Klawisz do przeciągania trupów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Klawisz do przeciągania trupów

Postprzez Pan_Kinomaniak w 01 Sty 2015, 17:48

Witam, czy istnieje możliwość ustawienia innego przycisku na przeciąganie trupów w S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci?
Bo zawsze jak próbuję złapać to wchodzi mi do plecaka i trup często się puszcza.
I jest może możliwość ustawienia takiemu truposzowi że jak go złapie to on się będzie trzymać? Bo o cokolwiek by zahaczył to od razu upada i jak idę twarzą do przodu to też upada, muszę go targać tyłem, w Cieniu Czarnobyla też zahaczał się o różne przeszkody i upadał ale na prostej bez problemu mogłem go wlec ile się da.
Proszę o pomoc.

PS. Opcję przeciągania trupów odblokowałem dzięki użytkownikowi Plaargath ;)


Edit: Sory za zły dział, teraz zauważyłem a nie wiem czy da się przestawić.
Ostatnio edytowany przez Pan_Kinomaniak, 01 Sty 2015, 17:51, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Pan_Kinomaniak
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 29 Gru 2014, 23:38
Ostatnio był: 18 Kwi 2017, 12:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Klawisz do przeciągania trupów

Postprzez Adam w 01 Sty 2015, 17:50

Masz jakąś manię na punkcie tego przeciągania? :E

Shift i F? Poszukaj w opcjach :P
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Klawisz do przeciągania trupów

Postprzez Pan_Kinomaniak w 01 Sty 2015, 17:52

W opcjach nic o tym nie ma, to musi być coś w plikach gry, trzeba by pogrzebać.
Awatar użytkownika
Pan_Kinomaniak
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 29 Gru 2014, 23:38
Ostatnio był: 18 Kwi 2017, 12:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: Klawisz do przeciągania trupów

Postprzez Cromm Cruac w 01 Sty 2015, 18:13

No niestety ale tak to przeciąganie działa w CoPie. GSC zmieniło niego zachowania ragdoll'a i usunęło przeciąganie trupów. Z tej przyczyny po odblokowaniu nie działa to tak dobrze jak w SoC.


Pan_Kinomaniak napisał(a):Bo zawsze jak próbuję złapać to wchodzi mi do plecaka i trup często się puszcza.

Chutliwe te trupy, puszczają się z kim popadnie. Ale czy to nie nekrofilia? :E
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Klawisz do przeciągania trupów

Postprzez Pan_Kinomaniak w 01 Sty 2015, 18:15

Hah wiedziałem że ktoś to wyłapie :E :E
A jeszcze jedno pytanie, jest do pobrania ragdol z ''cienia'' lub jakiś inny?
Awatar użytkownika
Pan_Kinomaniak
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 29 Gru 2014, 23:38
Ostatnio był: 18 Kwi 2017, 12:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: Klawisz do przeciągania trupów

Postprzez Cromm Cruac w 01 Sty 2015, 18:24

Nie, zachowanie ragdoll'a z tego co wiem jest zaszyte w silniku.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pan_Kinomaniak.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Klawisz do przeciągania trupów

Postprzez Pan_Kinomaniak w 01 Sty 2015, 18:29

No trudno, dzięki za informacje :D
Awatar użytkownika
Pan_Kinomaniak
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 29 Gru 2014, 23:38
Ostatnio był: 18 Kwi 2017, 12:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: Klawisz do przeciągania trupów

Postprzez Plaargath w 04 Sty 2015, 23:11

Ewentualnie, jak masz ochotę na zmarnowanie trochę czasu na eksperymenty, możesz spróbować na pałę. To znaczy, ściągasz stary jak świat ragdoll mod do SoCa i przepisujesz parametry do configa w CoPie, sprawdzasz jak nie działa, żeby mieć pewność.

Zacząć możesz od jednego, żeby wiedzieć potem co i czemu wykrzaczyło. Przykładowo w rzeczonym modzie jest parametr ph_skeleton_ddelay, skomentowany w kodzie pa ruski tak (tłumaczenie google): "Czas zmienia się wartości tarcia w stawie od momentu powstania powłoki, w sekundach", czyli jego zmiana powinna być wyraźnie widoczna. Dzik w SoCu ma to ustawione na 15. No i jeszcze musiałbyś poeksperymentować, w którą sekcję configa to wrzepić, czy w "[m_boar_e]:monster_base" czy w inną. Albo wywali buga od razu jak to dodasz (%\gamedata\configs\creatures\m_boar.ltx) albo - co nie powinno raczej mieć miejsca - coś ciekawego się będzie działo. Darz bóbr.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pan_Kinomaniak.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości