[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 27 Kwi 2012, 11:53

Drażni mnie motyw z magazynkiem. Mam załóżmy 4 puste i chce sobie je napełnić. Po uzupełnieniu wyrzuca mi naładowany i nie mogę go podnieść :/ Trochę to wkurzające.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 27 Kwi 2012, 12:50

Tak samo będzie z bandażami, apteczkami i granatami. Każdy kombinezon ma ograniczoną ilość kieszeni na pasie. Jak otworzysz ekwipunek i zaznaczysz kombinezon to masz w opisie ile możesz nosić pełnych magazynków. Puste są w plecaku a pełne na pasie. Pustych można mieć dużo ale pełnych 1 podpięty do broni plus to co na pasie. Taki urok moda :D

Edit: Żeby się nie wku*wiać że wam mag. wypadają proponuję sprawdzić ile możecie mieć pełnych i zawsze mieć o jeden pełny mniej. Wtedy jak podniesiecie kolejny to dajecie go na pas :arrow: klawisz nr. 5 (wyboru lornetki) pokaże się magazynek :arrow: klik LPM i jeszcze raz klawisz nr. 5. Magazynek się rozładuje i schowa w plecaku.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 28 Kwi 2012, 10:52

Po wyjściu z Dziczy do Baru :/ Już nawet jak Loada robię to mam tego bugtrapa.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: d:\gry\stalker\gamedata\scripts\_g.script:1234: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 28 Kwi 2012, 12:50

Cofnij się do Dziczy do ostatniego zapisu i od nowa spróbuj przejść. Inaczej nie zaradzisz. Ewentualnie spróbuj od Jantaru (jak masz tam sejva)

:arrowu: to jest błąd który czasami się zdarza na piratach i wersjach downgradowanych do 1.0004. Też go czasami mam i nie znalazłem na niego innego sposobu :/ - po prostu downgrade tak coś pierdzieli. Na 1.0006 tego nie mam.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 28 Kwi 2012, 13:15

Z tym, że ja nie mam save'a wcześniejszego. Mam tylko autosave jak właśnie do Baru wchodzę i quicksave jak jestem przed wejściem do Baru. Jak wczytuje oba, mam właśnie bug trap. Nie pozostaje nic innego jak zagrać od początku i na trailerze dojść tam gdzie skończyłem. :)
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 28 Kwi 2012, 13:30

Jak chcesz to dam Ci save z Agropromu.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Damianox w 28 Kwi 2012, 20:18

Dało by radę zintegrować tego ładnego moda z Solijanką ?
Awatar użytkownika
Damianox
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 11 Kwi 2011, 17:41
Ostatnio był: 29 Wrz 2019, 11:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 11

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez r_populik w 28 Kwi 2012, 20:28

@Damianox
Zapomnij. To jest globalny mod, w dodatku totalnie odbiegający od podstawki, nie mówiąc już o tym, jakim pod tym względem modem jest Solianka.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Chopin96 w 28 Kwi 2012, 21:15

Zauważyłem jeden mały błąd że jak się kuca to postać porusza się szybciej niż jak się normalnie biega :D . W jakim pliku można to zmienić?





Dzięki wielkie. :D
Ostatnio edytowany przez Chopin96, 28 Kwi 2012, 21:59, edytowano w sumie 1 raz
Chopin96
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 07 Sty 2010, 20:04
Ostatnio był: 29 Maj 2014, 13:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 28 Kwi 2012, 21:39

Stawiam na plik actor.ltx (config/creatures), ale szczerze mówiąc nie wiem, który parametr trzeba w nim zmienić. Podejrzanie wygląda ten fragment
Kod: Zaznacz wszystko
max_item_mass         = 50.0
jump_speed              = 6.
crouch_coef          = 0.45
climb_coef            = 0.7
run_coef                = 2.1
sprint_koef            = 2.6
run_back_coef         = 1.8
walk_back_coef         = 0.8
air_control_param      = 0.1
walk_accel              = 17

to wartosci z pliku vaniliowego, więc można porównać.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 28 Kwi 2012, 21:48

Kod: Zaznacz wszystko
crouch_coef          = 0.45


To jest wartość jaka odpowiada za poruszanie się "na kuckach" - bardzo przepraszam ale zapomniałem ustawić wartości vanilowych w actor.ltx :/ - te które są zostały z testów. Ustawcie sobie to co podał @Nelson82

Edit: wrzuciłem prawidłowy plik do poprawki - pobierzcie jeszcze raz i scalcie z modem.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 28 Kwi 2012, 22:50

Efekt emisji jest nieziemski, nawet się idzie wystraszyć bo uprzednio jest coś a'la ryk. Szkoda, że w podstawce nie było tego elementu. Podoba mi się spawn mutantów, w Dziczy praktycznie można każdego stwora spotkać(tylko Poltergeista nie widziałem i Burera) I w końcu czuć to niebezpieczeństwo na każdym kroku. Wcześniej to było wesołe miasteczko. Jedynej rzeczy jakiej mi brakuje to klimatycznego głosu Mirka Utty, choć w arenie dało się usłyszeć "Z boku go, z boku! Strzel mu w twarz" :D

Miałem dzisiaj kozacką sytuacje, zeszedłem po karabin rodowy i w tym całym kontenerze były dwa zombiaki. Cholera myślałem, że zawału dostanę. No i starcie ze zmutowanym kotem można zaliczyć do udanych, bidulek z kosy dostał a tak ładnie miauczał :kotek:

Co by tu jeszcze. Ceny naprawy niektórych sprzętów są horrendalnie drogie. Np reperowanie troszeczkę podniszczonego kombinezonu wojskowego kosztowało 90 tyś rubli. Szkoda, że nie ma handlu pieniężnego z całym podglądem na sprzęt. Czasami można oczopląsu dostać jak ci się wyświetli spis miliona rodzaju amunicji.
Elektrochimera to porażka :P

Ogólnie modzik warty każdej godziny. Jest trochę niedociągnięć jak np. za mocna kosa(dwa ciosy powalają Chimerę i Burneike) Shotgun trochę słaby, w Pijawkę musiałem chyba 20 razy ładować. No i czasem można się doczepić kombinezonów i ich reakcji na radiacje. Raz miałem taką sytuacje, że kombinezon najemnika miałem już w 60% zniszczony i w zasadzie jak wychodziłem na powierzchnie to pisało mi, że strój nie zapewnia ochrony blablabla. Wtedy praktycznie nie ma już co grać bo prędzej czy później i tak zginiemy.

I pytanie czy Burer spawnuje się w każdej lokacji? Bo drania jeszcze nie spotkałem.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości