Wiara

...a raczej wszystko o wszystkim. Debaty na dowolne tematy.

Wiara

Postprzez Quinn w 02 Mar 2008, 15:51

Temat w shoutboxie mnie poruszył, nastchnął do stworzenia tematu jakże drażliwego.

Co wyznajecie? Jakie wartości?

Może zacznę. Jestem gnostykiem, choć chrześcijaninem. Szanuję wszystkich Bogów, choć sam jestem uczniem Chrystusa, acz z instytucją kościoła katolickiego mam nie wiele wspólnego, podobnie ja z klerem. Gnostyk to niezaprzeczalnie wolność. To indywidualny kontakt.
Awatar użytkownika
Quinn
Ekspert

Posty: 712
Dołączenie: 14 Cze 2007, 13:37
Ostatnio był: 26 Sty 2024, 17:02
Miejscowość: Seattle, budynek z elektryczną owcą na dachu...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Reklamy Google

Postprzez Adam w 02 Mar 2008, 16:15

To chyba moja sprawka :D. Jestem Chrześcijaninem z Kościoła rzymsko-katolickiego pod wezwaniem Jana Chrzciciela w Kutnie.
Ostatnio edytowany przez Adam, 03 Mar 2008, 16:30, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Postprzez ThaiWarrior w 02 Mar 2008, 16:31