Forum Stalker.pl • Zobacz temat - [AMK MOD]

[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez ShedEnd w 12 Gru 2012, 14:44

Problem w tym, że tego typu mody strasznie obciążają kompa i gra mi się po prostu tnie;/

Chyba, że znasz jakieś paczki modów które działają w miarę normalnie i mają w sobie amk?

PS. Dobra nie ważne. Posprawdzam mody teraz się za "rzeźnie" wezmę.
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez Wild_Rose w 14 Lut 2013, 22:41

Witam,jest to moj pierwszy post i od razu prośba - a mianowicie czy mugłby ktos zapodać fix aby mozna było grac na wersji Stalkera 1.005?
Próbowałem już wszystkiego : Spaczowałem gre w dół do 1.004 skończyło się to redownloadem gry z serwisu Steam ...
Teraz znowu mam "gołą wesje 1.005" i bardzo mi zależy aby w tego moda zagrać .
próbowałem cos znależć samemu ale na forum AMK wszystko jest po Rosyjsku (albo prawie wszystko )i nie moge śię połapać ... Będe bardzo ,bardzo wdzięczny za pomoc .Pozdrawiam

Uwagi moderatora:

Nie podoba mi się ten post, jest niestarannie napisany i zawiera błędy. Popraw się następnym razem - moderator Soviet
Wild_Rose
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 14 Lut 2013, 22:32
Ostatnio był: 14 Lut 2013, 22:41
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez Crew w 25 Cze 2013, 12:39

Mam problem z mode. Od czasu wizyty w dolinie mroku tak w kółko obraz staje się rozmazany i wraca do normy, grać się nie da. Co może to powodować i jak to naprawić ?
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [AMK MOD]

Postprzez atikabubu w 25 Cze 2013, 13:01

Prześpij się (w grze :caleb:).
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [AMK MOD]

Postprzez Crew w 25 Cze 2013, 14:44

Dzięki, zupełnie o tym zapomniałem xD

Ps, mam wersję 1.4.0.22 z tłumaczeniem angielskim w wersji 2.0.92

Wyszło może coś nowego ?

Aha i też używam patcha do wersji 1.0005 bo mam steamową wersję.

trochę głupio bo jeden plik który podmienia usuwa możliwość leczenia się npc : /
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [AMK MOD]

Postprzez Crew w 09 Lut 2014, 19:11

LOL mam problem.
Posiadam wersję steamową gry i teraz chciałem powrócić do gry i pograć sobie, mod działał normalnie na wersji 1.0005 z odpowiednim patchem, a teraz patrzę i widzę, że steamowa wersja gry została zaktualizowana do wersji 1.0006 i mod nie działa.


Można to jakoś naprawić lub też jest łatka do moda pod wersję 1.0006 ?

Uwagi moderatora:

Używaj funkcji "podbij". - xKoweKx
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz

Za ten post Crew otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative SkullDagger.
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [AMK MOD]

Postprzez Fanatyk w 12 Mar 2014, 17:40

Istnieje jakieś spolszczenie do tego moda ? Jeśli tak to prosiłbym o link.

Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez Szewczenko w 17 Mar 2014, 23:55

Z tego co wiem spolszczenia jak na razie do tego moda nie ma.Ale raczej nie jest to strasznie trudne i dzisiaj właśnie się zabrałem za tłumaczenie tekstów z moda,jeśli będzie to się trzymać kupy i jakoś wyglądać to z przyjemnością podzielę się nim z innymi.Ale jak na razie jestem na etapie tłumaczenia więc nie za wiele mogę obiecać, zwłaszcza,że pracuję w pojedynkę.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [AMK MOD]

Postprzez megashooter w 19 Mar 2014, 23:54

Może mi ktoś powiedzieć dlaczego AMK Sidorovich Edition ( http://www.moddb.com/mods/amk-sidorovich-edition) , które ma amk 1.0005 compatibility patch nie chce mi działać na 1.0006?
Awatar użytkownika
megashooter
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 20 Cze 2012, 08:35
Ostatnio był: 29 Sie 2017, 13:21
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 12

Problem z modem AMK 1.4.1

Postprzez Decimus76 w 21 Mar 2015, 13:00

Mam problem z modem AMK 1.4.1 Robię to co jest napisane w Readme i za każdym razem łapie bugtrapa. Mam polską wersję, instalowałem moda na wersjach 1.0004 i 1.0005. Robię wg readme: wrzucam pliki .db do folderu z grą, mam ekran 16:9, więc instaluje widescreen fix, potem spolszczenie do pliku z grą. Wiem, że mod jest stary, ale bardzo chciałbym w niego pograć. BUGTRAP:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S9, 3200.00 mhz, 25-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 34176 files cached, 5857Kb memory used.
Init FileSystem 0.995926 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4037352 K], reserved[62028 K], committed[94860 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8565 K], process heap[794 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1464 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\stalker soc\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\stalker soc\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\stalker soc\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\stalker soc\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\stalker soc\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\stalker soc\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:11C6]: NVIDIA GeForce GTX 650 Ti
* GPU driver: 9.18.13.4709
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3751 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=28 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found stable_dialogs_new_traders.xml, for language pol
 

stack trace:
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Re: Problem z modem AMK 1.4.1

Postprzez Plaargath w 21 Mar 2015, 14:01

Decimus76 napisał(a):[error]Arguments : string table xml file not found stable_dialogs_new_traders.xml, for language pol

Nie znajduje polskiego xml'a (z nowymi dialogami z handlarzami, jak nazwa sugeruje). Posprawdzaj pliki języka (pewnie nie tylko jednego tego brakuje).
Jeśli mod ma spolszczenie, to sprawdź czy masz coś w %\gamedata\config\text\pol. Jak nie, to gdzieś się zawieruszyło tłumaczenie.
Jeśli mod nie ma spolszczenia, to zmień język na eng. W pliku localization.ltx
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
language        = pol
font_prefix     = _cent ;_west
 

zmień na
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
language        = eng
font_prefix     = _west ;_cent
 
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

Re: Problem z modem AMK 1.4.1

Postprzez Decimus76 w 23 Mar 2015, 20:54

Niestety, zrobiłem to co napisałeś i ciągle to samo :( Jakieś inne propozycje? :/
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości