Przemek77 napisał(a):Oj, coś pleciesz. Mi ładnie chodzi na 1.0004 - zresztą modzik jest zaimplementowany w moim modpacku - bez żadnych kłopotów.
Na pewno dobrze to zainstalowałeś? Masz jakieś inne mody? Jakie? Bo jeśli już jakieś są, to niemumiejętna instalacja ABC Sleep rzeczywiście powoduje wywalanie gry na plulpit.
Nie plotę bo nie wziąłem sobie problemu opisanego powyżej z ciemnej strony księżyca po pijaku, tylko szukam sensownego rozwiązania problemu, dlaczego używając "abc_sleeping_bag_mod_pl" wraz z: "trader_modv1.1", "nodegradeuniqueweapons", "nodegradenormalweapons", "no_time_limit_on_quests_v0.01" wywala z gry.
mam szukać linków do źródeł tych modów na filefroncie ?
Przy czym cała reszta modów oprócz abc... działała poprawnie na wszystkich wersjach, tak odpalałem je na wszystkich wersjach od 1.0003 w zwyż po koleji.
Napewno wszystko dobrze zainstalowałem - wrzuciłem do odpowiednich podfolderów folderu gamedata oraz zmieniłem linijkę pliku fsgame na "$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata"
a do tej długiej linijki co w readme każą dodać "string_table_abc2" po dodaniu oraz bez wywala się tak samo "string_table_includes, string_table_abc2" oraz "string_table_includes, string_table_abc2, string_table_abc2"
Mogę jeszcze chyba tylko wkleić zawartośc logu xray z ostatniego błędu na tym modzie choć pewnie nikomu nie będzie się chciało całości czytać więc wkleję tylko kilka ostatnich linijek.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 74
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:287: attempt to index local 'tbl' (a nil value)
Skończyły mi się już pomysły jak pogodzić wszystkie te mody oczywiście jeśli trop gryzienia się plików jest poprawny a nie na przykład zwalony jakiś skrypt, linijka skryptu właśnie tego abc mod.