Forum Stalker.pl • Zobacz temat - [Repair Kits Revamped] - problem

[Repair Kits Revamped] - problem

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Repair Kits Revamped] - problem

Postprzez Route w 04 Lip 2015, 16:34

Witam
Mam problem z powyższym modem. Pobrałem go z moddb w najnowszej wersji dla SHOC 1.0006. Co jakiś czas gdy chcę naprawić broń za pomocą zestawu naprawczego wywala mnie do windy. W logu mam coś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....e.r. cieŃ czarnobyla\gamedata\scripts\repair.script:419: attempt to index local 'part' (a nil value)
 

stack trace:

Nie udało mi się dojść co jest nie tak. Za pomoc :wódka: poleci, ewentualnie za podesłanie innego moda z zestawami naprawczymi dla wersji 1.0006

Za ten post Route otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Route
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 13 Lut 2015, 17:28
Ostatnio był: 18 Lip 2016, 16:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 36

Reklamy Google

Re: [Repair Kits Revamped] - problem

Postprzez Plaargath w 05 Lip 2015, 10:47

Najpierw upewnij się, że masz dobrą wersję - czy zainstalowałeś wersję na czysto czy ze zgodnością do jakiegoś moda. Sprawdziwszy, przechodzimy dalej.
Prawdopodobnie to jest mój nieulubiony problem z id obiektu w skryptach, jeśli rzeczywiście, to nie pomogę. Ale możliwe, że chodzi o co innego (choć wątpię szczerze). Jeśli co innego, to może taki myk by zadziałał:
Weż ten plik z loga (%\gamedata\scripts\repair.script), linijkę 419:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
        alife():release(alife():object(part:id()), true)
 

zmień na:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
        if part then
                alife():release(alife():object(part:id()), true)
        end
 

Spróbuj i powiedz, co będzie.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Route.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

Re: [Repair Kits Revamped] - problem

Postprzez Route w 05 Lip 2015, 11:04

Serrrrrrrrrdeczne Bóg zapłać, teraz już nie wywala. Zazwyczaj gdy próbowałem drugi raz użyć zestawu podczas naprawy to wywalało, teraz działa bez zarzutu.
Route
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 13 Lut 2015, 17:28
Ostatnio był: 18 Lip 2016, 16:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 36


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości