Witam,
korzystając z okazji, że mam do czynienia z graczami, pozwolę sobie na lekkiego offtopa
Miesiąc temu zauważyłem, że mój laptop zaczyna wariować, raz włączał się, raz nie. Wedle własnego uznania. Oddałem go do serwisu, bo do pracy potrzebuję w pełni sprawny sprzęt. Po dwóch tygodniach diagnoza - uszkodzenie mechaniczne. Byłem przekonany, że wykupując dodatkowe ubezpieczenie nie będzie mnie interesować, czego to wina, bo i tak serwis się tym zajmie. Niespodzianka! Serwis ma inne zdanie i nie chce naprawić usterki. Wysłałem już pismo do siedziby firmy (pierwszy pomysł jaki przyszedł mi do głowy), ale wątpię by poskutkowało i zastanawiam się nad skorzystaniem z usług
https://www.tuodszkodowania.pl/zadoscuczynienie/. Macie jakieś bardziej skuteczne sposoby, aby PRZEKONAĆ serwis do naprawy usterki? Będę wdzięczny za pomoc!