[CCM] czyli kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez dorian w 08 Gru 2009, 22:45

No dla mnie mod zacny, nie powiem. Wszystko działa jak należy jak opisał Czaro, żadnych problemów z celowaniem i dopiero teraz widać, że się ma hełmofon na głowie :

Image

Bardzo fajny mod. :wódka:
Nie wiem czemu, ale jak patrzę na Azota to jakbym Putina widział..
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Reklamy Google

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Bambosz107 w 09 Gru 2009, 23:45

Ja też Putina widze :D
Ostatnio edytowany przez KoweK, 09 Gru 2009, 23:51, edytowano w sumie 1 raz
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Normandia w 18 Gru 2009, 18:18

Mam pytanie ponieważ w tym modzie interesuje mnie tylko Hud a mianowicie możliwość patrzenia przez maskę to jak to wyciągnąć z całego moda??
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Dawid0ss w 19 Gru 2009, 02:42

Dalibyście jeszcze raz linki do "brak efektu krwi" oraz " brak masek", bo przekroczono limit ściągnięć i już nie można zassać :wink:
Edit. 1 Dzięki ziom, właśnie zassałem. Mod galante :wódka:
Pozdro
Ostatnio edytowany przez Dawid0ss, 20 Gru 2009, 02:42, edytowano w sumie 1 raz

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 07:38
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Czaro w 19 Gru 2009, 15:19

Normandia: Wyciąłem to za Ciebie. Proszę ;).

KarwaPL: Zmieniłem hosting ;).
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Normandia w 19 Gru 2009, 18:39

Dzięki czaro tylko czy mógł byś wrzucić to na coś innego niż hotfile bo stamtąd nie pobiorę
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez KoweK w 20 Gru 2009, 02:51

Polecam pobierać z Rapideo.pl. Za 1,22 zł można pobrać 1,26 GB. :) Można również pobierać z rapidshare oraz megaupload.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 17:18
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Bambosz107 w 24 Gru 2009, 01:56

Mam problem z tym modem, otóż na ruskiej wersji wszystko działa, ale niestety na polskiej (1.6.01) mam wycieczki do pulpitu w czasie próby rozpoczęcia nowej gry, wtedy gdy zaczyna się filmik o wybuchu CPP. Macie może podobny problem? Instalowałem tego moda na czystej wersji CoPa.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Czaro w 24 Gru 2009, 01:59

Podaj loga błędu (Dokumenty udostępnione/S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci/logs - od linijki FATAL ERROR).
Nieważne, że nie wyskoczył żaden komunikat - często zdarza się, że komunikatu brak, a log jest.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Bambosz107 w 24 Gru 2009, 02:05

Komunikat wyskoczył - Bugtrap, w logu brak linijki ERROR.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Gentleman's White w 01 Mar 2010, 14:38

Mi natomiast gra wychodzi do Windowsa po każdej próbie rozpoczęcia nowej gry na tym modzie. Bez kompilacji działa poprawnie.

Kod: Zaznacz wszystko
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Program Files\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\xrCore.dll" at 001B:002BE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)
Awatar użytkownika
Gentleman's White
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 27 Kwi 2009, 18:05
Ostatnio był: 12 Gru 2011, 13:03
Miejscowość: Bielany
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez M.R.O.K. w 20 Mar 2010, 12:31

Pytanie
które pliki w configs odpowiadają za funkcjonalność hudu masek?
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości