[Dynamic Depth Of Field Shaders 2.0]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Dynamic Depth Of Field Shaders 2.0]

Postprzez vandr w 08 Paź 2011, 15:13

Dynamic Depth Of Field Shaders

Opis

Mod dodaje(wedle opisu) dynamiczny Depth Of Field. Nie wiem czy to na miarę czegoś z CS lub COP, ale brzmi ciekawie. Osobiście nie testowałem, screenów również nie znalazłem tak więc jak ktoś chce wypróbować to może przy okazji porobić screeny.

Instalacja

Skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Download:

Wersja 1.0: Strategy Informer

Wersja 2.0 WIP (Work In Progress - trzeba zaczekać ale przetestować można):

http://www.moddb.com/mods/dynamic-shade ... r-download
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez fliso888 w 08 Paź 2011, 16:36

Pobrałem Shadery ale mam problem... Wywala że moja karta graficzna nieobsługuje Pixel Shader 1.1 :| :-/
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez bax20 w 08 Paź 2011, 16:51

Najwyraźniej masz starą kartę :wink:
Intel Core i5 6300HQ 2300MHz | 12GB DDR4 2400Mhz | Nvidia GeForce GTX 960M 4GB | Kubuntu 19.04
Awatar użytkownika
bax20
Stalker

Posty: 132
Dołączenie: 30 Lis 2009, 21:07
Ostatnio był: 22 Lis 2022, 16:14
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 24

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez scigacz1975 w 08 Paź 2011, 18:48

Działa ale skrypt nie pozwala uruchomić konsoli. Jak dla mnie ustawienia trochę oczojebne a nie chce mi się non stop zamykać gry żeby testować nowe. No i wszystko jest sporo ciemniejsze.

Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez fliso888 w 08 Paź 2011, 19:16

Hmm... Wygląda czarująco... Szkoda że mam tak słabą karte bo 512 mega to zamalo... :|
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez scigacz1975 w 08 Paź 2011, 19:52

Bzdury gadasz - mam GF8800 Gt 512Mb i śmiga na full. Jako że jestem "grzebaczem" - pogrzebałem w tym trochę i połączyłem z Sky4Ce 2.0

Nowe screeny w połączeniu z Priboy Story i Autumn Aurora autora posta

Image
Image
Image
Image
Image

wersja z nowymi shaderami - ze screenów powyżej - pobierz - w pakiecie oprócz zmodyfikowanych plików moda dodałem ustawienia w kompletnym user.ltx. Mam nadzieję że wiecie gdzie go wrzucić :wink: .
Ostatnio edytowany przez scigacz1975 05 Lis 2011, 12:35, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez fliso888 w 08 Paź 2011, 20:39

Mod pojawił się na MOD DB :arrowd:
http://www.moddb.com/mods/dynamic-depth ... ld-shaders
Edit:
Mi niestety nie wejdzie bo mam Radeona X1650 (nie odtwarza Pixel Shader 1.1) więc co najwyżej mogę sobie pograć na oświetleniu dynamicznym z rozdzielczością 800x600... Bo na dalszych rozdzielczości chodzi po jakieś 10 FPS :-/
Ostatnio edytowany przez fliso888, 08 Paź 2011, 21:21, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez scigacz1975 w 08 Paź 2011, 20:59

Kilka screenów z nowymi ustawieniami na lokacji bar (dla porównania)

Image
Image
Image
Image
Image

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez Piterxd w 08 Paź 2011, 22:00

Moim zdaniem - nic specjalnego :P Strasznie sztucznie i biednie wszystko wygląda. Chyba że jest to wina innych shaderów a sam mod wprowadza tylko DOF dynamiczny. Ciekawe, czy można jedynie go przenieść do innych modów.
Image
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez scigacz1975 w 08 Paź 2011, 22:13

Dof-em steruje dodatkowy skrypt. A inne shadery dałem na kolejnych screenach - masz porównanie. Co do sztuczności - w trakcie gry wreszcie jest wrażenie głębi którą daje CS a czego nie ma w SoC. Na screenach tego nie widać bo są statyczne.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez Cromm Cruac w 09 Paź 2011, 00:34

Działa to bardzo fajnie tylko na screenach od @scigacz1975 tego za bardzo nie widać. Chodzi o to, że ostre jest to na co patrzymy. Najlepiej to widać jeśli stoimy blisko jakiegoś przedmiotu lub postaci. Patrząc na bliski obiekt tło jest nieco rozmyte. Patrząc nieco obok tło się wyostrza. Zmiany na miniaturach poniżej są bardzo subtelne. Lepiej to widać po powiększeniu obrazka.

Image
Image
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Dynamic Depth Of Field Shaders 1.0]

Postprzez vandr w 09 Paź 2011, 07:37

Jak to połączyć ze Sky4Ce? Które pliki za to odpowiadają prócz skryptów?
I drugie pytanie- czy tylko mi tak jakby "migocą" krawędzie całego ekranu, że raz są one wyostrzone a raz rozmyte?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości