[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez KOSHI w 26 Kwi 2012, 18:31

Nie grałem, ale zapowiada się ciekawie. Podobają mi się szczególnie założenia:

- deszcze i opady czyli tak jak powinno być w skażonej strefie, a nie, że hasam sobie po rezerwacie przyrody
- koniec z handlem bronią i znoszeniem ton spluw do bazy celem ich opchnięcia
- im dalej w zonę tym lepsze fanty, lepsze arty, ale też niebezpieczniej
- promieniowanie, wreszcie coś znaczy i jest wszędzie bo do tej pory był to akcent, były miejsca napromieniowane, ale wchodząca tam brało się anty rady i te specjalne apteczki i po problemie było

Jeśli mod jest stabilny to chyba będzie to, na co czekałem. Dokładnie o takim re balansie myślałem. Czy freeplay jest dostępny po zakończeniu gry?
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 18:39

Tak jest freeplay - po ostatnim filmie przenosi do Prypeci. Dodałem do downloadu sposób @kobal-a na zejście z patcha 1.0006. U mnie na tym chodzi stabilnie i nie ma wylotów.
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 29 Kwi 2012, 13:25, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 26 Kwi 2012, 21:03

scigacz1975 napisał(a):Jeszcze raz przeczytaj dokładnie sposób instalacji - na pewno dodałeś do skrótu -nointro? - Jeżeli nie pomoże to przeczytaj ten temat - http://www.stalkerteam.pl/topic/3349-de ... ff-memory/ - i moja rada - jak będziesz robił downgrade to najpierw skopiuj sobie cały folder z zainstalowaną wersją 1.0006 do innego katalogu i dopiero w nim rób wszystkie operacje. Jak coś spitolisz to zawsze masz katalog z oryginałem, a poza tym mogą sobie spokojnie chodzić koło siebie 2 wersje. Jedynie skrót do gry będziesz musiał przerobić (najlepiej też skopiować i przerobić kopię). U mnie wer. 1.0004 siedzi na D:\ a wer. 1.0006 na E:\ - zastosowałem sposób drugi z tego tematu http://www.stalkerteam.pl/topic/1972-de ... msearch__1 - a też oryginalnie mam 1.0006



Robiłem wszystko co było napisane w pierwszym poście, dzisiaj jeszcze raz na wersji gry 10004 sprawdzilem było tak samo. Wiec zrobiłem, tak jak napisałeś, spoko odpalilem, tylko jak ominąć securedisc. Bo póki co odpaliłem z płytą oryginalną i a to nie o to tu chodzi. Pobralem Stalker-SOC 3GB RAM, tylko nie bardzo wiem jak z tym ruszyć
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 21:12

W pierwszym poście w download dodałem sprawdzony sposób na zejście z patcha 1.0006 na 1.0004. A 3GB Enablera masz tu: - http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f ... 59&start=0 - zrób tak jak jest opisane. Jeżeli masz Vistę albo Win7 to robisz tylko krok 7 i 8. Ale myślę że wystarczy jak ustawisz pamięć wirtualną na 4096 - ten mod nie dodaje jakichś wielkich wodotrysków graficznych więc powinien chodzić jak zwykła podstawka.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 26 Kwi 2012, 21:17

Drugi sposób pomógł. Zrobiłem reinstall. Skopiowałem tę paczkę i jak na razie na żadne bugi się nie skarżę ;)

I o dziwo w właściwościach podczas dopisywania sekwencji "nointro" nie trzeba było pisać cudzysłowia przed tą frazą. Jak dopisywałem to mi Windows nie chciał zezwolić w ogolę na coś takiego. Więc jak by ktoś miał podobny problem to wystarczy zrezygnować z cudzysłowia. ;)
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 26 Kwi 2012, 21:27

Chodzi mi jak ominąć odpalenie gry z płyty, odpalam i wyskakuje mi No disc inserted. Czy mam jechać na oryginale?
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 21:28

A co Ci to przeszkadza? Chyba że moda nie widzi ale powinien.

Edit: Znaczy się jeszcze raz bo nie skumałem - no disc masz pomimo włożonej płyty? - 3GB enabler i patch na zejście z 1.0006 :arrowd: nie powodują grania bez płyty. Z jakiej serii masz stalkera. Jak z CD Action to może być problem :/
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez r_populik w 26 Kwi 2012, 21:34

Dobra, wiem że już przynudzam z tymi apteczkami, ale właśnie odkryłem, czemu mi nie działają - mianowicie gdy wybieram "użyj" - apteczka jest wyrzucana na ziemię. I tak za każdym razem. Co tu jest nie tak ?
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 21:44

Mi też wypadają - w tym modzie są jakieś medpacki. Ale można ją podnieść i dalej użyć. I działa. Poczekaj :D
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 26 Kwi 2012, 21:46

scigacz1975 napisał(a):A co Ci to przeszkadza? Chyba że moda nie widzi ale powinien.

Edit: Znaczy się jeszcze raz bo nie skumałem - no disc masz pomimo włożonej płyty? - 3GB enabler i patch na zejście z 1.0006 :arrowd: nie powodują grania bez płyty. Z jakiej serii masz stalkera. Jak z CD Action to może być problem :/


Dobra 3GB enabler pomógł i patch też. Chodziło mi o to że, jak zacząłem grać z płytą i zrobilem zapis i chcąć go wczytać wywalało mnie do pulpitu. Wywnioskowałem ze to może być wina płyty. Gre mam z PC Projekt Extra Klasyka.
Mam wylot do pulpitu jak klikam w czasie rozmowy z różnymi stalkerami " Są jakieś ciekawe informacje"
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 21:57

Grę masz oryginalnie pod 1.0004 czy przerabiałeś? i podaj loga bo pomimo braku bugtrapa logi powstają
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez kolokolo98 w 26 Kwi 2012, 21:59

Skriny by się przydały...
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość