[ANB mod] - ulepszanie artefaktów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[ANB mod] - ulepszanie artefaktów

Postprzez nelson82 w 12 Kwi 2013, 09:31

Opis
Jest to mały dodatek mojego autorstwa, dzięki któremu Sacharow będzie mógł ulepszyć nieznacznie właściwości niektórych artefaktów. Ulepszeniu mogą zostać poddane tylko artefakty posiadające jakieś "negatywne" cechy (np. meduza, dusza itp.). Wkład Sacharowa polega na tym, że profesor usuwa z artefaktów ww. negatywne - niepożądane właściwości, przez co np. Meduza daje nam nadal 2% ochrony przed pociskami, ale nie będzie nas promieniowała. Aby u Sacharowa pojawił się dialog odpowiedzialny za ulepszanie, musimy mieć przy sobie jakiś (jakikolwiek) artefakt z negatywnymi właściwościami. Dodatkowo zwiększyłem w tym dodatku ilość miejsc na pasie z 5 do 10.
Zasady ulepszania są dość proste - aby pozbawić negatywnych właściwości artefakt o wartości 1000 rubli, bedziemy musieli dostarczyć profesorowi 4 artefakty, gdy zechcemy ulepszyć artefakt za 2500 rubli, wówczas dostarczamy mu 3 artefakty, a dla ulepszenia artów o wartości 5000 rubli, musimy dać Sacharowowi 2 artefakty.

Dodatek zrobiłem na własny użytek do moda nad którym siedzę, a w którym między innymi, zmiejszylem o połowę parametry ochronne kombinezonów przez co artefakty zyskują na znaczeniu.

Wersja gry
Patch 1.0004 i po zainstalowaniu łatki również 1.0005-06

Instalacja
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|


Pobierz moda
http://pliczek.net/index.php?p=41427
Pobierz łatkę dla 1.0005-06
http://pliczek.net/index.php?p=41428

Dodatek można używać i przerabiać według własnego widzi mi się ;)
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, HaijTaczi.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości