- lepsze graty u Wilka na początek - AK47 + amunicja
- Do Saigi12c można założyć celownik i tłumik, strzela ogniem pojedynczym i seriami
- Specjalna Kora (Colt1911) z tłumikiem może strzelać serią 3-strz.
- (wiadomość na PW) na specjalne życzenie można odblokować Atlas Spawn Mod dostosowany do Obliviona i AMK - standardowo esc do menu i klawisze
od F2 do F8- przyspieszacz czasu - esc do menu i klawisz F1 - wyłącza się tak samo czyli esc do menu i klawisz F1
- grafika otoczenia
"jesień" "zima" lub "lato"- Dynamic DOF Shaders by Meltac + gotowy user.ltx
- Zmienione praktycznie wszystkie elementy grafiki (dzięki dla @Vandra i @Cromm Cruaca)- część pochodzi z modów na grafikę część przerabiałem sam. Z tego co pamiętam : drzewa, ziemia, asfalt, ściany, wszystkie bronie, samochody itd. Starałem się maksymalnie dopicować grafę pod możliwości troszkę słabszego sprzętu. Efekty ocenicie sami.
- Stalkerzy, Powinność, Najemnicy, Ekolodzy a także częściowo Monolit i Wolność zmiana kamuflażu kombinezonów część wykonałem sam, część pochodzi z innych modów
- Weather Owerhauled by @Trojanuch dostosowany do Obliviona
- Kilka zmian w konfigu broni unikalnych tzn. ak74_m1 - dodany celownik, tłumik i granatnik na stałe, groza 5.45 - celność, tłumik, celownik, dodana groza M2 na nabój 7.62x39, za wykonanie zadania w Mag. Wojsk. u Łukasza Colt M4 + ACOG.
- zmienione (lepsze) nagrody za zadania
- 3 nowe pancerze ode mnie - wojskowy "Bułat", "Moderna" Stalkerów, EXO Powinności
- kombinezon turysty teraz bazuje na SEVIE
- 3 stopień noktowizji w pancerzu Bułat i SEVA turysty - prawie dzień
- inne ikony w menu w tym kilka moich przeróbek - ogólnie menu graficznie inne
- poszerzony lewy (pistoletowy) slot - kilka broni zamiast do prawego wchodzi do lewego slotu (strzelby, snajperki) tak że można mieć jednocześnie np. kałacha i spas12
- zmieniony config granatów - są teraz bardzo
MORDERCZE więc radzę naprawdę uważać, zwłaszcza na wyższych poziomach od stalker.
- troszeczkę zmienione parametry bohatera - udźwig 60kg. sprint, skok
- radzę wykonywać zadania - można za nie dostać trochę fajnych fantów
- inny config broni używanej przez stalkerów. Krótkolufowy toz bardziej kojarzy mi się z "luparą" sycylijskiej mafii. Stalkerzy używają teraz więcej ak74 również z tłumikami czy celownikami a także ak47 również z addonami. Broń jest teraz bardziej frakcyjna.
-
niewidoczne anomalie + 3 rodzaje detektorów. Startujecie z podstawowym, pozostałe można później kupić ale nie wszędzie - detektor należy powiesić na pasie. Podstawowy wykrywa radiację, zaawansowany wszystkie anomalie reagując dźwiękiem, elitarny pokazuje obszar anomalii na minimapie.
- celność NPC - z 30-40 metrów kulka w łeb. Strzał z obrzyna kończy sprawę - zmieniłem także charakterystyki broni na bardziej realne więc nie dostaniemy z pistoletu powyżej 40 metrów.
- zmienione odgłosy broni - zwłaszcza tłumiki bardzo ciche i brak błysku co przydaje się w nocy, nie widać skąd strzelacie, ale wy też nie widzicie strzelającego jeżeli ma tłumik
- spawn NPC zaczerpnięty z wojny frakcji więc nie zdziwcie się jak w kordonie spotkacie mistrzów i to nie tylko stalkerów.
- Snajperski VSS Vihlop + amunicja
- Ciekawy artefakt zaczerpnięty z Tajnych Ścieżek (jak wykonacie zadanie odnalezienia broni członka Powinności)
Kilka innych pierdół.
- przy NPC można czasem znaleźć zestaw naprawczy - używać rozważnie ponieważ naprawia najbardziej zniszczony element wyposażenia (naprawa 100%)
zmiana widoku kamery w trakcie gry - klawisze F1, F2, F3
uruchomienie silnika pojazdu klawisz U
Ważne - nie transmutujemy artefaktów - pomimo informacji o recepturach transmutacja w większości przypadków prowadzi do wylotu. Niestety nie wszystkie funkcje AMK udało się połączyć bezproblemowo z Oblivion