Nie jest źle. Jeśli będziecie coś jeszcze kręcić więcej czasu poświęćcie audio. Jak macie scenę na ulicy (4:30) w której nie ma dialogów to po co sobie psuć efekt takimi szumami? Rozdzielcie obraz i dźwięk, umożliwia to każdy program do montażu. poza tym przydała by się nutka w tle, albo przynajmniej dźwięki tła które można pobrać z neta. Chodzi o to by nie było takiej głuchej ciszy jaka tu momentami wychodzi. Generalnie fajnie możecie popracować dalej i wyrobić sobie z czasem jakiś warsztat. Możecie po googlować po internecie poradniki dla młodych filmowców itp. generalnie jest z czego czerpać.
Jeśli chodzi o obraz to jakość jaka jest, taka jest i nic z tym nie zrobimy. Ale jest parę rzeczy na które warto zwrócić uwagę na przyszłość.
3:09-3:35 -Jest już fajnie, dynamicznie i coś się dzieje na ekranie.
1:57-2:11- Tu natomiast żadnej akcji. nawet jak nic się nie dzieje można dać zbliżenia na twarze, zagrać emocjami między oprawcami i ofiarą. Ewentualnie skupić się na jedynej osobie która coś robi czyli zakręca kanister i go odkłada, ale jedyna akcja jaką mamy wychodzi z ekranu.
2:09-2:10 - Chodzi o przejście. mamy taki mały "skok w bok" który nic nie wprowadza. Na obu kadrach ci sami panowie, pod innym katem. Jaki cel ma to przejście? dodam że celem nie może być przejście samo w sobie
Poza tym obraz jest monotonny, długie ujęcie są dobre ale trudne w realizacji. Trudne bo łatwo je zepsuć i mogą być nudne. Wiem na czym się inspirowaliście, ale na razie sądzę że lepsze będą dla was krótsze ujęcia. Zamiast machać kamerą w czyjąś stronę zrobić cięcie ustawić się i nagrywać kwestie.
W garażu kamera skacze dookoła, rozstawienie ludzi jest proste i niewiele się zmienia więc widz się nie pogubi. Gdy jednak umieszczamy oprawcę po prawej stronie ekranu to staramy się tego trzymać, przynajmniej puki nie zrobimy przejścia wewnątrz kadrowego (nie zmienimy kadru podczas ujęcia) lub nie wyjdziemy na inny plan. W tym przypadku aż tak mnie to nie bolało, ale radzę zwrócić na to uwagę. Wyobraźcie sobie dialog a-b gdy kamera nagle przeskakuje na drugą stronę i robi nam się b-a wprowadza pewną dezorientację, co nie?
Dałbym wam 3+/6
Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe - Albert Einstein