[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 20 Gru 2010, 19:05

Gdzie znajdę takową teksturę?
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 20 Gru 2010, 19:07

Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 20 Gru 2010, 19:37

Dzięki działa.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 20 Gru 2010, 21:00

Cieszę się serio. Jak coś jeszcze to proszę o info. I chętnie opinię
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez apg2312 w 21 Gru 2010, 00:53

U mnie mod działa bezbłędnie na patchu 1.0005. Jedyny błąd, jaki udało mi się dotąd zauważyć, to że podnosząc beczkę z paliwem lub kanister w inwentarzu mamy je zaznaczone ikonkami granatów. Oczywiście, w grze to nie przeszkadza, tyle, że jak chcemy paliwo gdzieś wyrzucić czy podłożyć, to trzeba się go naszukać.
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 21 Gru 2010, 01:30

w opcjach atlas spawn mod jest spawn karnistrów. niestety nie znalazłem nigdzie odpowiedniej ikony więc został granat
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez M3Fis70 w 21 Gru 2010, 02:03

Jedno pytanie: Co muszę zainstalować wcześniej by mieć tego winter moda i na jaką wersję stalker'a, lub czy wrzucam go od razu do plików stalker'a i gram w zimie?
(inaczej co muszę zrobić by winter mod działał mi).
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 21 Gru 2010, 03:09

ściągasz podstawę moda czyli to:
Kod: Zaznacz wszystko
part 1
http://62298.file4u.pl/download/2273532/oblivionmax.sfx.part1_www.file4u.pl.exe
part 2
http://62298.file4u.pl/download/2274368/oblivionmax.sfx.part2_www.file4u.pl.rar
part 3
http://62298.file4u.pl/download/2274522/oblivionmax.sfx.part3_www.file4u.pl.rar


wypakowujesz
następnie ściągasz:

Kod: Zaznacz wszystko
http://62298.file4u.pl/download/2327881/obliwionzima.7z


wypakowujesz i nadpisujesz na pliki z podstawki

Kod: Zaznacz wszystko
instalacja:
w x:\SHOC\gamedata\ skasować katalog shaders następnie w x:\SHOC\gamedata\config\ skasować katalog weathers, wypakować archiwum i wkleić do x:\SHOC\ podmieniając istniejące pliki. Dodałem również user.ltx który również należy podmienić - zawiera ustawienia pod shadery z Weather.
Enjoy


ten winter jest robiony jako nakładka na główny temat

aha i nie musisz już dorzucać fixa dla siga bo winter go już ma. Ale noktowizor polecam
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 21 Gru 2010, 06:20

Mod jest ciekawy podoba mi się wyrzucenie opcji przyłączania się NPC.Używania dodatków do broni , zmieniłbym celownik .
Znowu błąd :

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 140
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[bar_bar_barmen_start]
 

stack trace:
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 21 Gru 2010, 16:31

zapisz sobie sejvy. ściągnij jeszcze raz podstawkę i nakładkę. Odinstaluj i na czysto zainstaluj stalkera + patch 1.0005 i dopiero wtedy wrzuć gamedaty z podstawki i nakładki. Prawdopodobnie jak doinstalowałeś patcha to coś popieprzył w modzie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Chopin96 w 22 Gru 2010, 15:40

Gram już troche w tego moda i jak narazie bardzo mi się podoba :D za co daję ci Ścigacz :wódka:
tylko mam jeden mały problem: nie wiem jak odpalić jakikolwiek pojazd. :(
Może mi ktoś powiedzieć co trzeba zrobić?
Chopin96
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 07 Sty 2010, 20:04
Ostatnio był: 29 Maj 2014, 13:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 22 Gru 2010, 16:28

W konsoli ustawień w menu głównym tam gdzie ustawiasz klawisze sterowania jest opcja uruchom. Jeżeli wrzuciłeś plik user.ltx który dodałem do moda to uruchom jest pod F4. Jeżeli nie to przypisz sobie sam. Zamknięte włazy w BTRze otwiera się klawiszem latarki domyślnie L. Przy okazji, zmiana widoku kamery to F1 standard, F2 widok zza pleców z celowaniem, F3 widok swobodny (kamera jeździ naokoło postaci jak chcecie). Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania to dawać bo od czwartku aż do 2 stycznia nie będę miał dostępu do kompa bo wyjeżdżam.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość