[Photorealistic Zone: Living creatures v0.5]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Photorealistic Zone: Living creatures v0.5]

Postprzez KoweK w 24 Mar 2009, 02:12

Ostatnio edytowany przez KoweK, 25 Mar 2009, 20:07, edytowano w sumie 1 raz
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive JackoM14.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Reklamy Google

Re: Fotorealistyczna Zona [Work In Progress]

Postprzez Zari w 24 Mar 2009, 08:36

Kolejny fajnie zapowiadający się mod graficzny. Czy będą też zmienione tekstury otoczenia i budynków?
Ryzen 7 2700X | GTX 1060 6GB | 32GB RAM
Po co ja się tym w ogóle chwalę?
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 596
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 09 Lis 2023, 22:15
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 60

Re: Fotorealistyczna Zona [Work In Progress]

Postprzez Terminus w 24 Mar 2009, 08:40

Ładne. Pierwsze co się rzuca w oczy to wzmocniony "bump maping" czy coś podobnego.
CREDO [łac. Wierzę]
Awatar użytkownika
Terminus
Deliryk

Posty: 3955
Dołączenie: 22 Cze 2007, 06:15
Ostatnio był: 21 Lip 2022, 18:56
Kozaki: 1440

Re: Fotorealistyczna Zona [Work In Progress]

Postprzez caleb59 w 24 Mar 2009, 10:41

Kolejny bajer dla ludzi z mocnymi akceleratorami grafiki...
Niemniej gierka nabierze nowego smaczku - szkoda ze nie wszyscy beda mogli z tego skorzystac ze wzgledu na ograniczenia techniczne kart graficznych (wieksza czesc userow posiada niestety starsze PC)...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Fotorealistyczna Zona [Work In Progress]

Postprzez KoweK w 24 Mar 2009, 13:16

caleb59 napisał(a):Kolejny bajer dla ludzi z mocnymi akceleratorami grafiki...

Ten mod, jak mówi autor, nie będzie pogarszał wydajności. Tekstury są w takiej samej rozdzielczości. Jeżeli Stalker chodzi komuś na najwyższych bez problemu, to i tego moda zapewne bez problemu odpali ;)

Kolejny fajnie zapowiadający się mod graficzny. Czy będą też zmienione tekstury otoczenia i budynków?

Angielski znasz? Jeżeli nie, to nie sądzę, aby mod zamieniający tektury zatytułowany "żyjące stworzenia" poprawiał tektury budynków i otoczenia...
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Fotorealistyczna Zona [Work In Progress]

Postprzez Hssiss w 24 Mar 2009, 15:14

Mod bardzo ciekawy, najbardziej zaimponował mi skin nowego pseudogiganta.
Truchło tego mutanta zawsze wygląda odrobinę groteskowo.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: Fotorealistyczna Zona [Work In Progress]

Postprzez caleb59 w 24 Mar 2009, 16:09

xKoweKx napisał(a):
caleb59 napisał(a):Kolejny bajer dla ludzi z mocnymi akceleratorami grafiki...

Ten mod, jak mówi autor, nie będzie pogarszał wydajności. Tekstury są w takiej samej rozdzielczości. Jeżeli Stalker chodzi komuś na najwyższych bez problemu, to i tego moda zapewne bez problemu odpali ;)

Kolejny fajnie zapowiadający się mod graficzny. Czy będą też zmienione tekstury otoczenia i budynków?

Angielski znasz? Jeżeli nie, to nie sądzę, aby mod zamieniający tektury zatytułowany "żyjące stworzenia" poprawiał tektury budynków i otoczenia...

No moze ja jestem uposledzony i niedowidze ale jak wol na screenach widac efekt bump mapping a to wymaga wlaczenia DX9 co sie wiaze z pogorszeniem jakosci grania...
Phe - mnie tez Stalker dziala na najwyzszych detalach tyle ze w DX8 i gdyby nie to wogole nie moglbym grac w te gre wiec takie argumenty jak Twoje to sobie mozna "do kieszeni schowac" piszac kulturalnie...
Pozatym moglbys oszczedzic nam wszystkim domyslow i podac zrodlo www a nie sypnales tylko screenami a reszte zachowales dla siebie...
Pozdrawiam...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Fotorealistyczna Zona [Work In Progress]

Postprzez KoweK w 25 Mar 2009, 14:45

Na najwyższych w DX9, aby Caleb59 zrozumiał, bo chyba ma z tym problemy.
A proszę Cię bardzo. Szkoda tylko, że niczego dla siebie nie zachowałem ;)

Źródło
Ostatnio edytowany przez KoweK, 26 Mar 2009, 14:53, edytowano w sumie 1 raz
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Fotorealistyczna Zona [WIP]

Postprzez dorian w 26 Mar 2009, 10:36

Pozatym moglbys oszczedzic nam wszystkim domyslow i podac zrodlo www a nie sypnales tylko screenami a reszte zachowales dla siebie...


A proszę Cię bardzo. Szkoda tylko, że niczego dla siebie nie zachowałem ;)

Źródło


Angielski znasz?


Ja znam.
Kowek,
nie to, żebym się czepiał, ale w tym źródle co podałeś jest gadka jak przywrócić stary celownik z kółeczkiem i kropką w środku, a nie ma nic na temat tego moda j/w, co to zmienia tekstury "żyjących" i czy gra pójdzie tak samo, czy też zwolni.
A sam mod wygląda bardzo ciekawie i jeszcze jakbyś zapodał jeśli wiesz, bo też nie mogę się dopatrzyć w tym "źródle", kiedy on będzie gotowy :)

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: Fotorealistyczna Zona [WIP]

Postprzez KoweK w 26 Mar 2009, 14:54

Jej! :D Pomyliły mi się linki. Nie wiem jakim cudem. Posta poprzedniego wyedytowałem i link już poprawiłem :) Oto on:
bu

Dzięki Dorian, że zauważyłeś ten błąd, bo wygląda na to, że osoba, która chciała źródło, to nawet go nie sprawdziła, mimo to, że je podałem :D
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Fotorealistyczna Zona [WIP]

Postprzez Hssiss w 28 Mar 2009, 10:11

Szkoda tylko, że modyfikacja nie jest robiona pod OL. Wydaje mi się, że kombinezony najemników wyglądają tam lepiej.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: Fotorealistyczna Zona [WIP]

Postprzez KoweK w 28 Mar 2009, 19:16

Hssiss napisał(a):Szkoda tylko, że modyfikacja nie jest robiona pod OL.

Wydaje mi się, że mod będzie działał z każdym modem. Przecież to jest tylko podmiana tekstur :) Żadnych większych zmian w skryptach etc. mod nie wprowadza, więc o kompatybilność nie musimy się martwić.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość