[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez scigacz1975 w 30 Lis 2011, 18:16

kolokolo98 napisał(a):Nie mam pojęcia który mod zmienia ten plik. Zainstalowałem same AMK bez żadnego innego moda i nadal BugTrap z identycznym logiem jak wcześniej. Może ktoś kto ma AMK da mi jego items.ltx, może pomoże???
EDIT:
A jakby tego było mało, to nigdzie nie mogę znaleźć sekcji sleep_bag :( . Pomóżcie :| .
EDIT :
Jakie ogromne zainteresowanie mym problemem :E


W AMK śpiwór jest w pliku amk_mod_matras.ltx - żeby działało musi być dopisana sekcja #include "amk_mod_matras.ltx" w pliku items.ltx
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez Kaniek w 02 Gru 2011, 10:37

Wheeljack napisał(a):
xKoweKx napisał(a):DZIAŁA TYLKO NA PATCHU 1.0004

A gra z CDA ma 1.0006.


przerobilem sobie stalkera z 1.0006 na 1.0004, wiec nie powinno byc problemów, ale sa dlatego pytam co moze to powodowac i jak to naprawic :)
Kaniek
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 22 Sie 2009, 11:25
Ostatnio był: 17 Lut 2019, 10:42
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 4

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 03 Gru 2011, 00:21

Kaniek napisał(a):przerobilem sobie stalkera z 1.0006 na 1.0004


Wynika z tego, że niewystarczająco przerobiłeś - to nie jest takie trywialne, jak co niektórzy to opisują i wmawiają innym ;) To jest głęboko ingerujący w skrypty mod.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez classic w 26 Mar 2012, 15:44

Ehhh wystąpił problem, dialogi PL nie są w całości kompatybilne do wersji podstawowej gry. Sorry za problem ale nie pomyślałem o tym :/ (nie sprawdziłem dokładnie)

Za ten post classic otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
classic
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 25 Mar 2012, 03:04
Ostatnio był: 16 Sty 2013, 23:20
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 8

Re: [AMK MOD]

Postprzez Crew w 03 Kwi 2012, 21:30

Kurcze mam problemy z dwoma zadaniami, pierwsze to zadanie od myśliwego z baru, mamy zabić dla niego pijawki w magazynach, no niestety niemożliwe do wykonania gdyż zawsze jeden pijawki brakuje, praz drugie to od wolności gdy kapujemy Łukaszowi o oddziale Powinności, klienci zbierają się na zewnątrz i cały czas stoją w szeregu i dalej nic, tutaj to brakuje jednego typka i dlatego nie ruszają.
Mógłby ktoś to naprawić ?
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [AMK MOD]

Postprzez Black Sky w 01 Cze 2012, 20:02

Towarzysze mam problem, zainstalowałem sobie amk moda na 1.0005 i wszystko dobrze tylko jak po raz pierwszy mnie kaput to zrobiłem quicksave. No ale jest drugi problem jak gra się wczytuje to mnie wywala do pulpitu. Proszę pomóż
cie mi.
Awatar użytkownika
Black Sky
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 01 Cze 2012, 19:54
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 14:32
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez kolokolo98 w 01 Cze 2012, 20:20

xKoweKx napisał(a):DZIAŁA TYLKO NA PATCHU 1.0004
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [AMK MOD]

Postprzez n1ck w 08 Lis 2012, 15:07

Witam, używam moda Zone of Alienation ale że jest on bazowany na AMK to wydaje mi się że mogę tutaj napisać.
Za każdym razem kiedy wchodzę do Kordonu witają mnie pseudogiganty, kontrolerzy i poltergeisty, w Dolinie Mroku mutantów są dosłownie setki, na każdym calu terenu. Moim zdaniem tych mutantów jest za dużo i jedynie psują rozgrywkę.
Jak ograniczyć spawny mutantów?
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [AMK MOD]

Postprzez ShedEnd w 12 Gru 2012, 14:12

Aby ten mod działał pod patcha 1.0005 lub 1.0006 trzeba wgrać compatibilty patch dostępny tutaj http://www.moddb.com/mods/stalker-amk-retranslated/tutorials/installing-amk-with-amk-retranslated (w "step 1").

Może komuś sieę przyda.

PS. Czy można prosić o nowy link do moda?
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [AMK MOD]

Postprzez Junx w 12 Gru 2012, 14:19

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [AMK MOD]

Postprzez ShedEnd w 12 Gru 2012, 14:23

Dzięki za link.

PS. Czy są jakieś inne ciekawe mody które mógłbym dograć (do tego amk) a nie zwiększają wymagań gry? Tak żeby z tym modem działały.
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [AMK MOD]

Postprzez Junx w 12 Gru 2012, 14:42

Jeżeli coś łączyć AMK to trzeba się przyszykować do DUŻO bawienia się w plikach, więc lepiej sobie darować. Najwyżej możesz wypróbować mody, które mają już dodany AMK.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości