[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Lip 2011, 13:16

Nie, tylko w xr_motivator.script jest mała zmiana.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Per$hing16 w 29 Lip 2011, 15:15

Czerwony las , dobijanie psa-psi . Patch 2.9.7. Nie wiem gdzie to dokładnie było
Kod: Zaznacz wszystko
001B:04B783FD xrGame.dll
001B:04B62265 xrGame.dll
001B:0486A5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:0486A898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:048620A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call()
001B:0486AAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
001B:048A9DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall()

Uwagi moderatora:

Nie wiem po co ten spoiler. - Wheeljack
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez pshemo w 29 Lip 2011, 15:46

smoq2 napisał(a):@ pshemo - Po mapie widzę, że grasz w jakąś archaiczną wersję TFW. Teraz mamy 2.9.6 i możesz ją ściągnąć z pierwszej strony.

Nie. Gram w wersję 2.9.6. Mapę wziąłem z archaicznej wersji TFW, bo chciałem, żeby na niej były nazwy punktów napisane.
pshemo


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 29 Lip 2011, 21:55

Smoq znalazłem błąd. Jestem Najemnikiem w Czerwonym Lesie, gdy chciałem iść do Leśnika naprawić broń to moi kompani zaczęli do niego strzelać i nie dało się ich ruszyć komendą, ani przesunąć. Pomyślałem że zabiorę im amunicję to przestaną strzelać, gdy zabierałem amunicję to akurat przeładowywał i miałem wypad do pulpitu.

http://pastebin.pl/46099
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 29 Lip 2011, 22:47

Ma tu powtarzający się Bug przy walce z najemnikami:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !b_assert
[error]Function      : HUD_SOUND_COLLECTION::FindSoundItem
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\HudSound.cpp
[error]Line          : 139
[error]Description   : sound item not found in collection
[error]Arguments     : sndSilencerShot
 


I od razu taka propozycja żeby zamiast szukać źródła problemu, można by poprostu uniemożliwić najemnikom zakładanie tłumików do swojej broni - nie znam się na moddingu, ale to rozwiązanie chyba jest szybsze i prostsze do wykonania.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 30 Lip 2011, 01:32

@ Per$hing16 - Nie przejmuj się tym. Jakaś losowa wywałka.

@ pshemo - I nic poza tym nie zmieniałeś? No to tak... Oni się nie spawnują tylko przechodzą w tryb "online" tzn. doczytywany jest model, broń, itd. Wizualna część tzw. Jednak dziwi mnie to, że dzieje się to tak blisko gracza. Switcher między online a offline jest ustawiony na 150m. Czy zauważyłeś to gdzieś jeszcze? Czy zdarzało się, że wchodzisz do jakiejś bazy a ona jest opustoszała a niby na mapie pokazane jest, że są w niej jacyś ludzie?

@ Junx - Log jest niekompletny. Jeżeli zjedziesz na dół to zobaczysz, że się urywa. Pewnie nie wkleiłeś całego.

@ Rumcajs93 - Wyślij mi save. Plik *.sav i *.tfw o tej samej nazwie na [email protected]. Naprawa czegokolwiek zawsze polega na doszukaniu się źródła problemu. W przeciwnym razie tylko zamiatamy brudy pod dywan. :) A poza tym to ja lubię jak stalkerzy noszą trochę urozmaicone bronie.

[EDIT 12:00 30.07.2011]

Patch 2.9.8 do ściągnięcia z pierwszej strony. Poprawia błąd i CTD przy strzale z SGI 550 z założonym tłumikiem.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez pshemo w 30 Lip 2011, 12:55

@ smoq
Aha, myślałem, że tryb "offline" to tryb na planszach, na których aktualnie gracz się nie znajduje. Nie wiedziałem, że na tej samej też.
O ile pamiętam to dwa wrogie oddziały znajdowały się na mapie w przejściu pomiędzy Dark Valley a Garbage. Może jeden z nich to właśnie ten, który się tak pojawiał i znikał. Nie zauważyłem tego nigdzie indziej, może akurat w Garbage oddział nie ma innego miejsca, żeby się pojawić, gdy idzie więcej niż jeden oddział na raz.
Zdarzyło mi się na razie tylko w tych dwóch punktach "Defensive outpost" i "Northern outpost".
pshemo


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 30 Lip 2011, 14:14

Smoq mam wypady w tym samym miejscu. Chodzi o to, że gram najemnikami i gdy jestem w bazie Oporu mam wypad wcześniej lub później.


Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium 4, F15/M2/S9, 2987.00 mhz, 84-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29912 files cached 31 archives, 4576Kb memory used.
Init FileSystem 4.641596 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2028992 K], reserved[13892 K], committed[54204 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9435 K], process heap[1113 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[6048 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:95C6]: ASUS AH3450 Series
* GPU driver: 6.14.10.6844
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 558 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [122 ms]
* MEMORY USAGE: 120624 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [122 ms]
* MEMORY USAGE: 120640 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [214 ms]
* MEMORY USAGE: 120640 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [113 ms]
"e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 131005 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    2699 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 2819 ms
* phase cmem: 121923 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 1101 ms
* phase cmem: 107722 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 107722 K
Wczytywanie zapisanej gry "junx_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11716 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 24379 objects are successfully loaded
* Game junx_quicksave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\junx_quicksave.sav' (61.124s)
* phase time: 61123 ms
* phase cmem: 173697 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 288 ms
* phase cmem: 173741 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 173774 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 24 ms
* phase cmem: 173774 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 10349 ms
* phase cmem: 266702 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 943 ms
* phase cmem: 267603 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65520 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60403 verts, 1887 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 43201 verts, 1350 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 9617 verts, 300 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 484347 indices, 945 Kb
* phase time: 3449 ms
* phase cmem: 267870 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 380 ms
* phase cmem: 273035 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 8418 v(20), 4514 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(164K), IB(26K)
* phase time: 201 ms
* phase cmem: 273083 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\escape\level.hom
* phase time: 103 ms
* phase cmem: 273349 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 273349 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 273365 K
Wczytywanie tekstur...
! Can't find texture 'trees\trees_orex_rotten'
* t-report - base: 537, 42889 K
* t-report - lmap: 14, 14337 K
* phase time: 12037 ms
* phase cmem: 307249 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 307249 K
* [win32]: free[1184132 K], reserved[147176 K], committed[765780 K]
* [ D3D ]: textures[77783 K]
* [x-ray]: crt heap[307249 K], process heap[165357 K], game lua[118241 K], render[233 K]
* [x-ray]: economy: strings[20156 K], smem[1084 K]
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\monsters\cat\cat_idle_1.ogg
* MEMORY USAGE: 377836 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 24318 objects are successfully saved
* Game Junx_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\junx_quicksave.sav'
DEFAULT OUT RESTRICTIONS :
DEFAULT IN RESTRICTIONS  :
OUT RESTRICTIONS         :
     esc_space_restrictors_6_8_sr_defense
IN RESTRICTIONS          :
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [esc_smart_terrain_6_8_snp_1_walk] is inaccessible for object [special_loner_zbyczko17429]
 

stack trace:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Per$hing16 w 30 Lip 2011, 15:12

Ostatnio zaczeły mi "padać" save. Poprostu nie chcą się wczytywać , zatrzymują się bez żadnego odzewu na Synchronizacja. Logów brak . Jestem w Czerwonym Lesie . Po wykończeniu wszystkich frakcji , zdobywam ostatni punkt zasobów. Wysłać Save`y ? :)

A i jeszcze coś. Nawet jeśli dam 100 % spawnowania artefaktów w anomaliach , to i tak 95 % z anomalii jest pusta. Bez względu na to jaki mam detektor. Nie da się żeby w każdej anomalii był artefakt ? :)
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 30 Lip 2011, 16:45

@ Junx - Jakieś luki w nawigacji stalkera Zbyczko. Przy posterunku pod mostem powinien się znajdować specjalny odział samotników. Odejdź od niego jak najdalej. :)

@ Per$hing16 - Zrób restart kompa. Jak nie pomoże - reinstall moda.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 30 Lip 2011, 16:50

Właśnie jest on w Bazie Oporu idzie pod most teraz więc muszę poczekać z atakiem, ale już go zacząłem.

Edit: Moment zaraz Ci na pocztę wyśle.
Ostatnio edytowany przez Junx, 30 Lip 2011, 17:00, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 30 Lip 2011, 16:54

@ Junx - Wyślij mi save gdzie to się dzieje. Coś na to zaradzę.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości