[SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez Pangia w 08 Lip 2015, 00:12

W Counter-Strike'u tak jest i nikt nie narzeka :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez vandr w 08 Lip 2015, 08:07

add sprint anims for a knife, grenades and bolt


Nie mogę się doczekać jak ujrzę efekt w postaci filmiku. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez Decimus76 w 08 Lip 2015, 10:12

Mam pytanie, czy te animację będą współgrać z tymi z Lost Alpha?
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez r_populik w 08 Lip 2015, 18:05

Nie mam Lost Alphy, ale jeżeli działają w niej animacje dedykowane do zwykłego Cienia, to moje również zadziałają.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive BJ Blazkowicz.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez BJ Blazkowicz w 10 Lip 2015, 00:12

LA ma kilka dodatkowych broni które musiał byś dorobić, ale warto bo animacje masz cudne :D Szkoda tylko ze w pistoletach zamek nie zatrzymuje się w tylnym położeniu po wystrzelaniu całego magazynka. Niemniej jednak, kozak.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez r_populik w 10 Lip 2015, 00:20

Zamek nie zatrzymuje się z premedytacją. Mam gotowe pełne animacje przeładowania pistoletów, ale silnik nie przewiduje dwóch różnych dźwięków przeładowania. A prawda jest taka, że częściej przeładowujemy nie do końca opróżnione magazynki. I wtedy z każdym razem słyszelibyśmy zatrzaśnięcie zamka, w momencie gdy nic się nie dzieje. A tego zdzierżyć nie dam rady. Tak czy owak rozmawiam z Rosjanami na temat zmodyfikowanego silnika, coby było w nim dodanych kilka rzeczy odnośnie dźwięków i animacji. Nie jest to wielki kłopot, bo do Zewu już coś takiego mam (tu możesz zobaczyć, jak to działa: http://www.moddb.com/mods/original-weap ... animations)
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez vandr w 10 Lip 2015, 07:04

Powiedz mi, czy jesteś w stanie wykonać ruchy (szarpanie) kamerą podczas przeładowywania broni jak to jest w CS/COP (a świetnie usprawnione np w Gunslinger Mod?). Dodaje to świetnej dynamiki.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez Pangia w 10 Lip 2015, 15:25

Jak kto woli, mnie jakiekolwiek dodatkowe ruchy kamerą doprowadzają do szału, zwłaszcza że niektórzy nie mają kompletnie umiaru i przy strzelaniu czy przeładowaniu tak buja kamerą, że idzie migreny dostać.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez BJ Blazkowicz w 10 Lip 2015, 17:21

r_populik napisał(a):Zamek nie zatrzymuje się z premedytacją. Mam gotowe pełne animacje przeładowania pistoletów, ale silnik nie przewiduje dwóch różnych dźwięków przeładowania.)


Zrób tak żeby po przeładowaniu nie do końca opróżnionego magazynka odciągał zamek ręką i żeby po ostatnim strzale nie zatrzymywał się (jak w CoP i CS), takie trochę pójście na skróty ale lepsze niż brak akcji zamka.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez vandr w 10 Lip 2015, 17:26

Pangia napisał(a): zwłaszcza że niektórzy nie mają kompletnie umiaru i przy strzelaniu czy przeładowaniu tak buja kamerą, że idzie migreny dostać.


bo cza mieć zmysł do tego
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez r_populik w 29 Lip 2015, 19:40

Wersja pod LA prawie gotowa, tutaj mała próbka:


EDIT

Mod został wypuszczony jak by co. Również z patchem pod Lost Alphę.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive BJ Blazkowicz, Route.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez KSU w 25 Paź 2015, 12:33

Mod będzie rozwijany tak jak do Zewu? Bo nie widzę ani AKM-a ani rewolweru ani animacji sprintu do noża itd.
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 22 Paź 2024, 12:05
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości