[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 26 Kwi 2012, 22:02

Gre oryginalnie mam 10006, zrobilem tak jak wczesniej mi opisaleś. Wersja nie modowana jest zainstalowana na D, do modowania skopiowalem na E i tam ją przerobilem na 10004 SoC 1.0004 Kpuc. Wszystko na Windzie XP
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:287: attempt to index local 'tbl' (a nil value)
 
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 22:07

Nom i pewnie wyciąłeś tą sekcję z pliku ui_movies.xml o której pisał @nelson. Też to zrobiłem i raz zadziałało a potem nie - nie wiem o co chodzi. Przywróć ten plik i dodaj do skrótu -nointro

@kolokolo98 nie ma po co dawać skrinów bo tu nie ma zmian graficznych. Parę dodatków w hudzie i nowa broń
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 26 Kwi 2012, 22:26

-nointro mam dodane do skrótu z którego odpalam gre, tak jak być powinno zaraz po cudzysłowie " -nointro. Czy to gdzieś jeszcze trzeba? mhm... Nawet nie wiem kiedy to wyciąłem ui_movies.xml o O
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 22:44

Nie Twierdzę że na pewno wyciąłeś tylko pewnie wyciąłeś. Zasugerowałem się tym gdyż mi wyskoczył taki błąd po wycięciu sekcji o której pisał @nelson - żeby było ciekawiej na zapisanej grze odpalił się od razu a nowej nie chciał zacząć :/ . Jak dla mnie problem jest w źle przygotowanej podstawce. Zrób jeszcze raz dla pewności tak jak zrobił @Tormentor - wywal wersje 1.0004 którą masz teraz, zrób ją od nowa z downgradem od @kobal-a i dopiero wrzuć moda. Na razie odpal bez 3GB enablera - jak będzie hulać to nie przerabiaj.

parametr -nointro ma być dopisany tak: cudzysłów, spacja, -nointro ( \xr3da.exe" -nointro )
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 29 Kwi 2012, 13:27, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 26 Kwi 2012, 22:48

Plik ui_movies.xml to w skrócie lista filmików jakie widzimy na początku i w trakcie gry, np. wówczas gdy wyłączymy ten mechanizm w laboratorium w Jantarze.
W polskiej wersji pliku sekcja o której pisałem wygląda tak
:

Kod: Zaznacz wszystko
<!--
FOR RUSSIAN ONLY !!!
      <item type="video">
         <delay>1</delay>
         <pause_state>on</pause_state>
         <sound>characters_voice\scenario\video\intro_gsc_wp</sound>
         <video_wnd x="0" y="0" width="1024" height="768" stretch="1">
            <texture x="0" y="1" width="800" height="358">intro\intro_gsc-wp</texture>
         </video_wnd>
      </item>
      
-->      
      <item type="video">
         <sound>characters_voice\scenario\video\intro_gsc</sound>
         <delay>1</delay>
         <pause_state>on</pause_state>
         <video_wnd x="0" y="0" width="1024" height="768" stretch="1">
            <texture x="0" y="1" width="800" height="358">intro\intro_gsc</texture>
         </video_wnd>
      </item>

jak widzimy, pierwsza część jest wyraźnie opisana jako "FOR RUSSIAN ONLY !!!" i gra jej nie widzi, natomiast rosyjska wersja pliku wygląda tak
:

Kod: Zaznacz wszystko
</item>
      <item type="video">
         <delay>1</delay>
         <pause_state>on</pause_state>
         <sound>characters_voice\scenario\video\intro_gsc_wp</sound>
         <video_wnd x="0" y="0" width="1024" height="768" stretch="1">
            <texture x="1" y="1" width="638" height="286">intro\intro_gsc-wp</texture>
         </video_wnd>
      </item>

      <item type="video">
         <sound>characters_voice\scenario\video\intro_gsc</sound>
         <delay>1</delay>
         <pause_state>on</pause_state>
         <video_wnd x="0" y="0" width="1024" height="768" stretch="1">
            <texture x="0" y="1" width="800" height="358">intro\intro_gsc</texture>
         </video_wnd>
      </item>

gdzie pierwsza część nie jest "zablokowana" co w efekcie skutkuje wylotem na pulpit, bo gra nie może znaleźć pliku intro\intro_gsc-wp (w poskiej wersji jest tylko plik intro\intro_gsc).
Rozwiązania są dwa:
- można usunąć pierwszą część - ja sam tak zrobiłem i jeszcze nigdy nie miałem z tego powodu problemu
- można też zrobić kopię pliku intro_gsc i nadać mu nazwę intro_gsc-wp
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Powinienem jeszcze wyraźnie zaznaczyć, że dopiero planuję ściągnąć moda o którym tu mowa, gdy "operator X" odblokuje mi limit (internet z modemem), ale całkiem sporo rosyjskich modyfikacji, które testowałem (np. New Sleep Mod) korzysta z pliku ui_movies.xml i za każdym razem gdy się zapomniałem, wylatywałem na pulpit z logiem
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'intro\intro_gsc-wp'


problem zawsze znikał gdy usuwałem wspomnianą w pierwszej części posta sekcję
---------------------------------------------------------------------------------
:arrowd: Tak dla formalności, pisałem o tym w swoim pierwszym poście (pierwsza strona) ;)
Ostatnio edytowany przez nelson82, 26 Kwi 2012, 23:08, edytowano w sumie 1 raz
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 23:03

Masz rację tyle że skuteczne okazało się zamienienie tej sekcji:

Kod: Zaznacz wszystko
<!--
FOR RUSSIAN ONLY !!!
      <item type="video">
         <delay>1</delay>
         <pause_state>on</pause_state>
         <sound>characters_voice\scenario\video\intro_gsc_wp</sound>
         <video_wnd x="0" y="0" width="1024" height="768" stretch="1">
            <texture x="0" y="1" width="800" height="358">intro\intro_gsc-wp</texture>
         </video_wnd>
      </item>
-->   


i wszystko działa.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 26 Kwi 2012, 23:07

Czas na krótką ocenę moda :)

Jest faktycznie ciężko, amunicję ciężko dostać. Artefakt za parę naboi toż to przecież niedorzeczne :>
Do placówki wojska się lepiej nie zbliżać, bo poleci seria z pojazdu opancerzonego. Praktycznie non-stop trzeba chodzić ze śrubką, niewidzialne anomalie już nie raz mi kość dały, nawet Rodenty mnie postraszyły. Kwaśny deszcz , nowe dialogi, możliwość stworzenia własnego schowka, komunikaty od innych super sprawa. Zabawa z uzupełnianiem magazynków z początku trudno to obczaić jednak nie zmienia to faktu, że owe elementy naprawdę urozmaicają rozgrywkę, jest ciekawej. Teraz czuć, że jesteśmy w Zonie a nie na wczasach

Jest kilka drobnych błędów:
-apteczki faktycznie nie można użyć.
-to co dostajemy od Sida na początku(jakieś żółte ustrojstwo) nie ma opisu i jak użyjemy to na chwilkę ikonka przedmiotu znika.
-nóż ma daleki zasięg(choć to prawdopodobnie celowe jest, bo czasem trudno ubić zwierzaka bo atakując nas odpycha nas)


Jak na razie upolowałem dzika. :D
Image
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 26 Kwi 2012, 23:18

Zasięg noża można łatwo zmienić w pliku w_knife (config/weapons), a konkretnie w tej linijce
Kod: Zaznacz wszystko
fire_distance = 1.4

wartość z pliku vaniliowego
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 23:28

Apteczki działają - tyle że bardzo, ale to bardzo powoli. Musi minąć dobra chwila zanim zaczyna działać, a potem trwa jakiś czas aż zdrowie wróci na full. No i żółta i czerwona leczą tylko 30%. Jesteście przyzwyczajeni do działania apteczek z podstawki a tu jest to bardziej rozciągnięte w czasie. Nie ma sensu klikać po kilka razy w apteczkę bo to i tak nie przyspieszy działania ani nie wzmocni efektu. Jak złapaliście ciemno-pomarańczową dawkę promieniowania albo jesteście bardzo zranieni to tylko wczytanie sejva - nie zdąży zadziałać.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 26 Kwi 2012, 23:44

Jeżeli częścią moda jest "SM 0.2b for SoC 1.0004" (strzelam, bo moda jeszcze nie mam) to prędkość działania apteczek można zmienić w pliku slow_medicine.script w tych linijkach
local time_for_red = 5
local time_for_blue = 15
local time_for_yellow = 30

Podałem wartości z vaniliowej wersji moda.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez smok61 w 27 Kwi 2012, 07:21

nelson82 napisał(a):... to prędkość działania apteczek można zmienić w pliku slow_medicine.script w tych linijkach
local time_for_red = 5
local time_for_blue = 15
local time_for_yellow = 30

Podałem wartości z vaniliowej wersji moda.


Ja nie mam problemów z apteczkami. Działają normalnie. Może gracie na "mistrzu"? Tego pliku - slow_medicine.script- w modzie nie ma.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez r_populik w 27 Kwi 2012, 07:36

Ja owszem gram na mistrzu. Czyżby ten mod został skonfigurowany pod inny poziom trudności ? A co do apteczek, to dałem sobie z nimi spokój. Kamienna krew o którą nietrudno już na samym początku, leczy szybciej i skuteczniej.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości