[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 05 Wrz 2017, 16:56

@up
A jak z instalacją, stalker w wersji 1.6.02 potem mod, dalej patch z 19.03.2012 i na to polonizacja? (jeśli to czysty SGM 2.2)
A co było w logu jak miałeś bugtrapa? Tak to raczej nikt nie zgadnie co było nie tak.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HuczuL w 05 Wrz 2017, 17:18

No wiec tak zrobiłem, miałeś stalkera zainstalowanego z wersja 1.6.02 bo w Szwecji mieszkam, wrzucam game data z SGM, później fix do sgm, i rozpakowuje polonizacja, i po kolei te 3 party gamedaty daje do stalkera i zamieniam. Odpalam, nowa gra>weteran>po 2 sekundach gry bugtrap, tam chodziło o jakieś ammo_box w logach
-------------------
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'addons_box'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


Jednak addons box :F
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Marcus_Polonus w 06 Wrz 2017, 00:51

Czy moda zainstalowałeś na "czystym" Zewie? Wygląda to jakbyś tego nie zrobił. "Addons_box" to przedmiot pochodzący z AO 3, nie wydaję mi się, żeby to było w SGM.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 11 Paź 2024, 15:01
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HuczuL w 06 Wrz 2017, 18:11

Marcus przypomniało mi się że Arsenal Overhaul zawierał też folder Bin, a go nie usuwałem więc teraz sproboje
-----------------------------
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....k.e.r. - call of pripyat\gamedata\scripts\_g.script:4415: attempt to index local 'file' (a nil value)


Wgrałem mod na czystego Stalkera i dopa :(

Brakuje pliku g.script:4415: ?
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 08 Paź 2017, 03:09

Zaczynam moda po raz czwarty. A w zasadzie już kończę i powiem Wam oszalałem!!! Teraz dopiero odkryłem, że L96A1 jak i SVD Tiger mają regulowane celowniki... Może dlatego, że nie używałem scrolla w myszy... :E No, ale ponawiam pytanie sprzed wielu poprzednich postów, które brzmi następująco:

Wymyślił ktoś jak ustawić pliki by za każdym zabiciem mutanta wypadał drop w postaci jedzenia??????

Pytam, bo wywaliłem wszystkim kupcom całe jedzenie z ekwipunków i poluję na zwierzaki po prostu, żeby nie umrzeć z głodu :D W przeciwnym wypadku szkoda mi było amunicji na nie i tyle

Edit. Aha i druga rzecz. Wie ktoś może co zmienić w pliku actor.lxt żeby nasz kochany major częściej robił się śpiący? Czy to jest może ,,sleep time factor"? Bo nie chcę nic zwalić a za każdym razem jak coś edytuję to jedno naprawię a inne zepsuję :D
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Necrontyr w 12 Sty 2018, 16:08

Witam, musze instalować każdą wersje po kolei czy od razu moge najnowszą+ spolszczenie?
Necrontyr
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 06 Lip 2013, 13:41
Ostatnio był: 12 Sty 2018, 23:03
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HuczuL w 12 Sty 2018, 17:10

Tak, no chyba że najnowsza zawiera to wszystko. A na końcu spolszczenie.
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Necrontyr w 12 Sty 2018, 18:44

Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sgm_grant.script:16: attempt to call global 'check_actor_item_to_add' (a nil value)
 

Ktoś coś?
Necrontyr
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 06 Lip 2013, 13:41
Ostatnio był: 12 Sty 2018, 23:03
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 17 Sty 2018, 18:27

Ja to zawsze robię tak. Instaluję Stalkera 1.6.0.2 (mam angielski). Nastepnie zmieniam w pliku tekstowym ,,gamedata" na ,,true". Potem SGM 1.6 potem spolszczenie i na kobiec fix. I gra gitara. Tylko w ten sposob nie mam bugów i trapów.

Pozdrawiam
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod, głuszec

Postprzez Vurn Due w 21 Sty 2018, 14:18

Mi się głuszec chyba przepracował ;-; wziołem zadanie z legowiskiem, poszłem do martwego Daniły, dostałem wiadomość żeby pójść do stacji. Poszłem. Co tam mnie spotyka? Albo głuszec bawiący się w poszukiwacza artefaktów, albo wędrującego po zatonie. Load sprzed wzięcia zadania nic nie daje. Gdy z nim gadam, to tylko mówi że ma ważniejsze sprawy...
Vurn Due
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 09 Sty 2018, 18:42
Ostatnio był: 17 Lip 2018, 17:44
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RedziuPll w 02 Lut 2018, 20:42

Chodzę sobie po bagnach, a tu w pewnym momencie taki kwiatek.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section ''. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


Dzieje się tak za każdym razem gdy wchodzę na save. Co począć?

SGM 2.2 Jenot Edition ze spolszczeniami i dodatkami
Image
Awatar użytkownika
RedziuPll
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 04 Cze 2015, 17:52
Ostatnio był: 24 Sty 2019, 19:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Michal01 w 27 Lut 2018, 21:47

Witam,
Mam problem z modem SGM 2.2 + polonizacja. Do tej pory wszystko było ok, ale dostałe zadanie z Czerwonym Lasem. Po dotarciu na miejsce przez bramę w Jupiterze okazuje się że w Czerwonym Lesie nic nie ma. Jest tylko znacznik za pierwszą brama muru gdzie powinny być ciała naukowców ale ich też nie ma. Dookoła ani jednej żywej (ani martwej) duszy. Czy to jakiś błąd w modzi?
Michal01
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 27 Lut 2018, 21:39
Ostatnio był: 28 Lut 2018, 01:02
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości