Program XR_3DA.exe przestał działać

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez CptHug w 03 Sty 2018, 21:58

Dobra po ponad 30-40 minutach ładowania gry... tak znowu to samo :/
Próbowałem włączać w trybie xp/win7/8 itp
Właśnie będę się brał za ten plik .bat i zobaczę teraz co będzie...
wczoraj jak grałem to normalnie mogłem autosave odpalić a swój save już nie i tak w kółko :(

Reinstal gry nie pomaga, spojność plików też nie kasowanie "user.ltx." również nie

jeżeli to ma znaczenie gram na laptopie win8 jest to możliwe, że przez mody się tak zaczęło dziać?
wgrałem parę modów i było okej i po czasie sie zaczęło tak dziać jak się bawiłem z cheatengine :/

TREŚĆ LOGA

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S8, 2196.00 mhz, 23-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30297 files cached, 5601Kb memory used.
Init FileSystem 3.174553 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find InstallUserName entry in registry
* [win32]: free[4023444 K], reserved[66832 K], committed[103964 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7332 K], process heap[1221 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:8086]-[device:F31]: Intel(R) HD Graphics
* GPU driver: 10.18.10.3958
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1784 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=101 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1366x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1366x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
*** RESET [65 ms]
"d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 85877 K
Prefetching objects...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    100541 ms
* [prefetch] memory:  83205Kb
* phase time: 345508 ms
* phase cmem: 157926 K
SERVER: Starting...
* phase time: 101506 ms
* phase cmem: 143850 K
SERVER: Loading alife simulator...
* phase time: 54586 ms
* phase cmem: 143850 K
Loading saved game "dominika_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 8641 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 17387 objects are successfully loaded
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
* Game dominika_quicksave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\savedgames\dominika_quicksave.sav' (59.686s)
* phase time: 59684 ms
* phase cmem: 175780 K
SERVER: Connecting...
MaxPlayers = 32
* phase time: 58899 ms
* phase cmem: 175796 K
CLIENT: Connecting to localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 59439 ms
* phase cmem: 175820 K
Opening stream...
* phase time: 60823 ms
* phase cmem: 175820 K
Loading CFORM...
* phase time: 65774 ms
* phase cmem: 248489 K
Loading shaders...
* phase time: 61936 ms
* phase cmem: 249749 K
Loading geometry...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 63333 ms
* phase cmem: 250124 K
Loading spatial-DB...
* phase time: 61472 ms
* phase cmem: 254047 K
Loading details...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 61758 ms
* phase cmem: 254091 K
Loading sectors  portals...
* Loading HOM: d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 60306 ms
* phase cmem: 254248 K
Loading AI objects...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 61313 ms
* phase cmem: 254286 K
CLIENT: Spawning...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 58810 ms
* phase cmem: 263087 K
Loading textures...
* t-report - base: 864, 249789 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 59925 ms
* phase cmem: 263087 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 74048 ms
* phase cmem: 263087 K
* [win32]: free[3180044 K], reserved[100460 K], committed[913736 K]
* [ D3D ]: textures[260030 K]
* [x-ray]: crt heap[263087 K], process heap[394429 K], game lua[22134 K], engine lua[243 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3666 K], smem[28221 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\
 

stack trace:
Ostatnio edytowany przez CptHug, 04 Sty 2018, 15:19, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
CptHug
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 30 Gru 2017, 16:21
Ostatnio był: 07 Sty 2018, 13:37
Miejscowość: Wielowieś
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez CptHug w 03 Sty 2018, 22:17

Zrobiłem tę metodę z .bat i dalej to samo :/ już nie wiem co robić
Awatar użytkownika
CptHug
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 30 Gru 2017, 16:21
Ostatnio był: 07 Sty 2018, 13:37
Miejscowość: Wielowieś
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez Marcus_Polonus w 03 Sty 2018, 22:25

Po pierwsze: loga wpakuj w [ CODE ][/ CODE ] (patrz :arrowu:).

Po drugie: nie pisz posta pod postem.

Po trzecie: masz napisane, że masz jakiś poważny błąd z configami.
Masz jakiegoś moda? Na 90% Twoje mody nie są kompatybilne ze Steamem. Miałem kiedyś problemy z modami do Zewa na wersji Steamowej.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez Mito w 03 Sty 2018, 22:47

Ogólnie to z tego, co widzę, Twój laptop nie jest jakimś cudem techniki, bo grasz na jakimś Pentiumie (?) z grafiką Intel HD... Ale jednak wypadałoby podać modele podzespołów tego laptopa.

I jeszcze na koniec:
Kod: Zaznacz wszystko
Loading textures...
* t-report - base: 864, 249789 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).

Być może spróbuj też zejść z detalami na jak najniższe, jak to możliwe.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez CptHug w 04 Sty 2018, 15:10

Więc tak:
Laptop Lenovo ideapad 100 (daje screena z podzespołami)

Co do gry:
Gra działa płynnie na średnich wymaganiach (bez zawieszek) praktycznie doszedłem do momentu gdzie zanosiłem dokumenty barmanowi potem wgrałem parę modów:
na 200 miejsca w plecaku, nie niszczący się pancerz i coś z grafiki L.U.R.K
Spróbuję je usunąć i dam znać co dalej (najpierw zrobię reinstal gry)
Marcus_Polonus napisał(a):Po pierwsze: loga wpakuj w [ CODE ][/ CODE ] (patrz :arrowu:).

Po drugie: nie pisz posta pod postem.

Po trzecie: masz napisane, że masz jakiś poważny błąd z configami.
Masz jakiegoś moda? Na 90% Twoje mody nie są kompatybilne ze Steamem. Miałem kiedyś problemy z modami do Zewa na wersji Steamowej.


Proszę wybaczyć moją nie wiedzę ale nie ogarniam jeszcze forów (często na nich nie bywam) :) I dzięki za radę ! :wódka:
Załączniki
Screenshot_1.jpg

Za ten post CptHug otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Marcus_Polonus, Mito.
Awatar użytkownika
CptHug
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 30 Gru 2017, 16:21
Ostatnio był: 07 Sty 2018, 13:37
Miejscowość: Wielowieś
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez Marcus_Polonus w 04 Sty 2018, 15:29

Hmm.... zwiększony udźwig i nieniszczące się kombinezony to na pewno nic nie psuje, ale L.U.R.K. już może.

Powiedz może, co jest składowymi pojedynczych modów.
Ostatnio edytowany przez Marcus_Polonus, 04 Sty 2018, 16:55, edytowano w sumie 1 raz
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez CptHug w 04 Sty 2018, 16:15

Marcus_Polonus napisał(a):
Powiedz może, co jest składowymi pojedynczych modów.


Tzn? O co chodzi ?
Awatar użytkownika
CptHug
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 30 Gru 2017, 16:21
Ostatnio był: 07 Sty 2018, 13:37
Miejscowość: Wielowieś
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez Marcus_Polonus w 04 Sty 2018, 16:55

Pliki - dwa pierwsze to powinny być tylko po jednym configu, ale L.U.R.K. to przede wszystkim duży mod graficzny, a takich Stalker nie za bardzo lubi, a jak twierdzisz, że podstawka działała na średnich ustawieniach to takie bajery można sobie darować, bo optymalizacja z reguły psuje grę do końca.

Używasz całego L.U.R.K.a, czy tylko jego części?
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez CptHug w 04 Sty 2018, 17:55

Marcus_Polonus napisał(a):Pliki - dwa pierwsze to powinny być tylko po jednym configu, ale L.U.R.K. to przede wszystkim duży mod graficzny, a takich Stalker nie za bardzo lubi, a jak twierdzisz, że podstawka działała na średnich ustawieniach to takie bajery można sobie darować, bo optymalizacja z reguły psuje grę do końca.



No mówię, że na średnich grałem (doszedłem do momentu gdzie z tymi dokumentami szedłem do barmana) aktualnie grę reinstalowałem i błąd dalej się pojawia (bez modów) :facepalm: już nie mam siły do tej gry...
A, i na najniższych ustawieniach próbowałem dalej jest to samo, ładowanie po 30 min i na końcu program przestał działać.
Myślisz, że wgranie jakiegoś Patch'a by pomogło albo coś podobnego?
Aktualnie mam wersję steam'ową 1.0006.

Marcus_Polonus napisał(a):Używasz całego L.U.R.K.a, czy tylko jego części?


Części
Awatar użytkownika
CptHug
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 30 Gru 2017, 16:21
Ostatnio był: 07 Sty 2018, 13:37
Miejscowość: Wielowieś
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez Marcus_Polonus w 04 Sty 2018, 18:08

Ha, i tu może być pies pogrzebany! Pozbąć się L.U.R.K.a i pamiętaj - po każdej operacji z większym modem trzeba zacząć NOWĄ grę.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez CptHug w 04 Sty 2018, 18:44

Marcus_Polonus napisał(a):Ha, i tu może być pies pogrzebany! Pozbąć się L.U.R.K.a i pamiętaj - po każdej operacji z większym modem trzeba zacząć NOWĄ grę.


I tu Cię zaskoczę, odpalałem nową grę nawet po reinstalowaniu gry :/ czyli jestem w ciemnej pi :kotek: zie
Awatar użytkownika
CptHug
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 30 Gru 2017, 16:21
Ostatnio był: 07 Sty 2018, 13:37
Miejscowość: Wielowieś
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: Program XR_3DA.exe przestał działać

Postprzez Cromm Cruac w 04 Sty 2018, 19:32

Nic już nie kumam z tego tematu :E

Wywal całą grę w piz*u - odinstaluj, usuń user.ltx, gamedatę etc.
Zainstaluj od nowa BEZ MODÓW.
Sejwy zrobione na vanilce SPRZED twoich zabaw z modami i cheat enginami powinny działać.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości