Który polski sklep ASG jest najlepszy?

...a raczej wszystko o wszystkim. Debaty na dowolne tematy.

Który polski sklep ASG jest najlepszy?

Postprzez kopytko2 w 21 Lut 2011, 19:12

Witam wszystkich.
Piszę do was z dosyć dziwnym pytaniem. Mianowicie mam kolegę, który wręcz nałogowo chodzi na walki ASG (Air Soft Gun). Kolega ten opowiadał mi jakie to scenariusze układali, jak toczyły się bitwy, pokazywał mi nawet swoje pukawki (jakiś rodzaj glocka i mp5 z nieskładaną kolbą czy coś takiego - nie znam się). Właściwie od małego interesowałem się militarnymi sprawami i w sumie chętnie kupiłbym jakąś replikę broni, tzn. ASG. Nawet tylko po to żeby nad łóżkiem wisialo :E . Problem w tym, że na tym całym ASG znam się tak jak na balecie, czyli w ogóle.
No i teraz pytanko: jaki sklep (polski, żeby dostawa szybciej i taniej byla :wink: ) jest najlepszy?. Na początku sprawdzałem na Tanie Militaria. Początkowo zapowiadało się nawet ciekawie, ale potem jak przeczytałem inne fora... niektórym ludziom wysyłali uszkodzone bronie albo nawet nic nie wysyłali xD. Ogólnie o tym sklepie były ogólnie same negatywne opinie. Co innego polecacie?

Aha, dodam też, że zawsze ciągnęło mnie do układu bull-pup, po prostu lubię taki 'futurystyczny' wygląd. Właściwie najchętniej kupiłbym p90, albo jakąś jego odmianę. Albo coś innego, sami doradzcie nowicjuszowi co jest dobre a co nie. I żeby nie było - Nie, nie gram w CS'a, ani COD'a ani inne takie podobne :P .
Tak więc jakbyście mogli opisać swój ulubiony sklep ASG, wytłumaczyć dlaczego akurat ten jest dobry itd, to byłbym wdzięczny. O, i może żeby dało się link do P-dziewiędziesiątki załatwić, albo do jakiejś innej fajnej pukawki :]

Pozdrawiam
kopytko2
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 11 Lis 2010, 11:13
Ostatnio był: 24 Lip 2011, 19:52
Kozaki: -1

Reklamy Google

Re: Który polski slep ASG jest najlepszy?

Postprzez Top4Wanted w 21 Lut 2011, 19:54

Ja korzystam z usług 2 sklepów:
-SpecShop w Poznaniu - http://www.specshop.pl/Index.php