[r_populik] COP mini arsenal mod BETA

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Winiacz w 30 Cze 2013, 10:50

To raczej wzięte z CS, bo jedyny plik mp_ranks.ltx jaki mam na dysku znajduję się w folderze czystego nieba.
W Zewie Prypeci nie ma nawet tego folderu u mnie, tym bardziej pliku.

W każdym razie nie mam jak tego zrobić.

Przy kolejnej próbie udało się wydłużyć czas walki do całej minuty - wyszedłem z budynku i rzucałem granaty.
Ostatnio edytowany przez Winiacz, 01 Lip 2013, 11:06, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Winiacz
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 19 Cze 2013, 11:54
Ostatnio był: 01 Sty 2020, 12:16
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 9

Reklamy Google

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 30 Cze 2013, 15:20

Jeżeli wywala ci błędy związane z mp_ranks tzn. że albo nie wrzuciłeś pliku xrGame.dll z paczki do katalogu bin, albo go zastąpiłeś egzemplarzem z innego moda.
Tak czy owak wrzuć to do folderu gamedata\configs\mp
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Winiacz w 01 Lip 2013, 10:57

Wszystko ładnie hulało do momentu próby wejścia do Prypeci:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'pri_a15_wpn_wincheaster1301'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 


Wygląda mi na literówkę, ale nie wiem w którym pliku.



Swoją drogą "j***ć MON" wydrapane na łożu beryla jest kapitalne.
Awatar użytkownika
Winiacz
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 19 Cze 2013, 11:54
Ostatnio był: 01 Sty 2020, 12:16
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 9

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Oriux w 01 Lip 2013, 17:35

Mod jest po polsku? Można go dorzucić do atmosfeara 3 + absolute nature 3 lite?
Oriux
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 22 Maj 2012, 21:01
Ostatnio był: 04 Sty 2016, 22:34
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 23

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Winiacz w 01 Lip 2013, 17:38

Jest po polsku.
Ja wrzuciłem do podanej konfiguracji i jak na razie się sypie.
Awatar użytkownika
Winiacz
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 19 Cze 2013, 11:54
Ostatnio był: 01 Sty 2020, 12:16
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 9

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez RedDevill w 03 Lip 2013, 16:27

Witam!
Otóż ściągnąłem tą modyfikację i przy ładowaniu nowej gry wyskakuje mi bugtrap. W logu mam to:
FATAL ERROR

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 80
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : wpn_crosshair_fn2000
[error]Argument 1 : ui\scopes.xml


Czy wiecie co robić? Niestety, modowaniem Stalkera nie zajmuję się na codzień i zbytnio się nie znam.
Awatar użytkownika
RedDevill
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 01 Lis 2011, 14:56
Ostatnio był: 04 Sty 2017, 21:33
Miejscowość: Wołomin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 03 Lip 2013, 16:53

Błąd związany z tym co jest napisane na samym końcu posta otwierającego, czyli że mod obsługuje tylko panoramiczne monitory. Da się to oczywiście obejść, ale i tak będziesz miał schrzanione celowanie przez muszkę i szczerbinkę (wiesz o co chodzi, bo pisałeś mi o tym przez PW). Nie mam na razie czasu zrobić łatki, ale jak znajdę chwilę to napiszę, jak sobie można łatwo samemu takie poprawki wprowadzić. Jest to bardzo proste, ale żmudne (m.in. dlatego nie chce mi się tego robić).

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RedDevill.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez RedDevill w 03 Lip 2013, 17:30

Dobra, na razie sobie z tym poradziłem. Pomogłeś mi informacją, że mod obsługuje tylko panoramiczne monitory (myślałem, że te 4:3 też, ale z błędami).

No więc w opcjach wyłączyłem Pełny ekran, a rozdzielczość ustawiłem w formacie 16:9 (czyli chociażby 1600x900). Teraz w oknie da się bez problemu grać. Póki co mod działa prawidłowo. :)
Awatar użytkownika
RedDevill
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 01 Lis 2011, 14:56
Ostatnio był: 04 Sty 2017, 21:33
Miejscowość: Wołomin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez DimkaParszywiec w 04 Lip 2013, 01:27

r_populik a dasz rade zrobić tą łatkę bo grać nie mogę na tym modzie ? Cysterna :wódka: jak zrobisz
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 04 Lip 2013, 07:42

A rozwiązanie, które podsunął RedDevill cię nie satysfakcjonuje ? Bo z tą łatką jest naprawdę sporo roboty, a będę się mógł za nią zabrać dopiero za jakiś czas. Ale zrobię ją, bo jak widać jednak jest taka potrzeba.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez DimkaParszywiec w 04 Lip 2013, 14:38

Raczej mnie nie satysfakcjonuje :/ bo maksymalna rozdzialka mojego monitora to 1260 na 1024 :/ Ale jak trzeba to poczekam nie musisz się spieszyć bo narazie testuje misery.
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez wirus136 w 10 Lip 2013, 13:57

Wiem że proszę o dużo ale czy mógłby ktoś połączyć tego moda z tym:
http://stalkerteam.pl/topic/4309-zonawa ... y-matstaw/
albo z tym jak by było łatwiej:
viewtopic.php?f=77&t=14592
bardziej zależy mi na połączeniu z zonawalkerem, ale ten drugi też może być
Stalker to najlepsza strategia w jaką grałem.
Awatar użytkownika
wirus136
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 20 Sie 2012, 09:52
Ostatnio był: 02 Mar 2021, 17:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości