[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez LOWCAKOZ w 14 Cze 2014, 15:24

No widzisz o to chodziło (ja się nie znam)
Dziękuję bardzo, mam jeszcze pytanie gdzie usunąć licznik ludzi którzy mnie otaczają?
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 14 Cze 2014, 16:14

Szczerze to nie wiem bo nigdy się tym nie bawiłem. Pewnie w którymś pliku config\ui ale w którym :( :?:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez LOWCAKOZ w 15 Cze 2014, 23:21

W barze ta niebieska skrzynia jest bezpieczna czy lepiej nic tam nie zostawiać ?
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 15 Cze 2014, 23:52

Ogólnie lepiej schowki robić poza trasami NPC.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez LOWCAKOZ w 18 Cze 2014, 23:21

Mam kłopot bo drzwi do x18 nie chcą mi się otworzyć (zaraz te pierwsze jak się schodzi schodami i tam jest bandyta)

Edit:
Żeby podnieść ceny napraw dziesięciokrotnie trzeba zmienić ceny rzeczy??
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 18 Paź 2014, 23:16

Linki do pobierania uaktualnione
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez maniakes w 30 Lis 2014, 02:41

Pisze tu bo potrzebuje pomocy od kogos kto dobrze zna motyw działania magazynków z tego moda, któy wyci,ałem na swoje potrzeby.

Udało mi sie wyciąc z tego moda myk na magazynki i ich ładowanie i wkleić do Tajnych Ścieżek 2 + Autumn Aurora 2. Przekopiowałem skrypty, scaliłem te, które trzeba było, do tego tekstury i zostały mi tylko do przeniesienia ikony magazynków między ui.icon_equipment.dds, ale to drobnostka. Zdołałem osiagnąc tyle, że działa ładowanie magazynkó nabojami, animacje działąją, broń nie można przeładować jesli nie ma sie nałądowanych magazynków do niej itd. Niestety jest jeden problem. Gra pyta o sekcję "fake_wpn_knife" - nigdzie jej nie mogę znaleźc w żadnym configu. Ktos wie, gdzie jest ta sekcja?

Stworzyłem swoją - dopisałem taką sekcje w pliku knife.ltx, ale daje to tylko chwilowy rezultat - gra pozwala nałądować 1 magazynek. Gdy chcę naładować kolejny, wylatuje do pulpitu informując, że brakuje jej z kolei sekcji "fake_fake_wpn_knife". Jak dopiszę taka sekcje, to przy 3 magazynku brakuje jej sekcji "fake_fake_fake..." i tak w kółko macieju.
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez ksantyp w 16 Gru 2014, 21:34

W tej wersji nie da się użyć apteczek - użycie powoduje wyrzucenie na podłoże - czy ktoś rozwiązał ten problem
ksantyp
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 13 Maj 2013, 17:42
Ostatnio był: 16 Maj 2016, 12:58
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez PainChiller w 27 Lut 2015, 21:11

Mam pewien problem.
po rozmowie z sidorem, wywala na pulpit z takim oto logiem
Kod: Zaznacz wszystko
     


właśnie... jest pusty.

(mam stalkera z CDA ...06 downgrade na ...04

(PS: sory za lekki odkop, ale inaczej się nie da :P)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez trolololo w 27 Lut 2015, 21:20

Z tego co wiem downgrad-y "bezproblemowo działają" tylko z 1.006 na 5, na 4 to za dużo zmian, i się komplikują
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 27 Lut 2015, 21:34

Na CDA też działają tylko trzeba zastosować miniimage, ale niestety nie mam go :/
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez PainChiller w 23 Maj 2015, 16:19

witam. mam problem z magazynkami... otóż po pewnym czasie gry, wyciągając magazynek, wyjmuje ich 30...
problem pojawia się losowo, przy każdej nowe grze, po przegraniu paru godzin


EDIT: i czy wie ktoś jak wyłączyć kwaśne deszcze? jestem nad magazynami, i pada ok kilku godzin, i nie chce przestać (raz przestało, ale tylko na 5-10 minut)
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości