold\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:
Sarlinov
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 03 Lip 2010, 11:59
Ostatnio był: 25 Sie 2014, 23:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Lip 2011, 15:57

Bardzo dziwne... Powinno wyżej napisać powód błędu, bo to wymuszony CTD. Na pewno masz zainstalowany Patch 1.5.10 do Czystego Nieba?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sarlinov w 26 Lip 2011, 15:58

O właśnie, ku*wa, przecież reinstalkę robiłem to mam starą wersję. Dzięki :D
No i buja wszystko.
Sarlinov
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 03 Lip 2010, 11:59
Ostatnio był: 25 Sie 2014, 23:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Crew w 26 Lip 2011, 16:17

Przywoływanie najbliższego oddziału nie działa za dobrze. Więc wzywam oddział i jak się do mnie zbliża to wraca na swoją poprzednią pozycję, tak cały czas. Muszę klikać co chwilę to by przyszli na moją pozycję i ją zajęli.
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Lip 2011, 16:41

Bo jeżeli wzywasz ich do punktu który nie jest dla nich ważny to oleją twój rozkaz. Oddziały zostają tylko na punktach zaznaczonych zadaniem przejęcia lub punktach zasobów.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 26 Lip 2011, 16:45

Smoq a nowa wersja moda nie dodaje anomalii? Skoro nie mogą jej omijać to być może nie było ich w "podstawie gry". Ja jak grałem na 2.8 to nie miałem problemów z wezwaniem oddziałów.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości