[Powrót Szramy cz. 1]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 14 Kwi 2013, 14:21

Musisz pobrać jeszcze raz - coś masz skopane przy pobieraniu. Jak chcesz to zrobić szybciej to zarejestruj się na file4u i ściągnij sobie ich program do pobierania - będziesz mógł od razu pobrać wszystkie linki

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive silos.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez silos w 14 Kwi 2013, 15:25

Dzięki scigacz za pomoc ;)

Za ten post silos otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative k4r00.
Awatar użytkownika
silos
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 12 Lut 2013, 18:05
Ostatnio był: 13 Cze 2015, 23:14
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 5

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez vandr w 22 Kwi 2013, 20:06

Istnieje jakiś sposób, aby "manualnie" sobie zaliczyć zadanie? Mam problem przy zadaniu dostarczenia trzech ekologów do Wioski- jeden z nich, Solwador, stoi przed Igorem i się gapią na siebie, a zadanie ni cholery nie chce się zaliczyć. Odsejwowanie nic nie daje, a wczytanie save'a sprzed początku akcji też nie przynosi rezultatu, bo Solwador pierwszy przybiega do Wioski a pozostała dwójka się chowa po krzakach, mimo, że wyczyściłem wszystko w promieniu przynajmniej 100 metrów.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Trikster w 22 Kwi 2013, 21:39

Nie mam pojęcia, czy jest jakiś sposób, ale miałem podobny problem, jak Ty opisujesz i z tego, co pamiętam wystarczy odbiec na spory kawałek tak, żeby a-life włączyło się w trybie offline i powinno pójść. Najlepiej dać im jeszcze znacznik gps, żeby wiedzieć, gdzie są.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 14 Mar 2023, 15:15
Kozaki: 188

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez greg w 02 Maj 2013, 12:51

Jest problem otóż : zaczynam grę gadam z naukowcem i mówi że mam pogadać z sidem, schodzę do bunkra a drzwi zamknięte ! Da się to jakoś naprawić ?
Image
Awatar użytkownika
greg
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 08 Lut 2013, 14:41
Ostatnio był: 02 Maj 2014, 20:36
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 1

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Tormentor w 02 Maj 2013, 12:59

Czytaj dokładnie dialogi. Może musisz zrobić jakieś małe zadanie. Ja nie miałem takiego problemu.
Skorzystaj z solucji bo bez niej Powrót Szramy jest niewykonalny :)
Image

Za ten post Tormentor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive greg.
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Kudkudak w 02 Maj 2013, 13:09

Greg, pogadaj z Dimonem przy namiocie Wasiliewa na temat strzelby. Mi to pomogło, Sidor wtedy Cię wpuszcza i daje kolejną misję...na odszukanie jego głowy. I tak jak wspomniał przemówca, solucja musi być obowiązkowa, niektóre misje są bardziej pokręcone niż Soljanka ;)
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Adam w 13 Maj 2013, 12:48

No, zabrałem się za tegoż modzika (choć po przygodzie z Soljanką przewidywałem strasznie dziwną psychikę twórców ;) ) i nie pomyliłem się. Szukanie kukły głowy, zabawny chód żołnierzy na posterunku i oczywiście dziwaczne mutanty. Jak na razie to tyle :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Majster Pijawa w 13 Maj 2013, 14:21

Faszyści na bagnach.. :E Ruscy na prawde mają coś po*ebane...
Image Ty ku*wo czytasz opis? [*]

Majster Pijawa
Wygnany z Zony

Posty: 52
Dołączenie: 14 Sie 2012, 10:02
Ostatnio był: 26 Maj 2013, 11:26
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 2

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Gorianov w 07 Cze 2013, 16:43

W końcu ukończyłem tego moda, mam mieszane odczucia. Podam po prostu plusy i minusy owego moda z mojego punktu widzenia:

-Fabuła. Moim zdaniem jest strasznie pogmatwana, cała historia polega na tym że musimy zebrać pieniądze na lekarstwo dla córki (twórcy mogli się bardziej wysilić i wymyślić coś ciekawszego). Walczymy z Lebediewem który założył złe i podłe ugrupowanie w zonie, czemu akurat on ? Tego nie wiem, zwłaszcza że w ''Czystym Niebie'' powinien zginąć przez emisje pod samą CEJ.
-Zadania. Właśnie.. zadania, nie są zaznaczone w PDA i z tego względu czasami ciężko jest się połapać gdzie i dokąd iść, trzeba nieustannie korzystać z poradnika co jest dość uciążliwe.
-Pomysłowość twórców. Najlepsze było chyba spotkanie nazistów na bagnach. Ja wszystko rozumiem, naprawdę wiele już widziałem w stalkerze, no ale żeby naziści z bronią z okresu 2WŚ zaszyli się w ZONIE ?
Albo dajmy na to Szpon Śmierci wycięty z Fallouta siedział sobie w X-18 ?

+Niema się tutaj co za bardzo rozpisywać. Mimo durnych pomysłów twórców tego moda, to wciąż jest zona, panuje tutaj mimo wszystko odpowiedni klimat. Ryki mutantów, nieludzkie krzyki albo ledwo słyszalne wystrzały z czyjeś broni. To zdecydowanie poprawia wizerunek tego moda. Koniec końców jest przeciętny, ale z braku czasu można zagrać.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 41

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez tybet64 w 21 Cze 2013, 19:20

ss_tybet_06-21-13_18-16-44_(marsh).jpg


Witam.Mam problem z Kostią na Bagnach.Biega z jednego miejsca do drugiego w okolicy tej chaty z kontrolerem koło jego kryjówki.Pierwszy raz jak grałem to biegł inną drogą niż teraz i nie było problemu.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Awatar użytkownika
tybet64
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 04 Maj 2009, 17:28
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 16:28
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 21 Cze 2013, 19:40

Musisz chyba wczytać wejście na lokację jeszcze raz od autosave - miałem tak jak na trasie przejścia miał anomalię i nie mógł jej ominąć. Autosave zmieni położenie anomalii.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości