[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Postprzez scigacz1975 w 17 Lis 2010, 16:55

Opis:

KAŻDY Z MODÓW KTÓRE TU ZAMIEŚCIŁEM JEST OSOBNĄ KOMPILACJĄ. JEŻELI KTOŚ CHCE GRAĆ W JESIEŃ - ŚCIĄGA JESIEŃ. NIE ROBIMY NAKŁADEK LATA NA JESIEŃ ETC. JEDYNY DODATEK TO WOJNY FRAKCJI :arrowd: (opis na końcu tematu)


Nie pamiętam wszystkich modów które tu dorzuciłem więc proszę ich autorów o wyrozumiałość
że tego nie wyszczególniam. Mody zazwyczaj przerabiam dla siebie, a wtedy nie zapisuję co i od kogo. W każdym razie dziękuję wszystkim modderom za ich fantastyczną pracę - niezależnie czy mod jest udany czy nie - dla mnie w każdym modzie jest coś fajnego.

Mod powstał na bazie Oblivion Lost v.2.2.1 i AMK
- mod całkowicie spolszczony


ZMIANY:

- lepsze graty u Wilka na początek - AK47 + amunicja
- Do Saigi12c można założyć celownik i tłumik, strzela ogniem pojedynczym i seriami
- Specjalna Kora (Colt1911) z tłumikiem może strzelać serią 3-strz.
- (wiadomość na PW) na specjalne życzenie można odblokować Atlas Spawn Mod dostosowany do Obliviona i AMK - standardowo esc do menu i klawisze od F2 do F8
- przyspieszacz czasu - esc do menu i klawisz F1 - wyłącza się tak samo czyli esc do menu i klawisz F1
- grafika otoczenia "jesień" "zima" lub "lato"
- Dynamic DOF Shaders by Meltac + gotowy user.ltx
- Zmienione praktycznie wszystkie elementy grafiki (dzięki dla @Vandra i @Cromm Cruaca)- część pochodzi z modów na grafikę część przerabiałem sam. Z tego co pamiętam : drzewa, ziemia, asfalt, ściany, wszystkie bronie, samochody itd. Starałem się maksymalnie dopicować grafę pod możliwości troszkę słabszego sprzętu. Efekty ocenicie sami.
- Stalkerzy, Powinność, Najemnicy, Ekolodzy a także częściowo Monolit i Wolność zmiana kamuflażu kombinezonów część wykonałem sam, część pochodzi z innych modów
- Weather Owerhauled by @Trojanuch dostosowany do Obliviona
- Kilka zmian w konfigu broni unikalnych tzn. ak74_m1 - dodany celownik, tłumik i granatnik na stałe, groza 5.45 - celność, tłumik, celownik, dodana groza M2 na nabój 7.62x39, za wykonanie zadania w Mag. Wojsk. u Łukasza Colt M4 + ACOG.
- zmienione (lepsze) nagrody za zadania
- 3 nowe pancerze ode mnie - wojskowy "Bułat", "Moderna" Stalkerów, EXO Powinności
- kombinezon turysty teraz bazuje na SEVIE
- 3 stopień noktowizji w pancerzu Bułat i SEVA turysty - prawie dzień
- inne ikony w menu w tym kilka moich przeróbek - ogólnie menu graficznie inne
- poszerzony lewy (pistoletowy) slot - kilka broni zamiast do prawego wchodzi do lewego slotu (strzelby, snajperki) tak że można mieć jednocześnie np. kałacha i spas12
- zmieniony config granatów - są teraz bardzo MORDERCZE więc radzę naprawdę uważać, zwłaszcza na wyższych poziomach od stalker.
- troszeczkę zmienione parametry bohatera - udźwig 60kg. sprint, skok
- radzę wykonywać zadania - można za nie dostać trochę fajnych fantów
- inny config broni używanej przez stalkerów. Krótkolufowy toz bardziej kojarzy mi się z "luparą" sycylijskiej mafii. Stalkerzy używają teraz więcej ak74 również z tłumikami czy celownikami a także ak47 również z addonami. Broń jest teraz bardziej frakcyjna.
- niewidoczne anomalie + 3 rodzaje detektorów. Startujecie z podstawowym, pozostałe można później kupić ale nie wszędzie - detektor należy powiesić na pasie. Podstawowy wykrywa radiację, zaawansowany wszystkie anomalie reagując dźwiękiem, elitarny pokazuje obszar anomalii na minimapie.
- celność NPC - z 30-40 metrów kulka w łeb. Strzał z obrzyna kończy sprawę - zmieniłem także charakterystyki broni na bardziej realne więc nie dostaniemy z pistoletu powyżej 40 metrów.
- zmienione odgłosy broni - zwłaszcza tłumiki bardzo ciche i brak błysku co przydaje się w nocy, nie widać skąd strzelacie, ale wy też nie widzicie strzelającego jeżeli ma tłumik
- spawn NPC zaczerpnięty z wojny frakcji więc nie zdziwcie się jak w kordonie spotkacie mistrzów i to nie tylko stalkerów.
- Snajperski VSS Vihlop + amunicja
- Ciekawy artefakt zaczerpnięty z Tajnych Ścieżek (jak wykonacie zadanie odnalezienia broni członka Powinności)
Kilka innych pierdół.
- przy NPC można czasem znaleźć zestaw naprawczy - używać rozważnie ponieważ naprawia najbardziej zniszczony element wyposażenia (naprawa 100%)

zmiana widoku kamery w trakcie gry - klawisze F1, F2, F3

uruchomienie silnika pojazdu klawisz U

Ważne - nie transmutujemy artefaktów - pomimo informacji o recepturach transmutacja w większości przypadków prowadzi do wylotu. Niestety nie wszystkie funkcje AMK udało się połączyć bezproblemowo z Oblivion :/

Działa na wersji Stalkera: 1.0005 i 1.0006


Instalacja:

Archiwum spakowane programem 7zip do pobrania "STĄD".
Klikacie prawym na .001 i dajecie w 7zip "wypakuj pliki" - .002 nie ruszacie - to jest po prostu druga część tego samego archiwum.


Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

plik user.ltx z ustawieniami dla nowych shaderów wklejacie do:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\


Screeny:

SEVA
Image
Stalker Suit MODERNA
Image
Noktowizor BUŁAT-a
Image
PLECAK
Image
ZONA
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image




WERSJA "LITE".


Jest to wersja z vanilowymi teksturami przyrody i otoczenia - przeznaczona dla użytkowników słabszych komputerów z 2GB ram. Zawiera pliki gamedata.dbr i gamedata.dbs z modem oraz dodatkowo gamedata.dbt ze spawnerem i gamedata.dbu z opcjonalnym hudem. Nie trzeba zmieniać nic w fsgame.ltx - po prostu przenosimy pliki gamedata.dbr i *.dbs do katalogu z grą, jeżeli chcemy spawner lub/i opcjonalny hud to przenosimy także pozostałe pliki *.dbt i *.dbu. Pomimo okrojenia z tekstur zalecam ustawić min. 4096 pamięci virtualnej. Zawiera wszystkie łatki.


Download:




WERSJA "JESIEŃ".

Download:



WERSJA "LATO".

Download:



ŻEBY BYŁO WSZYSTKO JASNE

Ok po kolei.

1 - Pobierasz part-1 , part-2 i part-3, wypakowujesz moda i wklejasz gamedatę do katalogu ze stalkerem - Czasami należy w opcjach folderów zaznaczyć (dla win XP) lub odznaczyć (dla Vista/win7) opcję pokaż rozszerzenia znanych typów plików - po to żeby 7zip prawidłowo widział party archiwum. Klikamy prawym klawiszem myszki na part *.001 i dajemy w 7zip wypakuj. Pozostałych partów nie ruszacie - same powinny się rozpakować. W razie problemów proszę o PW.

2 - edytujesz fsgame.ltx

3 - (opcjonalnie dla WOJNY FRAKCJI) wklejasz gamedatę ze zmienionym spawnem i dajesz zamień.

4 - wklejasz plik user.ltx z głównego moda do:
C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\ dla windows XP
C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\ dla VISTA\win7

5 - do skrótu gry dodajesz parametr -noprefetch - jak to zrobić:
prawy klik na skrót do gry - na dole właściwości - wyświetlą się parametry skrótu - znajdujesz ścieżkę uruchomienia gry (element docelowy) która wygląda tak:

Kod: Zaznacz wszystko
"X:\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla PL\bin\xr_3da.exe" -nointro -noprefetch


i po xr_3da.exe" dodajesz tak jak u mnie w/w parametr -noprefetch (pamiętaj że po cudzysłowie)

6 - koniecznie należy ustawić pamięć virtualną na min. 4096, Jeżeli macie system 32 bitowy a więcej niż 2GB ram dodatkowo zalecane jest patchowanie SOC-a 3GB Enablerem do pobrania tu (plik jest autorstwa userów ze stalkerteam.pl)

odpalasz nową grę i śmiga.

DODATKI:

Opcjonalny zmieniony hud

Screeny:
:

Image
Image


serwer MEGA
http://mega.co.nz/#!8Rsm0CqI!NSKfdVcnmoSomXIe-kiAt-pZTlMwH7YXmQYEUxewLBc

W RAZIE JAKICHKOLWIEK BŁĘDÓW ZANIM ZADASZ PYTANIE ZAPOZNAJ SIĘ Z TYM POSTEM - forum/viewtopic.php?f=68&t=16567

CZEKAM NA UWAGI
Ostatnio edytowany przez scigacz1975 24 Lut 2016, 12:55, edytowano w sumie 115 razy

Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez piernik w 13 Gru 2010, 18:28

Kombinezon "SEVA turysty" wygląda troche jak z frakcji monolit ale pozatym to całkiem nieźle. Należą ci się gratulację. :wódka:
Pozdrawiam
Рай для охотников
Awatar użytkownika
piernik
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 11 Gru 2010, 10:49
Ostatnio był: 21 Gru 2010, 18:57
Miejscowość: TBG
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez sebool112 w 16 Gru 2010, 23:34

Pomocy! Jak naciskam, żeby samo mi się wypakowywało to, mi wyskakuje, że nie ma jakiegoś wolumu "oblivionmax.sfx.part1_www.file5u.pl.rar",a jak naciskam OK, to pojawia się to znów, a jak wybiorę part 2, to znów pojawia się okienko, że brak wolumu, jestem, zniesmaczonym tym trochę, miałem jak zwykle nadzieje na moda i jak zwykle mi nie działa :(

Edit: Gdy próbuję wypakować przez 7zip'a, to wyskakuje błąd CRC
Awatar użytkownika
sebool112
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 08 Lis 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Kwi 2014, 20:03
Miejscowość: Gubin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 17 Gru 2010, 14:03

Pod jakiego patcha jest ten mod i czy jest po polsku ?
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez caleb59 w 17 Gru 2010, 14:05

PROSZĘ DOKŁADNIE PRZECZYTAĆ "README"

Działa na wersji Stalkera: u mnie 1.0006 ale pewnie na niższych też
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 17:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 17 Gru 2010, 18:31

sebool112 napisał(a):Pomocy! Jak naciskam, żeby samo mi się wypakowywało to, mi wyskakuje, że nie ma jakiegoś wolumu "oblivionmax.sfx.part1_www.file5u.pl.rar",a jak naciskam OK, to pojawia się to znów, a jak wybiorę part 2, to znów pojawia się okienko, że brak wolumu, jestem, zniesmaczonym tym trochę, miałem jak zwykle nadzieje na moda i jak zwykle mi nie działa :(


U mnie jest to samo !
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez MatrixSTR w 18 Gru 2010, 03:47

Po prostu usuńcie to
Kod: Zaznacz wszystko
_www.file5u.pl
w nazwach partów

Za ten post MatrixSTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive sebool112, RazoRetti, battleduty3.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 03:50
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 18 Gru 2010, 11:34

Przy wzięciu zadania od Żwawego taki błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:750: attempt to index local 'task_desc' (a nil value)
 

stack trace:
Ostatnio edytowany przez czeresniaczek1, 18 Gru 2010, 11:36, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez sebool112 w 18 Gru 2010, 12:59

Matrix Strefa14 napisał(a):Po prostu usuńcie to
Kod: Zaznacz wszystko
_www.file5u.pl
w nazwach partów

Dzięki, jesteś WIELKI Masz tu :wódka: oczywiście :E

-----------------

Pograłem sobie w tą kompilacje i muszę powiedzieć, że jest po prostu zaje*ista! Wszystko jest nowe, innaczej kamera chodzi, chyba ponad 1000 nowych rzeczy, np. "korale babci", artefakt chyba poprawia wszystko! Po prostu mod zajefany. Ścigacz, masz u mnie :wódka: to, że nie musiałem sie nudzić :D .

Uwagi moderatora:

Double post - ati
Awatar użytkownika
sebool112
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 08 Lis 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Kwi 2014, 20:03
Miejscowość: Gubin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 18 Gru 2010, 13:15

czeresniaczek1 napisał(a):Przy wzięciu zadania od Żwawego taki błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:750: attempt to index local 'task_desc' (a nil value)
stack trace:




wygląda mi na to że wersja 1.0004 mu nie pasuje. Może spróbuj zainstalować patch 1.0005.



Co do wypakowywania to po prostu tak jak Matrix napisał należy usunąć "_www.file5u.pl" z nazw partów i odpalić pierwszy part z rozszerzeniem .exe. dalej pójdzie samo



Co do wcześniejszych pytań - MOD JEST CAŁKOWICIE SPOLSZCZONY
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez czeresniaczek1 w 18 Gru 2010, 22:42

Przy próbie przejścia ze Złomowiska na Agropom wywala mnie z uporem maniaka do pulpitu bez żadnego loga.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 19 Gru 2010, 01:35

czeresniaczek1 napisał(a):Przy próbie przejścia ze Złomowiska na Agropom wywala mnie z uporem maniaka do pulpitu bez żadnego loga.



Tak jak pisałem wyżej patch 1.0005. Nigdy mi się to wcześniej nie zdarzyło. Chyba że wali Ci problem zbyt małej ilości pamięci. Ile masz ramu i jaki system?
Spróbuj odpalić grę po dodaniu do skrótu parametru -noprefetch a jak to nie pomoże to poszukaj na forum jest opis jak sobie poradzić z ilościa ram.


piernik napisał(a):Kombinezon "SEVA turysty" wygląda troche jak z frakcji monolit ale pozatym to całkiem nieźle. Należą ci się gratulację. :wódka:
Pozdrawiam


Nom też nie bardzo mi się podobała - nie do końca wyszło więc dodaje mały reskin + kilka zmian w inwentory
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość