Nowe lokacje

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowe lokacje

Postprzez Werewolver w 04 Sty 2012, 00:44

Skażone Pole

Image

Realne miejsce w Strefie Zamkniętej. Teren miał służyć pod dalszą rozbudowę miasta. Po katastrofie zabetonowano go, by zapobiec dostawaniu się cząstek promieniotwórczych do rzeki.

Image

Obecnie jest to ogromna otwarta lokacja, która nie jest pod kontrolą żadnej z frakcji. Można znaleźć tu pełno zwłok stalkerów poszukujących artefaktów, ponieważ znajduje się tu największe skupisko anomalii w całej zonie. Poza promieniowaniem i anomaliami można spotkać tu masę snorków i pijawek.

Anomalie: Wszystkie znane, z przewagą anomalii grawitacyjnych.

Mutanty: Pijawka, Snork

Frakcje: Żadna, czasami spotykani samotnicy weterani (nikt z nowicjuszy nie przeżyje w tych warunkach [stąd zwłoki])

Artefakty: Najrzadsze, najdroższe i najbardziej tajemnicze artefakty w Zonie

Przejścia: Z północy Zaton, z zachodu Prypeć
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Reklamy Google

Re: Nowe lokacje

Postprzez Tormentor w 04 Sty 2012, 19:44

Nazwa Lokacji: Opuszczona Stacja Paliw
Położenie: Okolice Limańska
Stopień niebezpieczeństwa: Średni
Promieniowanie: Niskie


Image


Opustoszały teren znajdujący się nie daleko Limańska, charakterystyczna dla tej lokacji jest opuszczona stacja paliw. Znajduje się tu porośnięty trawą budynek oraz pozostałości po starych odmierzaczach, ponadto jest tu mały parking z wrakiem starej Wołgi. Na jednej z latarni powieszone jest ciało Pijawki, które ma na celu odstraszać wścibskich stalkerów. Budynek kryje w sobie małą piwniczkę, która wydaje się być zaspawana na amen, na drzwiczkach widnieje również napis o niezrozumiałym znaczeniu. Trawiasta gęstwina utrudnia przemieszczanie się po terenie, dlatego miejsce częściej odwiedzane jest przez grupy niż przez pojedyncze osobniki. Na mapach teren oznaczany jest jako neutralny, jednak niektórzy twierdzą, że lokacja jest we władaniu Powinności. Jedyne zagrożenie to szwendające się w okolicy Nibypsy, choć jak uważa pewien śmiałek stacje paliw często odwiedzają Mięsacze. Anomalie występują tutaj sporadycznie, karuzela czasem pojawia się wokół wraku, jedyną stałą jest galareta o dziwo występująca na powierzchni a nie pod. W nocy da się dostrzec charakterystyczną zieloną aurę wokół budynku, która przyciąga oko niejednego stalkera.
Ostatnio edytowany przez Tormentor 24 Lis 2019, 12:18, edytowano w sumie 2 razy
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: Nowe lokacje

Postprzez OneArmyMan w 05 Sty 2012, 16:52

Przedszkole 'Przyjaźń' w Prypeci-jedno z najbardziej napromieniowanych miejsc w Zonie.Przerażające krzyki,dziwna atmosfera oraz masa 'dzieci Zony' sprawiają że te niegdyś miejsce wychowania stało się obszarem szeroko omijanym przez Stalkerów.Nieciekawym zjawiskiem jest również bardzo wysoka liczba anomalii.

Mutanty występujące:Pijawka,Kontroler,Chimery,Snorki
NPC:brak
Anomalie:Wir,Galareta

W miejscu tym mogłaby znajdować się misja w której należałoby(jest kilka opcji):
-Zabić mutanty
-Zdobyć plan miasta Prypeć
-Dowiedzieć się co wytwarza owe krzyki,płacze itp. (Naturalnie przyczyną byłby Burer)
Jeśli pomogłem-wypijmy Kozaka!

' Nie rozmawiaj z kobietami o męskich sprawach-i tak nie pojmą '
Awatar użytkownika
OneArmyMan
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 28 Gru 2011, 19:19
Ostatnio był: 02 Cze 2012, 21:56
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: Nowe lokacje

Postprzez epickaziq w 06 Sty 2012, 20:27

Zamek Monolitu
Zamek gdzie byliby fanatycy monolitu.Trzymaliby jakies nowe mutanty w lochach.

Uwagi moderatora:

Nie spamuj. - Soviet
Awatar użytkownika
epickaziq
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 05 Sty 2012, 19:17
Ostatnio był: 23 Sie 2013, 12:36
Miejscowość: Fabryka Jupiter
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: Nowe lokacje

Postprzez franki w w 06 Sty 2012, 21:15

obozowisko w gospodarstwie jedno z miejsc w którym jest ,mała baza a zarazem mały bar w którym przebywają
(samotnicy,najemnicy,czyste niebo,wolność powinność) jedyne miejsce w którym można sie rozlużnic.
mutanty
snork,dzik,chimera,kontroler.
anomalie
wir wytwarza takie artefakty jak złota rybka i gravi,anomalia chemiczna bąbel i swietlik
zadania
zdobądz dowód że za obozem w wiosce straszy
zabij mutanty
obroń obóz
jak pomogłem to chyba nie pożałujesz kozaczka :)
franki w
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 01 Sie 2011, 18:28
Ostatnio był: 07 Sty 2012, 16:01
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -8

Re: Nowe lokacje

Postprzez SkullDagger w 06 Sty 2012, 21:20

Podziemny parking

Napromieniowanie: względnie niskie (do 15minut bezpieczne)
Mutanty - podobno wylęgarnia pijawek
Legendy:
Legenda głośi że znajduje się tam policyjna cięzarówka NA CHODZIE , ale nikt jej nie widział przez przebywające tam mutanty. W lipcu 2014roku była tam ekspedycja - 5najemników i ich dowódca, facet ze szramą na twarzy i Vintarem.
Podobno nie przezyli.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit

Za ten post SkullDagger otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive blacho.
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: Nowe lokacje

Postprzez Tormentor w 09 Sty 2012, 16:19

Wena mnie rozpiera.


Przyznam, że wzorowałem się troszeczkę na arenie w placówce Powinności.


Koloseum - stadion mieszczący się w Czarnobylu. Jeden z obiektów należących do frakcji Monolit. Miejsce gdzie wolny czas spędzali członkowie tamtejszego odłamu. Sama nazwa sugeruje nawiązanie do starożytnej areny gdzie na śmierć i życie walczyli zniewoleni ludzie. Na Czarnobyliskim stadionie odbywały się dantejskie sceny w atmosferze śmierci i cieszącego się tłumu. Pojmani szpiedzy, członkowie innych frakcji zdrajcy czy po prostu zwykli stalkerzy wychodzili na arenę uzbrojeni jedynie w nóż, oczekując jednocześnie najgorszego. Monolit uznawał walki za obrzęd, oddanie ofiary lub hołdu "dzieciom Zony". Zniewoleni Stalkerzy byli w zasadzie żyjącą padliną, która lada moment znajdzie się objęciach mutantów. Na arenę wpuszczano wygłodzone bestie do najczęstszych należały Nibypsy jednak i te miały swoich konkurentów.Na Czarnobylskich gladiatorach zarabiała zgromadzona publiczność, odbywały się zakłady, stawki były ogromne. Niektórzy szczęśliwcy toczący bój stawali się ulubieńcami widowni, otrzymywali przydomki, jednak ich sława przemijała dokładnie wtedy gdy przychodziła finalna walka. Punktem kulminacyjnym było wpuszczenie najbardziej krwiożerczej istoty na arenę jakim niewątpliwie była Pijawka. Skazaniec z nożem w łapie miał nikłe szansę na przeżycie ataku szkaradnego monstrum. Odniesienie zwycięstwa w finalnej walce oznaczało wolność.



Stara Kopalnia "Czerenkow"- jedna z głównym siedzib bandytów. Ogromny kompleks znajdujący się na obrzeżach Czarnobyla. Niegdyś wydobywano tu węgiel brunatny, jednak po katastrofie całkowicie zaprzestano prace wykopaliskowe. Obecnie jest to porośnięta brunatnymi krzewami zardzewiała stalowa ruina.

Image

Zamieszkana głównie przez bandytów, którzy mają tu swoją kwaterę. Zakład pełni rolę wielkiego schowka, rozbójnicy przechowują tutaj znaleźne oraz kradzione zdobycze od taniej broni po kosztowne artefakty. Swoją działkę ma tu również jeden z handlarzy. Stara kopalnia często odwiedzana jest przez zmutowaną faunę głównie Snorki i Nibypsy jak i ekspedycje wojskowe w celu odebrania rzekomego haraczu od bandytów. Dochodzi tu często do krwawych starć, jednak silnie zorganizowani przestępny odpierają jakiekolwiek ataki. Wejście do kopalni jest całkowicie chronione przez bandytów, więc nie ma możliwości na przedostanie się do środka osób postronnych. W tej lokacji w pobliżu nasypu znajduje się tak zwany "Martwy Punkt" nieobjęty ochroną, jednak występujące tam anomalie praktycznie uniemożliwiają jakąkolwiek możliwość przedostania się na teren kompleksu.

Image


Podziemia kryją w sobie tajemnicze zjawiska. Sami bandyci niechętnie schodzą w dół. Na jednym z tamtejszych pięter znajduje się posterunek graniczny, którego przekroczenie jest zabronione. Dalsze tereny są całkowicie nieodkryte. Korytarze ciągną się w nieskończoność a ich penetrowanie wydaje się nie mieć sensu, tym bardziej, że bez odpowiedniego sprzętu nikt nie ma szans na przeżycie. Naukowcy z zewnątrz płacili horrendalne sumy bandytom na umożliwienie im ekspedycji w poszukiwaniu rzadkich artefaktów. Zazwyczaj pielgrzymki jajogłowych ponosiły fiasko a sami uczestniczy wyprawy nie wracali. Według lokalnych ciekawostek, ciemne zaułki podziemnych korytarzy kryją w sobie niezidentyfikowane jak dotąd artefakty powstałe w wyniku złożonych reakcji tamtejszego węgla.

Image

Jedyne anomalie jakie zlokalizowano w podziemiach to "elektro". Jednak według speców od tych zjawisk energia wyładowań elektrostatycznych jest bardzo słaba, przez co anomalie te nie wytwarzają artefaktów. Mutanty występują sporadycznie, według raportów najczęściej pojawiającym się w pobliżu posterunku jest Rodent. Wielu strażników zaobserwowało również lewitujące przedmioty i dziwne odgłosy więc możliwy jest również scenariusz, że mroczne tunele odwiedzane są przez Poltergeisty.

Image

Misje:
"Powinność" zleca nam zapuszczenie się w głąb podziemnych tuneli wraz z trzema najbardziej doświadczonymi stalkerami. Głównym celem jest znalezienie pozostałości po ekspedycjach naukowych, zdobycie jakikolwiek pomiarów, notatek czy też PDA zaginionych. Warunkiem powodzenia akcji jest dostanie się do szybów bez jakiejkolwiek wiedzy bandytów.
_____________________________________________________________________________________________

:)
Ostatnio edytowany przez Tormentor, 13 Gru 2013, 18:30, edytowano w sumie 1 raz
Image

Za ten post Tormentor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Run4Life, SkullDagger, Pijawol, kolokolo98, Szpagin, Gość, Fender, Ilja, Universal.
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: Nowe lokacje

Postprzez pampi w 06 Lut 2012, 14:28

Stare ruiny - pozostałości jakiejś wioski. Cholernie napromieniowane z dużą ilością artefaktów. Niestety wokół ruin legowiska snorków!
Misje:
- zdobądź rzadki artefakt
- zniszcz legowisko snorków
Kozak z rana, lepszy niż śmietana!
Awatar użytkownika
pampi
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 08 Mar 2011, 12:52
Ostatnio był: 22 Mar 2016, 17:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: Nowe lokacje

Postprzez Ilja w 06 Lut 2012, 21:21

Lokacja: "Rozlewisko"

Rozległa nizina w północnej części zony, zalana wodą z pękniętej tamy na jednym z dopływów Prypeci. Tama zbudowana w latach 90' miała za zadanie filtrować wodę z radioaktywnych zanieczyszczeń, aby te nie dostały się do Dniepru. Krótko po roku 2006, porzucona i zaniedbana, nie wytrzymała naporu wody. Dziś pobliskie tereny pokryte są siatką kałuż, stawów i strumieni oraz pełne niebezpiecznych, ruchomych piasków.
:

Image


Obszary: Rżawczigorod, czyli rdzawe miasto :)

Dość duża budowla, służąca za bazę bandytom. Zbudowana siłami wziętych do niewoli stalkerów, zmuszanych do noszenia ciężkich metalowych części z pobliskiego cmentarzyska okrętów. Stanowi jeden, znacznych rozmiarów budynek składający się z plątaniny poskręcanych rur, poszycia okrętowego i złomu. W teorii miał przypominać czworobok, lecz jest dość nieregularny a ponadto wysoki na około półtora piętra. Wnętrza są jednak dość wygodne i mieszczą w razie potrzeby blisko 30 osób. Jest znakomitą bazą wypadową do ataków na patrole stalkerów, szukających artefaktów w pobliskich anomaliach, sama będąc jednocześnie bezpiecznym schronieniem na wypadek emisji lub ataku mutantów. Według legendy w pobliżu rdzawego miasta znajduje się wejście do jednego z tajnych laboratoriów - X13. Jest to jedynie bujda rozsiewana przez bandytów, aby oskubać wszystkich którzy spróbują szczęścia, szukając go. Warto również dodać, że miejsce te jest chyba największą fabryką broni i narkotyków w zonie. Innym źródłem utrzymania miejscowego gangu jest wielka bimbrownia :E . Ponoć planuje się otworzyć tu również drukarnię fałszywych banknotów...
:

Image


''Park Linowy'' - Tak właśnie swój obóz nazwali wojskowi stalkerzy, stacjonujący na południowo-zachodnich rozlewiskach. Park znajduje się w centrum bagna, osłaniany przed cudzym wzrokiem przez gęste drzewa i zarośla. Dawniej znajdowała się tu niewielka stocznia. Na jej zalanych ruinach wojskowi zbudowali chybotliwą konstrukcję z drewna, łącząc prowizoryczne chatki linowymi mostami. Nikt nie wie jaki jest cel ich wypadu. Być może tworzą mapy okolicznych terenów, a może przymierzają się do ataku na Rdzawe Miasto? Jedno jest pewne - mieszkańcy parku linowego to elita wojskowych stalkerów i nie zostali tu wysłani bez przyczyny.
:

Takie cóś się udało znaleźć :) Image


"Zatopione blokowisko" - Jak sama nazwa wskazuje, to niewielkie osiedle składa się z kilku, na wpół zatopionych bloków. Od lat osuwają się coraz głębiej w bagno. Szare budynki odstraszają wielu mniej doświadczonych poszukiwaczy przygód. Mimo upływu wielu lat zdarza się, że w środku nocy nagle całe miejsce rozświetla blask z okien porzuconych domów. Jedni mówią, że w ruinach mieszka samotny kontroler, który wabi stalkerów światłem niczym ćmy. Wystarczy, że zapatrzą się w niesamowitą poświatę i znikają na zawsze w ruinach. Po chwili słychać jedynie potworny ryk bólu, który roznosi się po całych rozlewiskach. Zwany jest ''skowytem umarłych''. Inni mówią, że to tylko elektryczna anomalia przywraca zasilanie w budynkach... Jednak jak wyjaśnić tajemnicze krzyki? Tego nie potrafią już powiedzieć. Mimo wielu niebezpieczeństw, wielu tropicieli wybierało się na poszukiwania artefaktów w tamto miejsce. Ponoć w najbardziej osiadłym bloku, w zalanej piwnicy na samym dnie, detektory wskazują potężny artefakt. Gdyby mieć kombinezon z zamkniętym obiegiem powietrza może dałoby się tam dopłynąć... Ale wysokie promieniowanie odstrasza wszystkich chętnych...
:

Image Image
tylko mało bagnista okolica na zdjęciach...


"Cmentarzysko" - Wiele stłoczonych wraków okrętów tworzy niezwykły widok. Połączone burtami, ciągną się przecinając całe rozlewiska na dwie części. Niegdyś służyły do usuwania skutków katastrofy w Czarnobylu, dziś są pełnym anomalii źródłem legend i marzeń o bogactwie. Pod pokładami znajdziemy wiele kwasowych i termicznych anomalii. Znajdują się tu między innymi dwa kutry wojskowe, stary statek wycieczkowy, oraz barka przewożąca samochody. Wiele ze statków rozebrali bandyci przy budowie swej siedziby. Ponadto w jednym z wraków, którego kadłub rozerwany został wielkim ''wirem'' można się natknąć na "złotą rybkę". Tak przynajmniej twierdzi Gawron, jeden z okolicznych poszukiwaczy. Można tu zarobić nie tylko na artefaktach, ale także na wynoszeniu różnego złomu z wraków. Niedawno widziano dwóch, najwyraźniej odważnych samotników, taszczących diesla wyjętego z rybackiego kutra. Udało im się go opchnąć bandytom, za przyzwoitą cenę. (Trochę zjechałem pomysł od Szpagina, ale mam nadzieję, że się nie obrazi :D, dawno już pisał.)
:

ImageImage



Tama - nie jest może ona monstrualnych rozmiarów, ale cieszy się wielką renomą w stalkerskich opowieściach. Niesamowite wrażenie robi ziejąca w niej od wielu lat dziura. Wciąż sączy się przez nią niewielki strumyk. Niektórzy mówią, że w jej wilgotnym wnętrzu można się natknąć na legendarnego mutanta - głowonoga. Podobny do wielkiej, przeźroczystej ośmiornicy, ma chwytać długimi mackami każdą ofiarę, zanim ta zbliży się do jego wielkiego cielska, leżącego w którymś z pomieszczeń. Na razie Tama jest całkiem niezbadana, z powodu wysokiej radiacji panującej w okolicy.
:

Image
:

Image


Anomalie:
Galarety - cały obszar rozlewisk.
Spalacze - Wraki niektórych statków.
Tesla - Zatopione blokowisko.
Wir - wrak barki.
A także niespotykane nigdzie indziej:
Żelatyna - Przepalająca pokłady statków substancja przypominająca konsystencją i brakiem koloru, czy zapachu wodę. Biada jednak tym, którzy spróbują ją pić. Jest niesamowicie żrącym kwasem, którego niemal nie da się zneutralizować. Występuje również na powierzchni w postaci małych, zdradliwych stawów. Wystarczy wdepnąć w taki i możemy żegnać się z nogą. Produkuje artefakty "Rozgwiazda" i "Świerzb".
Rdzawy osad - Występująca w okolicach Tamy i Cmentarzyska anomalia chemiczna. Poznać można ją z daleka - wygląda jak czerwonawy pył osadzający się na roślinach i przedmiotach. Jest dość groźna - powoduje szybkie utlenianie ludzkich tkanek, a gdy dostanie się do płuc ma działanie dusząco-drgawkowe. Szybko zapycha filtry. Podczas silniejszych wiatrów, potrafi przemieszczać się na nowe obszary. Wytwarza artefakty ''Płynny Ołów'' i ''Rosa"

Mutanty: Dziki, Mięsacze, Szczury, Snorki, Pijawki, Kontroler, Poltergeisty
Oraz "Głowonóg" - Bliżej nieznany gatunek bezkręgowca. Pod wpływem wysokiej radiacji i anomalii znacznie zwiększył swoją masę. Żyje w ciemnych korytarzach tamy, więc jego ciało jest zupełnie bezbarwne. Aby go zabić, trzeba dostać się do "centrum" ciała, zawierającego mózg. Nie jest to łatwe, gdyż mimo ciemności potrafi doskonale posługiwać się mackami, miażdżąc ofiary. Być może jest wrażliwy na światło i ogień.

Zadania: -
"Królowie Fałszerzy"
Zleceniodawca - Bandyci z Rżawczigoroda
Cel - Pokonać mutanty w zapomnianych wrakach i znaleźć na statku części potrzebne do budowy drukarni fałszywych banknotów.
Nagroda - 7000 świeżutkich rubli :D i podrobione pozwolenie na pobyt w zonie.
"Na ratunek tonącemu"
Zleceniodawca - Stalkerzy z zachodniego obozu.
Cel - Odszukać zaginionego w ruinach blokowiska łowcę artefaktów, niespodziewanie zmierzyć się z kontrolerem i zdobyć zatopiony artefakt.
Zdobycze - "Bąbel" lub "Świetlik", Mózg kontrolera, "Kotlet" w zamian za uratowanie zaginionego lub "Kamienna Krew" za jego PDA, jeśli mu się zejdzie...
"Przesyłka specjalna"
Zleceniodawca - Wojskowi z Parku Linowego
Cel - Podłożyć bombę w Rdzaym Mieście, dokładnie pod siedzibą bossa miejscowego gangu. Nie dać się wykryć. Obserwować fajerwerki :E .
Nagroda - 6000 rubli, AK-107 i amunicja.
"Bój się ciemności"
Zleceniodawca - Jak wyżej.
Cel - Zbadać wnętrze zrujnowanej tamy. Zdobyć mózg głowonoga, dokumenty oraz (opcjonalnie) artefakt "Rosa"
Nagroda - 7500 RU, Pancerz "Beryl"

:

Ale mnie naszło na mega-opis :)
IT'S OVER

Za ten post Ilja otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor, Wheeljack, Fender, Gość.
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: Nowe lokacje

Postprzez Tajemniczy w 07 Lut 2012, 08:48

Więzienie
Na Wysypisku przy wejściu do Kordonu znajduje się więzienie. Po katastrofie wszystkich więźniów wywieziono w głąb Ukrainy natomiast o budynku zapomniano. Po pewnym czasie budynek ten zajęli bandyci i stał się jedną z głównych baz tej frakcji. Bandyci czerpią też z tego budynku niejako zyski gdyż w opustoszałych celach więzią członków rożnych frakcji(wojskowych, stalkerów,Powinność,naukowców) żądając za ich wypuszczenie sporych sum pieniężnych. Wojskowi próbowali kilka razy zdobyć ten budynek, jednak bezskutecznie. Wokół więzienia bandyci założyli mnóstwo min-pułapek, a na wieżach umieścili strzelców uzbrojonych w AK 74 z celownikami optycznymi. Budynek ten otacza też 5-metrowy mur a na jego szczycie znajdują się kłęby drutu kolczastego pod napięciem. W murze wybito liczne stanowiska strzeleckie na wypadek oblężenia. W podziemiach więzienia znajduje się też mnóstwo broni i amunicji pozostawionej przez służbę więzienna(głównie to zadecydowało o zajęciu tego budynku przez bandytów). Na terenie więzienia nie występują żadne mutanty oraz anomalie.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Nowe lokacje

Postprzez pampi w 08 Lut 2012, 14:30

Cmentarzysko pojazdów

Rozległy teren gdzieś na obrzeżach Prypeci. Gdzieś pomiędzy Prypecią a Limańskiem. Na ogromnej polanie w lesie. Około 300 pojazdów (samochody osobowe, ciężarowe, ciągniki, autobusy, pojazdy wojskowe, maszyny budowlane itp.). Całość otoczona różnymi anomaliami, głównie elektro. Opustoszały teren, wyjątkiem obóz najemników (grupa ok. 30) w lesie.

mutanty:
- poltergeisty
- snorki
- dziki
- mięsacze
- psy

misje:
- znajdź PDA ukryte w jednym z pojazdów
- przeprowadź stalkera przez teren cmentarzyska
- zlikwiduj obóz najemników
- przynieś rzadki artefakt
Kozak z rana, lepszy niż śmietana!

Za ten post pampi otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fender,
Negative SkullDagger.
Awatar użytkownika
pampi
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 08 Mar 2011, 12:52
Ostatnio był: 22 Mar 2016, 17:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: Nowe lokacje

Postprzez Pertaseth w 08 Lut 2012, 21:52

Opuszczony radar

Image

Historia
Na temat tego opuszczonego obiektu w czerwonym lesie krąży wśród stalkerów wiele opowieści. Radar z bunkrem i podziemiami stanowi opuszczony radziecki ośrodek, jednak nikt nie zapuścił się dość głęboko by zdobyć dokumenty na temat działalności kompleksu. Tajemnicę potęguje dziwne zjawisko ciszy radiowej w promieniu dwóch kilometrów od budynku, radia przestają odbierać i wysyłać fale radiowe. Zdarza się jednak że nadane komunikaty docierają do losowych odbiorników po długim czasie, co stanowi pułapkę na niedoświadczonych stalkerów, którzy chcąc odpowiedzieć na wezwania pomocy wpadają w elektryczne anomalie. Stalkerzy obozujący w okolicy stwierdzali bóle głowy i nudności. Stary Leśnik powiada, że radar żyje - czasem wysyła dziwne komunikaty, trzaski, piski, krzyki i różne niezidentyfikowane dźwięki. Z papierów znalezionych w części nad powierzchnią wynika, że za zablokowanymi stalowymi drzwiami znajdują się tunele prowadzące do kilku większych hal, jednak personel został ewakuowany a w korytarzach rozpylono iperyt. Jak dotąd nie odbyła się tam żadna wyprawa, nikt nie chciał narażać życia dla wątpliwych łupów.

Informacje:
- stwierdzono brak większej aktywności mutantów w okolicy, zaobserwowano jedynie dzikie psy,
- przeciętna ilość anomalii elektrycznych w pobliżu betonowej konstrukcji i na czaszy.
- brak artefaktów,
- niewielkie zagrożenie psioniczne, szkodliwe dopiero po kilku godzinach spędzonych w pobliżu.

Za ten post Pertaseth otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor, Fender.
Awatar użytkownika
Pertaseth
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 15 Sty 2012, 00:52
Ostatnio był: 07 Wrz 2012, 19:58
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości