[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajdzik w 29 Lip 2011, 11:56

elo znów mam problem, jak się zbliżam do bazy powinności to mi wywala do pulpitu
a co do modów to ręcznie ustawiłem wagę że więcej mogę unieść
Kod: Zaznacz wszystko
Expression : assertion failed
Function : HUD_SOUND_COLLECTION::LoadSound
File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\HudSound.cpp
Line : 184
Description : NULL==FindSoundItem(alias, false)
Awatar użytkownika
wajdzik
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 29 Sie 2007, 21:00
Ostatnio był: 25 Sty 2012, 19:54
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Lip 2011, 12:18

Po pierwsze to tu jest link do patcha 2.9.7. Wrzucam go tu a nie na pierwszą stronę, bo nawet nie wiem czy się uruchomi gdyż nie mam jak uruchomić stalkera a chcę abyście mieli załataną grę jak najwcześniej a sam zajmuje się teraz przeprowadzką i nie wiem kiedy znowu się pojawię. Jak ruszy to dobrze, jak nie to trudno...

* Link usunięty - dostępny w pierwszym poście *

@ wajdzik - Wyślij mi save'a. Pliki *.sav i *.tfw na [email protected]

@ Rumcajs93 - Przejmuj ciemno-niebieskie punkty. Już 2 spowodują, że będą mieli lepszy sprzęt. Handlarz też będzie lepiej zaopatrzony.

@ pshemo - Po mapie widzę, że grasz w jakąś archaiczną wersję TFW. Teraz mamy 2.9.6 i możesz ją ściągnąć z pierwszej strony.

@ Junx - Czy na tym pierwszym zdjęciu to samotnik odpowiedział ci, że przyjął twoją wiadomość i jest w drodze? Bo jeżeli na wezwanie Powinności odpowiada Samotnik to coś jest mocno rypnięte.
Tych przejść się włączyć nie da bo najzwyczajniej w TFW ich nie ma i nigdy nie będzie.
Ostatnio edytowany przez smoq2 29 Lip 2011, 14:31, edytowano w sumie 2 razy
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 29 Lip 2011, 12:28

Smoq ilu można ilu można mieć członków drużyny? Tylko jednego? I gdzie można znaleźć następnego? Przejąłem już cały Jantar, Agroprom, przejścia z wysypiska na Agroprom i Kordon. Jestem teraz w Kordonie.

PS. Zaraz ściągnę ten patch i zobaczę czi działa jak coś edytuje i powiem czy działa.

Edit: Tak na wezwanie mi odpowiedział Samotnik.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Lip 2011, 12:32

@ Junx - We frakcji max trzech. Jako Samotnik max dwóch. Nie dostałeś wiadomości, że w Składzie szuka cie koleś o imieniu Mrówka? :) Trzeciego możesz zwerbować w bazie jeżeli po przekroczeniu 9000XP wybierzesz zdolność "Dowódca". Dopisałem w poprzednim poście też coś dla ciebie. Przeczytaj...

A to było wezwanie z oddziału z bazy czy lokalnego?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 29 Lip 2011, 12:33

Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
Line          : 180
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ....r. - clear sky\gamedata\scripts\bind_stalker.script:211: attempt to index global 'watcher_act' (a nil value)


I przy próbie wczytania save i przy nowej grze. Coś Twój patch nie działa. Ten log jest z nowej gry. We wczytywaniu save
Był z /scripts/tfw_save, też z 'watcher_act'
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 29 Lip 2011, 12:35

Junx napisał(a):Smoq ilu można ilu można mieć członków drużyny? Tylko jednego? I gdzie można znaleźć następnego? Przejąłem już cały Jantar, Agroprom, przejścia z wysypiska na Agroprom i Kordon. Jestem teraz w Kordonie.



Pierwszy kompan to Mrówka z północno-wschodniej części Składu (bazy samotników), drugiego kompana załatwi Ci barman ze Składu (Samotników), idziesz do niego zagadujesz i on Ci kogoś załatwi. Trzeciego znajdziesz w bazie swojej frakcji. Tylko uprzednio musisz mieć aktywowaną umiejętność "dowódca"
Ostatnio edytowany przez Rumcajs93, 29 Lip 2011, 12:39, edytowano w sumie 1 raz
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??

Za ten post Rumcajs93 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 29 Lip 2011, 12:38

Smoq u mnie to samo tutaj jest cały log:


Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium 4, F15/M2/S9, 2987.00 mhz, 84-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29934 files cached 31 archives, 4592Kb memory used.
Init FileSystem 2.691349 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2028992 K], reserved[13816 K], committed[54280 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9435 K], process heap[1113 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[6048 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:95C6]: ASUS AH3450 Series
* GPU driver: 6.14.10.6844
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 558 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [176 ms]
"e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 129284 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    2568 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 2693 ms
* phase cmem: 120202 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 852 ms
* phase cmem: 107275 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 107275 K
Wczytywanie zapisanej gry "junx_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11716 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22948 objects are successfully loaded
* Game junx_quicksave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\junx_quicksave.sav' (58.264s)
* phase time: 58263 ms
* phase cmem: 172039 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 259 ms
* phase cmem: 172083 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 23 ms
* phase cmem: 172115 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 32 ms
* phase cmem: 172115 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 10561 ms
* phase cmem: 265060 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 990 ms
* phase cmem: 265976 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65520 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60403 verts, 1887 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 43201 verts, 1350 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 9617 verts, 300 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 484347 indices, 945 Kb
* phase time: 3372 ms
* phase cmem: 266245 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 393 ms
* phase cmem: 271377 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 8418 v(20), 4514 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(164K), IB(26K)
* phase time: 231 ms
* phase cmem: 271393 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\escape\level.hom
* phase time: 102 ms
* phase cmem: 271676 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 271676 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 271676 K
Wczytywanie tekstur...
! Can't find texture 'trees\trees_orex_rotten'
* t-report - base: 537, 42889 K
* t-report - lmap: 14, 14337 K
* phase time: 12158 ms
* phase cmem: 303849 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 303849 K
* [win32]: free[1196996 K], reserved[150496 K], committed[749596 K]
* [ D3D ]: textures[77783 K]
* [x-ray]: crt heap[303849 K], process heap[165359 K], game lua[117921 K], render[225 K]
* [x-ray]: economy: strings[20020 K], smem[1084 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\tfwsave.script:133: attempt to index global 'watcher_act' (a nil value)
 

stack trace:


Edit: Jest mowa coś z drzewem pod koniec logu " Can't find texture 'trees\trees_orex_rotten' "
Ostatnio edytowany przez Junx, 29 Lip 2011, 12:42, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Lip 2011, 12:41

A teraz?
* Link usunięty - dostępny w pierwszym poście *
Ostatnio edytowany przez smoq2, 29 Lip 2011, 14:30, edytowano w sumie 1 raz
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 29 Lip 2011, 12:46

Działa. Ale dalej bez zmian z zabijaniem Samotników w Składzie.
P.S. I tak już zrobiłem nową wersję WZ :E Jak chcecie, to można pobrać. ALE PRZEJDŹCIE NAJPIERW TROCHĘ BEZ, ŻEBY SPRAWDZIĆ, CZY PATCH DZIAŁA!!!
Ostatnio edytowany przez kubekpop, 29 Lip 2011, 13:03, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 29 Lip 2011, 12:53

U mnie też działa teraz. Trochę się pogra i zobaczymy czy wypadu nie zrobi w Kordonie.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Lip 2011, 13:06

* Link usunięty - dostępny w pierwszym poście *
A teraz teraz? :D
Ostatnio edytowany przez smoq2, 29 Lip 2011, 14:31, edytowano w sumie 1 raz
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 29 Lip 2011, 13:15

A teraz owszem... Nie zmienia nic w ui_main_menu względem poprzedniego patcha 2.9.7? Czyli tego, co wcześniej wrzuciłeś?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości