[RE-ANIMATION PROJECT]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[RE-ANIMATION PROJECT]

Postprzez Kamrat w 20 Kwi 2014, 15:03

RE-ANIMATION PROJECT

Opis
Wczoraj pojawiła się druga z trzech części moda (pierwsza wyszła dawno temu zmieniając jedynie animacje broni krótkiej, autor zapowiada również pojawienie się trzeciej części która - cytując moddera - zawierać będzie 1 & 2 part oraz "all unfinished content").
Mod zmienia animacje przeładowania, strzałów, oraz ciosów nożem na inne, stworzone od podstaw przez autora moda: KingFriday.
Zainteresowanych pobraniem, tudzież większą ilością info odsyłam niżej.

DOWNLOAD
http://www.moddb.com/mods/stalker-re-animation-project

http://stalkercop.gamebanana.com/skins/cats/4691

Autor
KingFriday

Za ten post Kamrat otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
Kamrat
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 27 Mar 2011, 20:31
Ostatnio był: 24 Wrz 2017, 16:21
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [RE-ANIMATION PROJECT]

Postprzez Pangia w 20 Kwi 2014, 22:13

Hm, NATO-wskie zabawki mu całkiem sympatycznie wyszły (LR-300 chyba najfajniej wyglądało) jak na to, ile możliwości dają waniliowe modele. Chociaż G36 to akurat spaprał, pozycja nieco kijowa (broń wygląda na strasznie krótką), no i granatnik znika w momencie strzału z niego. Nie zauważył czy ki ch♥j? :P
PKM też ładnie zrobiony, trochę animacja przypomina M249 z CS:Source, ale jak dla mnie i tak jest lepiej niż domyślnie.
Według mnie lepiej mu to wyszło niż pistolety, tamte od razu wywaliłem (zwłaszcza widząc, że każda broń miała osobny folder z dźwiękami, co zaje*iście dodaje roboty przy łączeniu modów, jeśli jednak nie chcesz nowych dźwięków), a to pobiorę, jak nie zapomnę. ;)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [RE-ANIMATION PROJECT]

Postprzez KSU w 21 Kwi 2014, 01:10

Jak patrze na tego moda to troche mi żal. Animacje do pierwszej części moda do Cienia były bardzo dobre, ale te? To wygląda bardziej jak Beta albo nie wiem zrobione animacje na ostatnią chwilę i na "odwal się"...
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 02 Lis 2023, 21:23
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: [RE-ANIMATION PROJECT]

Postprzez Kamrat w 22 Kwi 2014, 15:12

@Pangia - g36 już naprawione, też to zauważyłem :)

Natomiast co do moda to rzeczywiście tak jak napisał KSU - wrażenie plastikowości i niedoróbek stawia go w cieniu Re animation projecta do Cienia, w którego nie wyobrażam sobie grać bez owego moda :)
Awatar użytkownika
Kamrat
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 27 Mar 2011, 20:31
Ostatnio był: 24 Wrz 2017, 16:21
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [RE-ANIMATION PROJECT]

Postprzez r_populik w 22 Kwi 2014, 15:58

Moim skromnym zdaniem animacje w wersji do Zewu niewiele różnią się od tych do Cienia. Po prostu w Cieniu vanillowe są tak zrypane, że odczuwa się wielką różnicę po wrzuceniu reanimacji. Poza tym, KingFriday ma po prostu taki styl, animacje są oszczędne, zbliżone pod tym względem do vanillowych, zarazem chyba dość realistyczne, przez co niezbyt efektowne. No i przede wszystkim - robi wszystko pod oryginalne, czyli w znacznej mierze nieprawidłowe, modele. Ale generalnie odwalił kawał roboty. Kto próbował bawić się w animacje, ten wie.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [RE-ANIMATION PROJECT]

Postprzez Pangia w 29 Kwi 2014, 13:16

r_populik napisał(a):Moim skromnym zdaniem animacje w wersji do Zewu niewiele różnią się od tych do Cienia.

Tak też jest w rzeczywistości, sam z ciekawości obejrzałem filmiki prezentujące animacje do Cienia i rzeczywiście, są one bardzo podobne. I owszem, można wiele zarzucić waniliowym animacjom z Cienia, ale przynajmniej nie to, że są zrobione na jedną klepę. Nie ma w tym nic złego, jeśli przynajmniej ciekawie wyglądają. No ale jak można było wziąć jedną z najgorszych możliwych animacji pistoletu (czyli tą z HL2)?
A nieruchomej lufy Abakana nie potrafię wybaczyć. Może i ma dziadowską animację przeładowania, ale ten detal zawsze mnie urzekał.

Czy ktoś może potwierdzić buga z SG550? U mnie są straszne jaja z granatnikiem: jak go założę, to… po prostu znika. Nie ma go ani na broni, ani nie mogę na niego przełączyć, mogę go jedynie zdjąć. Żadnych błędów, bugtrapów, nic. Po prostu zakładam granatnik i nic się nie zmienia poza ikonką w plecaku.

EDIT: Nieaktualne. Zmieniłem klasę na WP_LR300 i dlatego nie miałem granatnika :noob:
Ostatnio podbity przez Pangia, 29 Kwi 2014, 13:16
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości