[Shoker Weapons Mod] by Shoker

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Szpagin w 10 Kwi 2012, 20:48

Shoker Weapons Mod

Opis
Mod dodaje kilka nowych broni oraz zmienione modele, tekstury i animacje starych. Pełna lista:
:

Makarow
PB 6P9
Fоrt-14
Walther P99
SIG-SAUER P220
Destert Eagle .50AE
Beretta 92
HK USP-45 Tactical
Colt Government M1911A1
FN Browning M1935 High-Power

AKS-74u
АК-74
АN-94
АS "Wał"
WSS "Wintoriez"
ОC-14 "Groza"
FN F2000
FN P90
Miotacz ognia
H&K MP-5A2
H&K 416
H&K G36c
SIG SG552 Commando
Enfield L85A2

SWD
SWU

ТОZ-34
BМ-16
Striker
Franchi SPAS-12
Mossberg 500 Tactical

PК (Karabin maszynowy Kałasznikowa)
M249 SAW
M-60
M134 (Nie używany, zaimplementowany w plikach moda)

RPG-7

Wprowadzono nowe dodatki - różnego typu celowniki, tłumiki do różnych broni, magazynki, nowe modele granatników. Nie ma już broni z wbudowanymi dodatkami - wszystko, łącznie z magazynkami trzeba kupować/znajdować oddzielnie. Stalkerzy używają broni z dodatkami. Mod w języku rosyjskim.

Działa na wersji 1.6.02

Instalacja
Instalacja przez plik .exe. Kolejność instalacji: Mod -> Fix (opcjonalne) -> Patch

Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Screeny


Gameplaye z prezentacją broni i dodatków (playlista)

Download



Uwagi

Jeśli broń nie strzela - zamontuj odpowiedni magazynek (kliknij na magazynek prawym przyciskiem myszy i wybierz "Użyj").
Niektóre dodatki wymontowujemy tak, jak w podstawce. Do innych mamy trzy przedmioty - woreczki w plecaku. Pierwszy usuwa magazynki z aktualnie trzymanej broni, drugi - celowniki, a trzeci - pozostałe akcesoria.
Z niewiadomych przyczyn nie można ulepszać broni u techników.
Spolszczenie w drodze.
Ostatnio edytowany przez Szpagin 21 Paź 2012, 21:51, edytowano w sumie 4 razy
Image

Za ten post Szpagin otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive FilipM3, Junx, Inevitable, kubekpop, fliso888, ROBERT4466, Naznaczony221, Bambo.
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Reklamy Google

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez FilipM3 w 10 Kwi 2012, 21:25

Dzięki! Szukałem tego moda z Arsenalem, widzę że 50% spełnione. Zasługujesz na kozaka :D

EDIT: Jak to ściągnąć?

FilipM3
Wygnany z Zony

Posty: 49
Dołączenie: 30 Gru 2011, 13:03
Ostatnio był: 16 Kwi 2014, 22:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 10 Kwi 2012, 22:01

Szukałem takiego moda, dodam do swego moda :) Masz gola za niego :wódka:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Szpagin w 10 Kwi 2012, 23:53

@FilipM3: oto instrukcja
http://i39.tinypic.com/2eplija.jpg
Klikamy na link 1.
Następnie wybieramy dowolny link. Po kliknięciu powinien pojawić się pasek na górze.
Po trzydziestu sekundach klikamy na link 2.
Wpisujemy wyświetlony kod i klikamy na przycisk 3.
Klikamy na przycisk 4 i rozpoczynamy ściąganie.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez FilipM3 w 11 Kwi 2012, 13:51

Dzięki bardzo!

Mod jest na prawdę ładny, bronie wyglądają - i tutaj mogę porównać do Call of Duty, naprawdę pięknie to wygląda, animacje co prawda troszkę sztywne ale nie można mieć wszystkiego. Ale polecam modzik. Jedyny minus, to w tym że muszę zacząć grę od nowa.

FilipM3
Wygnany z Zony

Posty: 49
Dołączenie: 30 Gru 2011, 13:03
Ostatnio był: 16 Kwi 2014, 22:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez r_populik w 11 Kwi 2012, 14:02

Ja się spotkałem z tymi animacjami w modzie Swartz 1.2 i faktycznie bronie, jak i ich animacje prezentują się dużo lepiej, jest tylko mała lipa przy przeładowaniu pistoletów z nie do końca opróżnionym magazynkiem - dźwięk nie zgrywa się z animacją (odgłos zwalnianego zamka po dołączeniu magazynka)
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez kubekpop w 11 Kwi 2012, 18:07

Patrzył ktoś na to od strony technicznej? Da się usunąć magazynki itp., żeby była broń od razu gotowa do użycia, i przenieść to do Czystego Nieba? I ma ktoś jakiś kontakt do autora modyfikacji? Bądź zna zasady dodawania tego moda do swoich modów?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 12 Kwi 2012, 22:13

Dołączam się do pytania @ Kubekpop'a chce go dodać też do swego moda i czy jest jakiś "znak życia" autora?

kubekpop napisał(a):Patrzył ktoś na to od strony technicznej? Da się usunąć magazynki itp., żeby była broń od razu gotowa do użycia, i przenieść to do Czystego Nieba?


Jakby się upadł to dało by radę, ale trzeba by było zmieniać trochę.


Źródło moda: http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=11823
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez FilipM3 w 13 Kwi 2012, 13:08

Tak sobie gram... I mam dwa pytania:

1. Czy jest jakiś Trader Mod do tego moda? Chodzi mi głównie o amunicje - kupowania 60 naboi na dzień, jest trochę nie w porządku.

2. http://radikal.ru/F/s017.radikal.ru/i40 ... 7.jpg.html

Gdzie mogę zdobyć taki celownik? U stalkerów ni ma, bandytów też, handlarzy - tu spotkałem tylko EOTecha 552, ale jednak jest on doczepiany na RIS, a nie jaskółczym ogonie.

FilipM3
Wygnany z Zony

Posty: 49
Dołączenie: 30 Gru 2011, 13:03
Ostatnio był: 16 Kwi 2014, 22:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 13 Kwi 2012, 13:18

1. Nie ma, ale ja grając na ten czas już miałem bronie:
Ak-74, Ak-74u, AC-96, LR-300, GP-36, SPAS-12, Mossberg 500, SVD, FN P90, więc nie mam co narzekać na amunicję.

2. Jest gdzieś na Zatonie to mam ten celownik przy AK-74, ale nie pamiętam gdzie był dokładnie.

PS. Spolszczenie jest w trakcie realizacji bo dużo nie ma tego :)

r_populik napisał(a):jest tylko mała lipa przy przeładowaniu pistoletów z nie do końca opróżnionym magazynkiem - dźwięk nie zgrywa się z animacją (odgłos zwalnianego zamka po dołączeniu magazynka)


Dźwięk jest dobrze bo jeżeli opróżnisz magazynek to dźwięk jest idealnie dopasowany, jeżeli by miał być inny to przy pustym magazynku by dźwięku nie było zamykanego zamka.


A tu kilka pukawek z dodatkami:
Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez FilipM3 w 13 Kwi 2012, 17:41

Dalej mi pozostaje szukać tego celownika do AK. Choć na razie mogę zadowolić się PSO do AK74.

I czy macie błąd z przejścia z Zatonu do Jupitera?

FilipM3
Wygnany z Zony

Posty: 49
Dołączenie: 30 Gru 2011, 13:03
Ostatnio był: 16 Kwi 2014, 22:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez kubekpop w 13 Kwi 2012, 17:51

Mógłby ktoś dać screena z MP5? Tego, co na zdjęciu @Junx leży na ziemi. Bo w filmikach na YT nie znalazłem :(
[EDIT]
:facepalm: Pomieszało mi się z HK G36 :E Znaczy się też tam było i myślałem, że to powtórka. Dzięki za link.
Ostatnio edytowany przez kubekpop, 13 Kwi 2012, 18:02, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości