Ranger801 napisał(a):Da się je połączyć lecz nie jest to po prostu kopiuj wklej, tak nie zadziała. Podejrzewam co jest nie tak ale najlepiej podaj loga. Jak? Masz u góry strony taką oczoje*ną ramkę z instrukcją podawania logów.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\bind_stalker.script:374: attempt to concatenate field '?' (a nil value)
stack trace:
Pangia napisał(a):Zapewne kłopot z wczytywaniem gry był powiązany nie z modami, a z niewłaściwym wpisem w pliku system.ltx, który dość często należy ręcznie poprawić, bo domyślnie po spatchowaniu gry do 1.0006 jest on zostawiony bez zmian, a wskazuje na numerek patcha właśnie. Dla 1.0006:
- Kod: Zaznacz wszystko
current_server_entity_version = 7
Każda inna wartość spowoduje crash do pulpitu przy wczytywaniu zapisu gry innego niż autozapis.
hitfan napisał(a):Wiem, ale ogólnie save'y nie działają bez tej edycji pliku system.ltx
Sam miałem ten problem i tu jest rozwiązanie:Pangia napisał(a):Zapewne kłopot z wczytywaniem gry był powiązany nie z modami, a z niewłaściwym wpisem w pliku system.ltx, który dość często należy ręcznie poprawić, bo domyślnie po spatchowaniu gry do 1.0006 jest on zostawiony bez zmian, a wskazuje na numerek patcha właśnie. Dla 1.0006:
- Kod: Zaznacz wszystko
current_server_entity_version = 7
Każda inna wartość spowoduje crash do pulpitu przy wczytywaniu zapisu gry innego niż autozapis.
hitfan napisał(a):@vandr Pisał, że teraz save'y nie działają to dałem rozwiązanie.
A połączyć musi tak jak vandr mówi (winmerge)
Jednak nawet jakby tak zmergował to save'y by nie działały.
EDIT: W modach jedynie jeden plik się pokrywa - localization.ltx
Żeby działały musisz mieć w jednym pliku stable_repair_dialogs, string_table_abc2.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości