Meqon

...a raczej wszystko o wszystkim. Debaty na dowolne tematy.

Meqon

Postprzez Touchdown w 03 Wrz 2005, 11:24

Jesli ktos jest ciekaw mozliwosci jednego z nowszych silników fizycznych to proponuje zainteresowac sie firma Meqon. Mozliwe, ze wielu z was juz to widzialo, a jesli nie to sciagnijcie: http://www.meqon.com/future/Meqon_GDC_2005.zip (mam nadzieje, ze dobry podalem link...). Co to jest? Nie kolejny filmik tylko w pelni interaktywna demonstracja silnika Meqon (podobno twórcy DNF wybrali go w zeszlym roku do nowego djuka... pewnie nie na dlugo :D ). Zajmuje smiesznie malo, a ile daje radosci! Zostajemy postawieni w pomieszczeniu-muzeum uzbrojeni w nieograniczona ilosc kulek, którymi mozemy demolowac otoczenie. Nie spodziewajcie sie tu super grafiki (zero tekstur), po prostu czysta akcja :) .
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Reklamy Google

Postprzez ST4LK3R w 12 Wrz 2005, 15:57

Dla mnie Meqon to rewelacja...Posciagalem wszystkie mozliwe demka i jestem pod wrazeniem.Teraz tylko czekac, az powstanie oparta o niego gra.Bo bez tekstur i jakiejkolwiek grafiki trudno mówic o tym, czy jest lepszy i mniej wymagajacy od Havoka...Mówiac o fizyce, ktos wie, jaki silnik fizyczny bedzie w UE 3??? Bo chyba Havoka nie wezma ;)
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Touchdown w 16 Wrz 2005, 13:21

Eee, ja tam mysle, ze wlasnie bez textur jest lepiej. No moze nie tyle lepiej, co mozna sie skupic tylko na fizyce i jej niedoskonalosci nie beda maskowane przez ladne widoczki. Chociaz jedno mi nie pasuje. To samo bylo w D3, jesli strzeli sie (w tym demku oczywiscie) w line (po uprzednim zdemontowaniu szklanej gablotki na niej wiszacej) to bedzie sie kolysac przez chwile... a potem nagle, nierealistycznie zatrzyma sie ot tak. W FC czy Havoku na przyklad, po strzeleniu w lampe na kablu, to ta kolysala sie jeszcze dosc dlugo, a tutaj w pewnym momencie stop i koniec.

Hmm, nie wiem z jakiego silnika bedzie korzystal ue3, ale podejzewam, ze fizyka bedzie tam na bardzo wysokim poziomie (jak cala reszta). Na demku ue3 fizyka jest niesamowita.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ST4LK3R w 16 Wrz 2005, 15:42

Z pewnoscia zaimplementuja nowa wersje Karmy.A co do tego hustania sie...To troche mocy kompa zbiera...
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez B.O.B.E.K w 16 Wrz 2005, 16:32

fajny 8) jak by jeszcze gre ktos zrobil z tym silnikiem to by bylo super :mrgreen:
Fallout forever!!!
Awatar użytkownika
B.O.B.E.K
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 25 Sie 2005, 11:42
Ostatnio był: 22 Sty 2007, 19:31
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 16 Wrz 2005, 16:32

Fakt, ale moze jest sposób, zeby to ladnie zamaskowac?

[ps post do S.T.4.L.K.3.R.a, jakby co :) ]

UPDATE: S.T.4.L.K.3.R., pytales sie, jaki silnik fizyczny bedzie wykorzystywac ue3. Wiec, ut2007 jest na ue3 i wykorzystuje system Ageia Novadex. http://www.planetunreal.com/envy/information.shtml
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26


Powróć do Prawie o wszystkim

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości