[Photorealistic Zone: Living creatures v0.5]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: Fotorealistyczna Zona [WIP]

Postprzez Hssiss w 29 Mar 2009, 10:41

Tu nie chodzi o kompatybilność.
Chodzi mi raczej o brak fotorealistycznych skórek uniformów z OL.
A i przy okazji, gratuluję awansu.

Źle zrozumiałem ;) Btw. dzięki - xKoweKx
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: Fotorealistyczna Zona [WIP]

Postprzez KoweK w 11 Kwi 2009, 00:00

No i mod ukończony :) Jako tako :P

Photorealistic Zone: Living creatures
[ version 0.5 ]

Lista przerobionych tekstur:
Mutanty:
> Blind Dogs
> Flesh
> Bloodsucker
> Pseudogiant
> Snork
> Boar

Kombinezony:
> Loner's suit
> Scientific outfits (both)
> SEVA suit
> SKAT military suit
> Duty basic suit
> Freedom basic suit
> Merc suit
> Berill-M military suit
> Novice suit
> Bandit's jacket
> Bandit's leather coat

NPC'e:

> Sakharov
> Barman
> Sidorovich
> Marked One

Download:
http://www.argus-textures.ru/files/PZon ... res_0.5.7z

+Notka od autora:
Warning! Current version of the mod is using Photorealistic Zone textures.ltx and won't work without it. We advice to install it first:

http://www.fpsbanana.com/skins/57421
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Photorealistic Zone: Living creatures v0.5]

Postprzez caleb59 w 11 Kwi 2009, 12:12

Autor wypuscil maly update 0.51:

Download (Zapisz element docelowy jako...) - 28 MB:
http://www.argus-textures.ru/files/PZon ... es_0.51.7z

Zmiana:
Autor pomylil sie i w wersji 0.5 wlaczyl "szybka kompresje" obnizajac tym samym nieco jakosc tekstur (tyle wywnioskowalem z info na stronie glownej projektu) - zostalo to poprawione w wersji 0.5.1...
----------------------
Autor tego moda musial niestety namieszac - ruski to ruski ale english ogolno swiatowy tez moglby go obowiazywac...
W archiwum znajduje sie folder "textures.ltx" a w nim dwa rozne pliki "textures.ltx" w zaleznosci od upodoban:
- pierwszy "textures.ltx" (w folderze "поверх фотозоны") sluzy do dodania w wypadku uzywania moda Photorealistic Zone (http://www.fpsbanana.com/skins/57421)
- drugi "textures.ltx" (w folderze "на чистую игру") sluzy do dodania na "czysta gre" bez modow...
Domyslnie w folderze "gamedata" znajduje sie plik "textures.ltx" z folderu "поверх фотозоны" - tak postanowil autor i nie jest to zadna moja ingerencja (czyli jednym slowem uzywajac moda Photorealistic Zone nie musimy nic podmieniac jesli chodzi o plik "textures.ltx" - wystarczy wtedy wypakowac standardowo zawartosc "gamedata" do katalogu z zainstalowana gra i mozna smialo grac!
----------------------
Tak sobie troche pogralem na tych teksturach i powiem jedno - nie widze zadnej roznicy w trybie DX8 (oswietlenie statyczne) oprocz nowego asfaltu w Kordonie:

Image

Byc moze osoby grajace na DX9 (oswietlenie dynamiczne) dopiero zauwaza roznice w grafice...
----------------------
Kolejny UPDATE 0.6:

Download (Zapisz element docelowy jako...) - 10 MB:
http://www.argus-textures.ru/files/PZon ... _to_0.6.7z

Zmiany:
1. Relief (ksztalt) tekstur wojskowych typu "Beryl" (domyslam sie ze chodzi o kombinezony) odrysowane recznie zamiast generowane.
2. Poprawiona wizualizacja cial (normalne i "silne") wraz z teksturami i reliefem (ksztaltem).
3. Inne drobne zmiany.

BTW autor moglby nauczyc sie pisac po angielsku bo idzie oszalec tlumaczac te teksty niestety na oko ghe...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [Photorealistic Zone: Living creatures v0.5]

Postprzez Hssiss w 30 Sie 2009, 20:38

Będzie kilka głupich pytań, liczę na wyrozumiałość:
Czy linki są aktualne (widzę tylko długi ciąg różnych znaczków z wyjątkiem tego z "banana").
Czy da się to zainstalować na OL. 2.2? (Czy tekstury nie będą się gryzły z tymi z moda - w modzie OL jest ich więcej)
Jak zainstalować to nieszczęście?

Z góry dziękuję za pomoc.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Photorealistic Zone: Living creatures v0.5]

Postprzez gorset w 31 Sie 2009, 08:02

Widzę że modzik zacny. A jak jeszcze nie spowoduje spadku stabilności, to tym bardziej miód. ;D Tekstury wyglądają znakomicie. I mam prośbę - mógłby ktoś go przetestować z Dima's Modem i zobaczyć czy nie było by zanikania tekstur (jakichś kombinezonów) i ew. crashy? Byłbym wdzięczny. :)
Awatar użytkownika
gorset
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Wrz 2008, 16:15
Ostatnio był: 07 Lut 2016, 20:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Photorealistic Zone: Living creatures v0.5]

Postprzez Hssiss w 05 Wrz 2009, 11:23

Zadam inne pytanie:
Co mogę/należy zrobić by działają teksturą snorka była ta z moda PZ 0.6.7z a nie ta z OL 2.2?

Aktualnie mam zainstalowane następujące modyfikacje:
1)Patche 1.0003-05 (wiem, to nie mod)
2)OL 2.2

Mam zamiar zainstalować
SKY4CE.
Spolszczenie OL 2.2
Argus Texture Pack
PZ 0.6.7z
PZ 1.0v for OL 2.2 patch (łatka by PZ była kompatybilna z OL)

Jaka jest szansa, że to wszystko się nie "wykrzaczy" i będzie sprawnie działać?
Jeśli jakaś modyfikacja jest zbędna/zupełnie bezużyteczna lub można ją zastąpić czymś wydajniejszym proszę o informacje.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Photorealistic Zone: Living creatures v0.5]

Postprzez Hssiss w 15 Wrz 2009, 10:06

Mam problem (jak zwykle). Po zainstalowaniu wszystkich dodatków, które wymieniłem wcześniej nie zauważyłem znacznego wpływu na wygląd mutantów (zmiany są - tyle, że wynikają one z działania argus texture packa).
To co widzę w tej chwili to textury z OL zmienione kosmetycznie przez ATP.
Co mogę zrobić by np pseudogigant wyglądał jak z moda PZ L. creatures a nie jak ten ze starego stalkera tylko z innym kolorem skóry i zmarszczkami?
(chciałbym też pozmieniać tekstury stalkerów i reszty mutantów).
Za pomoc dziękuję z góry.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Photorealistic Zone: Living creatures v0.5]

Postprzez ManiekCs w 09 Cze 2011, 20:23

Zauważyłem, że strona autora umarła, więc dodaję działający link :)
http://www.gamebanana.com/skins/63814
Image
Awatar użytkownika
ManiekCs
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 23 Lut 2008, 18:17
Ostatnio był: 27 Maj 2013, 01:41
Miejscowość: _DolinaPomarańczy_
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: -2

Re: [Photorealistic Zone: Living creatures v0.5]

Postprzez vandr w 31 Mar 2012, 19:23

Znalazłem działające linki.

http://blackbyte.org/photorealistic/
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Photorealistic Zone: Living creatures v0.5]

Postprzez Crew w 08 Maj 2014, 20:12

Można prosić o link do skórek potworów/NPC wszystkich ?
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości