Witam. Po kilku latach postanowiłem wrócić do STALKERA, jednak tym razem zamiast grać na czystej wersji postanowiłem trochę pomodować. Zainstalowałem mody Weather Overhauled v.2.2, Absolute Nature i Absolute Structures oraz Zone Reclamation Project. Odpaliłem, wszystko super, zrobiłem kilka początkowych misji, uratowałem tego gostka tuż za nasypem kolejowym, który wysyła nas na wysypisko i jak chciałem wrócić do Sidorowicza by pohandlować przed pójściem na wysypisko, to okazało się, że go nie ma. Był wcześniej, ale zniknął. Stoi puste krzesło. I teraz mam mały dylemat, bo niby można się obejść bez robienia tych kilku pobocznych misji, które Sidorowicz zleca, ale czy nie jest on później potrzebny w wątku głównym? Przyznam szczerze, że nie pamiętam. Trochę jestem zirytowany, bo ze trzy godzinki już pograłem, uzbierałem trochę pierdół i nie bardzo chce mi się zaczynać od nowa nie mając jednocześnie gwarancji, że handlarz znowu nie zniknie. Teraz pytanie: czy może mieć to związek z modami? Ktoś słyszał o takim błędzie? Da się może jakoś Sidorowicza zespawnować jakąś komendą? Czy po prostu olać temat i grać dalej? Tylko znów nie chciałbym się dowiedzieć później, że kolejny ważny dla fabuły NPC zniknie, tylko tym razem po zagraniu na przykład 30 godzin pod koniec gry. Granie na czystej wersji też raczej nie wchodzi w grę, bo STALKER jest grą genialną, ale tak zabugowaną, że dostałbym chyba wylewu gdybym musiał przebijać się przez ten las bugów po raz drugi. Z tymi modami gra się ciut przyjemniej. Z góry dzięki za każdą pomocną radę!
Aha, moja konfiguracja (ale nie sądzę, że tu tkwi problem
) :
Intel Core i5 2.6 GHz
4 GB RAM
AMD Radeon HD8700m 2GB