[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez sebool112 w 19 Gru 2010, 10:04

Mam jedno pytanko, czy w tym modzie po przejściu fabuły, jest freeplay? Jak nikt nie odpowie, to sam przejde (pewnie za miesiąc :D ) i powiem, czy jest :) .
Awatar użytkownika
sebool112
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 08 Lis 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Kwi 2014, 20:03
Miejscowość: Gubin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 19 Gru 2010, 10:46

Tak jest freeplay - z tym że trochę Ci zejdzie zanim wrócisz z elektrowni.
Patrzyłeś na te dwie nakładki w pierwszym poście???
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 07 Paź 2012, 14:56, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 19 Gru 2010, 11:22

Scigacz1975 procesor 2,4, 4 DDRam system operacyjny XP karta graficzna GF 8600 GTS,patch 10005.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 19 Gru 2010, 11:39

Do Czeresniaczek1

to z Twojego loga:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[color=#FFFFBF][error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp[/color]
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:750: attempt to index local 'task_desc' (a nil value)


wygląda mi że gra cały czas widzi patch 1.0004
Gdzieś na forum opisują gdzie to zmienić w rejestrze systemu. A jak Ci się nie chce szukać to spróbuj odinstalować grę, przeskanować rejestr jakimś ccleneerem i zainstalować znowu z patchem 1.0005
Mi parę razy wyrzucał do windy przy przechodzeniu na inne lokacje ale zawsze po kilku godzinach grania i był log o braku pamięci. Taki już urok SHOCa. Pomagało wgranie przedostatniego save-a. Wtym modzie jest autosave od Utak3ra więc powinieneś coś mieć w saveach

ale najpierw ściągnij i wrzuć to: http://62298.file4u.pl/download/2326647 ... akladka.7z
może pomoże.
Tylko lepiej giera od nowa.


TAK APROPO JEZELI W KARTACH NVIDII NIE WYKORZYSTUJECIE PHYSX - NP CHYBA CRYSIS - TO LEPIEJ SOBIE ODINSTALUJCIE. U MNIE WSZYSTKIE STALKERY DOSTAŁY KOPA I NIE ZMULAJĄ

Uwagi moderatora:

Logi w CODE - ati
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 19 Gru 2010, 11:51

Proszę następny błąd teraz z teksturami mi nie wynika że dalej widzi patcha 10004:


Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'water\water_water_r1'
 

stack trace:
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 19 Gru 2010, 11:56

A masz dorzucone jeszcze coś? Może Weather Owerhauled albo inny mod??
Chyba że pobral Ci się z błędami.
Nie czaję.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 19 Gru 2010, 12:19

Tylko ten reskin pancerzy i twoją nakładkę na razie działa mam do ciebie prośbę mógłbyś wyciąć i przesłać mi na pw tekstury celowników z czystego moda bez reskinów próbowałem to zrobić sam ale mi nie wyszło może to było przyczyną błędów.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 19 Gru 2010, 13:15

w nakładce masz katalog gamedata\tekstures\wpn\
w nim są tekstury celowników - tylko. Te są z Gnomus Scopes. Oprócz tego masz tam katalog normal. W nim są normalne celowniki pełnoekranowe. Jeżeli nie chcesz gnomus to wchodzisz do normal, zaznaczasz wszystko, kopiujesz i wklejasz do wpn czyli pietro wyżej.Celowniki mają w nazwie crosshair. Natomiast tekstury pancerzy masz w tekstures\act. W nakładce są tylko te ktore zmieniłem. Niestety musisz je przenieść do podstawki bo inaczej wywali ci z bugiem brak tekstury ponieważ przypisałem konkretne tekstury do postaci Wilka, Fanatyka itp. Jeżeli Ci się nie podobają to musisz z katalogu
gamedata\meshes\actors\neytral wywalić pliki oprócz bar_security, bar_guard i _hood_9.
te odpowiadają za wygląd strażników w barze i pancerze stalker-AMK i MODERNA


DO POZOSTAŁYCH UŻYTKOWNIKÓW MODA
POLECAM POBRAĆ NAKŁADKĘ W WERSJI LIGHT. SAM W TEJ CHWILI PRZECHODZĘ WERSJĘ ZIMOWĄ
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 20 Gru 2010, 15:52

Zrobiłem tak jak napisałeś działa jest jeszcze jeden mały problem opcje AMK nie działają .
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 20 Gru 2010, 16:02

i nie będą. Tzn Mod ma na stałe ustawione wyświetlanie HUD-a i tyle. Gryzły się z Atlas Spawn Mod więc albo jedno albo drugie. Jeżeli chcesz mieć możliwość opcji AMK to wyślę Ci plik z opisem co i jak ale moim zdaniem to nie ma sensu bo masz tam tylko HUD -włączony, wyłączony, dynamiczny. Jest dynamiczny.

Wrzuć sobie jeszcze to: http://62298.file4u.pl/download/2328859/noktowizory.7z
Duużo lepszej jakości noktowizory i działają na każdej wersji SHOC-a
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 20 Gru 2010, 18:51

Mam ten sam błąd co 5 postów wyżej.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Wheeljack w 20 Gru 2010, 18:58

Skopiuj jakąkolwiek texturę, wrzuć ją do folderu gamedata/textures/water i nazwij water_water_r1.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 07:53
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości