[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 03 Sie 2019, 20:04

@up
Z tego co mi wiadomo, to nie obejdzie się bez modyfikacji poziomów (map). No i zajmie cholernie dużo czasu.
Pożyjem zobaczym. :pogarda:


Wyekwipowałem anty-bugtrapowe gumiaki i zamierzam doprowadzić Gameplay Rebalanced do stanu używalności. Zakładając, że szybko mi się nie znudzi to download dla 1.4.22 powinien pojawić się za parę dni na moddb.

W planach między innymi więcej profili NPC oraz liczne zmiany w symulacji.
Zmiany, które miały zostać wprowadzone, ale wstrzymałem prace nad addonem (m.in. rebalans obrażeń, penetracji pancerza i samych pancerzy), zostały zrobione od zera po tym jak wyjaśniło się kilka zagadek odnośnie wzorów i innych zawiłości.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 19 Lis 2023, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez HuczuL w 03 Sie 2019, 20:42

Diegtiarov napisał(a):@up
Z tego co mi wiadomo, to nie obejdzie się bez modyfikacji poziomów (map). No i zajmie cholernie dużo czasu.
Pożyjem zobaczym. :pogarda:


Wyekwipowałem anty-bugtrapowe gumiaki i zamierzam doprowadzić Gameplay Rebalanced do stanu używalności. Zakładając, że szybko mi się nie znudzi to download dla 1.4.22 powinien pojawić się za parę dni na moddb.

W planach między innymi więcej profili NPC oraz liczne zmiany w symulacji.
Zmiany, które miały zostać wprowadzone, ale wstrzymałem prace nad addonem (m.in. rebalans obrażeń, penetracji pancerza i samych pancerzy), zostały zrobione od zera po tym jak wyjaśniło się kilka zagadek odnośnie wzorów i innych zawiłości.
W sumie ja to mogę zrobić, polecisz jakiś program do edycji map w Stalkerze?
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pietia Chudy w 15 Paź 2019, 21:14

Cześć wszystkim,

Mam ochotę komfortowo pospacerować sobie po Zonie bez wirtualnej walki o przetrwanie. Nie mam chęci ani czasu na dorabianie się lepszego pancerza, spluw, szukanie zestawów narzędzi, etc. Mam zatem pytanie: jak zmodyfikować początkowy ekwipunek postaci? Który plik zmodyfikować i jak?

EDIT: nieaktualne, poradziłem sobie spawnerem.
"W Zonie i bez ciebie cudów nie brak"
"Żeby zrozumieć, co tu jest napisane, trzeba być magistrem biologii"
"Podobno macki pojawki przynoszą szczęście. Pijawce jakoś nie przyniosły"
"Miałeś już do czynienia z pijawkami, prawda? Jeśli nie, chcemy żeby to nastąpiło. Niestety nie mogę zdradzić Ci sekretów dotyczących eksperymentu. Poza tym chyba i tak źle by to wpłynęło na Twoją psychikę".
Awatar użytkownika
Pietia Chudy
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 22 Lip 2011, 13:46
Ostatnio był: 24 Mar 2024, 17:26
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez nelson w 27 Lis 2019, 00:01

Przeszedłem sobie teraz Road to the north i tak stwierdzam:
1. COC wygląda przy tym ohydnie. Mam na myśli grafikę która jest jakaś taka kompletnie stara, nie odświeżona jak miało to miejsce w RTTN.
2. Brak możliwości szybkich podróży wywołują u mnie palpitacje - nie da się tego jakoś naprawić? W w/w modzie miałem generalnie możliwość szybkiej podróży u każdego handlarza (oprócz bandytów i monolitu bodaj) - próbowałem z tym modem dedykowanym do COC ale niestety nie działa - respie się jako naukowiec na yantarze czy też w bunkrze niedaleko janowa - nigdzie nie dorwałem przewodnika ani też opcji u handlarza...
3. Generalnie próbowałem też wgrać jakiegoś moda arsenalowego (bo po co latać tylko na stockowych karabinach jak można mieć SR25 i Saige <3)
4. Wam też tak długo się ładuje po odpaleniu gry mapa? W sensie generalnie mam kombajn a nie komputer, ale ładowanie się map jest szczerze powiedziawszy tragiczne :O
nelson
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 22 Gru 2008, 23:29
Ostatnio był: 25 Sty 2024, 21:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez HuczuL w 29 Mar 2020, 12:30

Nie wiedziałem gdzie napisać, ale mam problem z modyfikacją STALKER ANOMALY, otóż przy intensywnej grafice i rozgrywce gra się zacina bez żadnego loga i trzeba resetować kompa, czy to może być spowodowane przez ustawienia graficzne?

Skickat från min Armor_3 via Tapatalk
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pilot w 29 Mar 2020, 21:30

HuczuL napisał(a):Nie wiedziałem gdzie napisać, ale mam problem z modyfikacją STALKER ANOMALY, otóż przy intensywnej grafice i rozgrywce gra się zacina bez żadnego loga i trzeba resetować kompa, czy to może być spowodowane przez ustawienia graficzne?

Skickat från min Armor_3 via Tapatalk


W najnowszym update'cie doszły jakieś wodotryski, więc może i nawet to.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez HuczuL w 30 Mar 2020, 08:23

Chodzi o aktualizację z 2019 w grudniu?

Skickat från min Armor_3 via Tapatalk
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Dziku w 04 Kwi 2020, 16:26

HuczuL napisał(a):Chodzi o aktualizację z 2019 w grudniu?


Nowszej chyba nie ma ;)
Co do problemów z wydajnością, to mnóstwo osób narzekało na spadek płynności po aktualizacji. Sam też nie byłem zadowolony faktem, iż wymaxowany Dead Air działa u mnie elegancko, a przy Anomaly muszę kombinować z ustawieniami. Może po prostu ustaw parę suwaczków niżej żeby cię nie wywalało. Gra jest tego warta.

Upewnij się też, czy problem aby nie występuje przy innych grach. Miałem kiedyś bardzo podobny problem i okazało się, że przegrzałem kartę graficzną. Nie mogłem odpalić nic, co było w środowisku trójwymiarowym, więc zrobiłem dwie pierwsze części Fallouta na chyba każdy możliwy sposób.
Zono moja, serce moje...
Awatar użytkownika
Dziku
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 24 Paź 2010, 20:37
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 19:40
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 32

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Voldi w 04 Kwi 2020, 18:33

Ja nie miałem z tym problemów, ale zarówno na moddb, discordzie moda i na stalkerteam ludzie narzekali na problem zbyt wysokich ustawień. W wielu przypadkach pomaga użycie niższego DirectX'a - podobno najstabilniejszy jest DX9.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez JE Józio Biden w 24 Kwi 2020, 19:48

Jeżeli chcecie dyskutować o Anomaly to zapraszam tutaj: viewtopic.php?f=162&t=27806
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
JE Józio Biden
Tropiciel

Posty: 341
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 27 Paź 2024, 16:07
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 113

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DiegtiariowTM w 15 Lip 2020, 17:32

Witam szanowne grono Stalkerów, przybywam z Odległego Zatonu z pytaniem, otóż, zachciało mi się grać W CoC 1.4.22v na trybie survival. Wszystko pięknie ładnie, aż nie zginalem. Próbowałem wczytać save, ale skończyło się na crashu z powiadomieniem "unhandled exception occurred", fajnie się grało na tym trybie ale coś crashuje. Na zwykłym trybie tak nie mam. Mam trochę modow wgranych:
STCoP
I pakiet od DoctorX

Edit:
Tutaj jest log z Appdata/logs
:

* Detected CPU: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor [AuthenticAMD], F15/M4/S3, 3259.00 mhz, 72-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3
* CPU cores/threads: 4/4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 45211 files cached 50 archives, 7888Kb memory used.
Init FileSystem 6.967978 sec
'xrCore' build 6532, Dec 24 2016

EH: E283722790D7E160CBC90F76D2580B85

-----loading g:\coc\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\system.ltx
-----loading g:\coc\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[4033048 K], reserved[67096 K], committed[94096 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[19563 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[15107 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=G:\CoC\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl\bin\
dir[1]=G:\CoC\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl\
dir[2]=G:\CoC\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList OpenAL Soft
devices OpenAL Soft
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1 eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
3. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "g:\coc\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[g:\coc\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "g:\coc\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[g:\coc\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "g:\coc\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[g:\coc\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
! sound: OpenAL: Can't create source. Error: Invalid Value.
! SOUND: OpenAL: Max targets - 256
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:FC6]: NVIDIA GeForce GTX 650
* CREATE: DeviceREF: 4
* Texture memory: 960 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
! Invalid ogg-comment version, file: g:\coc\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\sounds\music\menu.ogg
* [win32]: free[3806236 K], reserved[75436 K], committed[312568 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: process heap[131917 K], game lua[2068 K], render[259 K]
* [x-ray]: economy: strings[15580 K], smem[0 K]
* 0.0 : [ 3] $null
* 0.0 : [ 3] $user$accum
* 0.0 : [ 1] $user$accum_temp
* 0.0 : [ 7] $user$albedo
* 0.0 : [ 4] $user$bloom1
* 0.0 : [ 2] $user$bloom2
* 0.0 : [ 2] $user$cmap0
* 0.0 : [ 2] $user$cmap1
* 0.0 : [ 2] $user$env_s0
* 0.0 : [ 2] $user$env_s1
* 0.0 : [ 5] $user$generic0
* 0.0 : [ 4] $user$generic1
* 0.0 : [ 2] $user$generic2
* 0.0 : [ 4] $user$jitter_0
* 0.0 : [ 2] $user$jitter_1
* 0.0 : [ 1] $user$jitter_2
* 0.0 : [ 1] $user$jitter_3
* 0.0 : [ 1] $user$jitter_4
* 0.0 : [ 1] $user$jitter_mipped
* 0.0 : [ 2] $user$lum_t64
* 0.0 : [ 3] $user$lum_t8
* 0.0 : [ 1] $user$luminance_0
* 0.0 : [ 1] $user$luminance_1
* 0.0 : [ 1] $user$luminance_2
* 0.0 : [ 1] $user$luminance_3
* 0.0 : [ 8] $user$material
* 0.0 : [ 141] $user$position
* 0.0 : [ 1] $user$sky0
* 0.0 : [ 1] $user$sky1
* 0.0 : [ 6] $user$smap_depth
* 0.0 : [ 1] $user$smap_surf
* 0.0 : [ 7] $user$tonemap
* 0.0 : [ 2] $user$tonemap_src
* 0.0 : [ 2] act\act_controller_hit1
* 0.0 : [ 2] amik\weapons\flame\trace
* 0.0 : [ 2] amik\weapons\flame\trail
* 0.0 : [ 2] amik\weapons\flash_02
* 0.0 : [ 2] amik\weapons\flash_04
* 0.0 : [ 2] amik\weapons\trace
* 0.0 : [ 2] amik\weapons\trace_01
* 0.0 : [ 2] fx\fx_flare1
* 0.0 : [ 1] fx\fx_flare2
* 0.0 : [ 1] fx\fx_flare3
* 0.0 : [ 2] fx\fx_gradient
* 0.0 : [ 2] fx\fx_gradient1
* 0.0 : [ 1] fx\fx_lightning
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_1
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_2
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_3
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_4
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_5
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_6
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_7
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_1
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_2
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_3
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_4
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_5
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_6
* 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_7
* 0.0 : [ 1] fx\fx_noise
* 0.0 : [ 2] fx\fx_noise2
* 0.0 : [ 1] fx\fx_rain
* 0.0 : [ 1] fx\fx_rainsplash1
* 0.0 : [ 2] fx\fx_sun
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_fog
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_gradient
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_halo
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_morning
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_rise
* 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient
* 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
* 0.0 : [ 2] fx\fx_volumefog1
* 0.0 : [ 2] glow\glow_04
* 0.0 : [ 2] glow\glow_fire1
* 0.0 : [ 2] glow\glow_fire1_soc
* 0.0 : [ 2] glow\glow_orange
* 0.0 : [ 2] glow\glow_orange2
* 0.0 : [ 2] glow\glow_orange_bright
* 0.0 : [ 2] glow\glow_rays
* 0.0 : [ 2] glow\glow_white
* 0.0 : [ 2] glow\glow_yellow
* 0.0 : [ 3] lights\lights_spot01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_ani-explosion-02
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_ani-explosion-02a
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_ani-fire01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_ani-smoke-01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_1
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_16
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_17
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_18
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_19
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_2
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_21
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_23
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_2_green
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_3
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_4
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_5
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_6
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_7
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_8
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_88
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_anomaly_9
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_bloodsplash1
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_bloodsplash2
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_blurry_cloud
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_brick
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_bubble
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_bubble_1
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_bubble_water
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_cc_lighting_grad2
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_cc_lightings
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_concretedebris_01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_concretepuffs_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2inv
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist3
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist4
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist8
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist9
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_teleport
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distort_anomaly
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_distortion
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_electrostatic
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_explotions_2
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_explotions_3
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_explotions_4
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_explotions_smoke
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_flame
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_flame_01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_flamefx_01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_flash_01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_flash_05
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_flash_07
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_gologramma
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_gradient
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_gradient1
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_leaves_01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_leaves_02
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_light
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_light1
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_light3
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_light4
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_lightning_01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_lightning_02
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_ligth_6
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_plasma
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_shells1
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_shells2
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_skinsplash1
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_smoke_a
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_smoke_b
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_smokepuffs1
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_smokepuffs2
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_spark_01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_spark_02
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_sparks
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_specks
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_specks_poison
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_spikey_star
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_splash3
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_splash_01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_splash_02
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_step_blood
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_stonedebris1
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_stonedebris2
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_synus
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_teleport
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_test_textures
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_vehglassdebris_01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_water_wave
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_woodchips1
* 0.0 : [ 2] pfx\pfx_woodchips3
* 0.0 : [ 2] pfx\r_pop\shells\12ga
* 0.0 : [ 2] pfx\r_pop\shells\45acp
* 0.0 : [ 2] pfx\r_pop\shells\545x39
* 0.0 : [ 2] pfx\r_pop\shells\556x45
* 0.0 : [ 2] pfx\r_pop\shells\762x39
* 0.0 : [ 2] pfx\r_pop\shells\762x51
* 0.0 : [ 2] pfx\r_pop\shells\762x54
* 0.0 : [ 2] pfx\r_pop\shells\9x18
* 0.0 : [ 2] pfx\r_pop\shells\9x19
* 0.0 : [ 2] pfx\r_pop\shells\9x39
* 0.0 : [ 2] pfx\r_pop\shells\fake_shells
* 0.0 : [ 2] prop\prop_fake_bed_fireplace
* 0.0 : [ 2] prop\prop_provod_02
* 0.0 : [ 2] shoker_mod\explosions\explosion_smoke01
* 0.0 : [ 2] shoker_mod\explosions\final_expl
* 0.0 : [ 2] shoker_mod\explosions\firesmokeparticle
* 0.0 : [ 2] shoker_mod\pfx\pfx_ak_shells_1
* 0.0 : [ 2] shoker_mod\pfx\pfx_shells1
* 0.0 : [ 2] shoker_mod\pfx\pfx_shells2
* 0.0 : [ 2] shoker_mod\pfx\pfx_shells3
* 0.0 : [ 2] shoker_mod\pfx\pfx_smoke_1
* 0.0 : [ 14] sky\af1_cloudy\cloudy_1
* 0.0 : [ 14] sky\af1_cloudy\cloudy_1#small
* 0.0 : [ 40] sky\af1_cloudy\cloudy_2
* 0.0 : [ 40] sky\af1_cloudy\cloudy_2#small
* 0.0 : [ 18] sky\af1_cloudy\cloudy_3
* 0.0 : [ 18] sky\af1_cloudy\cloudy_3#small
* 0.0 : [ 14] sky\af1_cloudy\cloudy_5
* 0.0 : [ 14] sky\af1_cloudy\cloudy_5#small
* 0.0 : [ 6] sky\af3_blowout\blowout1
* 0.0 : [ 6] sky\af3_blowout\blowout1#small
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout1_1
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout1_1#small
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2#small
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2_night
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2_night#small
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3#small
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1#small
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night#small
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2#small
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night#small
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3#small
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night
* 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night#small
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3_night
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3_night#small
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4#small
* 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1
* 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1#small
* 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night
* 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night#small
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4_night
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4_night#small
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5#small
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5_night
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5_night#small
* 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi
* 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi#small
* 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night
* 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night#small
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6#small
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6_night
* 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6_night#small
* 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout7
* 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout7#small
* 0.0 : [ 4] sky\af3_blowout\blowout7_night
* 0.0 : [ 4] sky\af3_blowout\blowout7_night#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\00-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\00-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\00-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\00-00-hm#small
* 0.0 : [ 25] sky\af3_clear\00-00-nm
* 0.0 : [ 25] sky\af3_clear\00-00-nm#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\01-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\01-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\01-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\01-00-hm#small
* 0.0 : [ 37] sky\af3_clear\01-00-nm
* 0.0 : [ 37] sky\af3_clear\01-00-nm#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\02-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\02-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\02-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\02-00-hm#small
* 0.0 : [ 25] sky\af3_clear\02-00-nm
* 0.0 : [ 25] sky\af3_clear\02-00-nm#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\03-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\03-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\03-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\03-00-hm#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\04-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\04-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\04-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\04-00-hm#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\04-30
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\04-30#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\05-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\05-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\05-30
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\05-30#small
* 0.0 : [ 66] sky\af3_clear\06-00
* 0.0 : [ 66] sky\af3_clear\06-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\07-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\07-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\08-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\08-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\09-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\09-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\10-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\10-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\11-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\11-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\12-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\12-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\13-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\13-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\14-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\14-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\15-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\15-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\16-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\16-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\17-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\17-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\18-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\18-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\19-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\19-00#small
* 0.0 : [ 66] sky\af3_clear\20-00
* 0.0 : [ 66] sky\af3_clear\20-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\20-30
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\20-30#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\21-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\21-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\21-30
* 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\21-30#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\22-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\22-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\22-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\22-00-hm#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\23-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\23-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\23-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\23-00-hm#small
* 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\05-00
* 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\05-00#small
* 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\06-00
* 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\06-00#small
* 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\07-00
* 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\07-00#small
* 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\08-00
* 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\08-00#small
* 0.0 : [ 23] sky\af3_cloudy\09-00
* 0.0 : [ 23] sky\af3_cloudy\09-00#small
* 0.0 : [ 11] sky\af3_cloudy\10-00
* 0.0 : [ 11] sky\af3_cloudy\10-00#small
* 0.0 : [ 11] sky\af3_cloudy\11-00
* 0.0 : [ 11] sky\af3_cloudy\11-00#small
* 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\12-00
* 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\12-00#small
* 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\13-00
* 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\13-00#small
* 0.0 : [ 36] sky\af3_cloudy\14-00
* 0.0 : [ 36] sky\af3_cloudy\14-00#small
* 0.0 : [ 28] sky\af3_cloudy\15-00
* 0.0 : [ 28] sky\af3_cloudy\15-00#small
* 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\16-00
* 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\16-00#small
* 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\17-00
* 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\17-00#small
* 0.0 : [ 20] sky\af3_cloudy\18-00
* 0.0 : [ 20] sky\af3_cloudy\18-00#small
* 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\19-00
* 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\19-00#small
* 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\20-00
* 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\20-00#small
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\06-00
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\06-00#small
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\07-00
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\07-00#small
* 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\09-00
* 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\09-00#small
* 0.0 : [ 40] sky\af3_foggy\10-00
* 0.0 : [ 40] sky\af3_foggy\10-00#small
* 0.0 : [ 10] sky\af3_foggy\11-00
* 0.0 : [ 10] sky\af3_foggy\11-00#small
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\12-00
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\12-00#small
* 0.0 : [ 27] sky\af3_foggy\13-00
* 0.0 : [ 27] sky\af3_foggy\13-00#small
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\14-00
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\14-00#small
* 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\15-00
* 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\15-00#small
* 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\16-00
* 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\16-00#small
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\17-00
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\17-00#small
* 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\18-00
* 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\18-00#small
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\19-00
* 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\19-00#small
* 0.0 : [ 22] sky\af3_foggy\20-00
* 0.0 : [ 22] sky\af3_foggy\20-00#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\00-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\00-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\00-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\00-00-hm#small
* 0.0 : [ 25] sky\af3_partly\00-00-nm
* 0.0 : [ 25] sky\af3_partly\00-00-nm#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\01-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\01-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\01-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\01-00-hm#small
* 0.0 : [ 38] sky\af3_partly\01-00-nm
* 0.0 : [ 38] sky\af3_partly\01-00-nm#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\02-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\02-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\02-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\02-00-hm#small
* 0.0 : [ 24] sky\af3_partly\02-00-nm
* 0.0 : [ 24] sky\af3_partly\02-00-nm#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\03-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\03-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\03-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\03-00-hm#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\04-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\04-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\04-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\04-00-hm#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\04-30
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\04-30#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\05-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\05-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\05-30
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\05-30#small
* 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\06-00
* 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\06-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\07-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\07-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\08-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\08-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\09-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\09-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\10-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\10-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\11-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\11-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\12-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\12-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\13-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\13-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\14-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\14-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\15-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\15-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\16-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\16-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\17-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\17-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\18-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\18-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\19-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\19-00#small
* 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\20-00
* 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\20-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\20-30
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\20-30#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-00
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-00#small
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-30
* 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-30#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\22-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\22-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\22-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\22-00-hm#small
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\23-00-fm
* 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\23-00-fm#small
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\23-00-hm
* 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\23-00-hm#small
* 0.0 : [ 26] sky\af3_rainy\07-00
* 0.0 : [ 26] sky\af3_rainy\07-00#small
* 0.0 : [ 30] sky\af3_rainy\09-00_19-00
* 0.0 : [ 30] sky\af3_rainy\09-00_19-00#small
* 0.0 : [ 58] sky\af3_rainy\13-00
* 0.0 : [ 58] sky\af3_rainy\13-00#small
* 0.0 : [ 24] sky\af3_rainy\15-00
* 0.0 : [ 24] sky\af3_rainy\15-00#small
* 0.0 : [ 31] sky\af3_rainy\15-00-2
* 0.0 : [ 31] sky\af3_rainy\15-00-2#small
* 0.0 : [ 44] sky\af3_rainy\16-00
* 0.0 : [ 44] sky\af3_rainy\16-00#small
* 0.0 : [ 32] sky\af3_rainy\20-00
* 0.0 : [ 32] sky\af3_rainy\20-00#small
* 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube
* 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube#small
* 0.0 : [ 26] sky\sky_13_cube
* 0.0 : [ 26] sky\sky_13_cube#small
* 0.0 : [ 16] sky\sky_13_cube_night
* 0.0 : [ 16] sky\sky_13_cube_night#small
* 0.0 : [ 12] sky\sky_13_vibros_cube
* 0.0 : [ 12] sky\sky_13_vibros_cube#small
* 0.0 : [ 10] sky\sky_14_cube
* 0.0 : [ 10] sky\sky_14_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_17_clouds_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_17_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_17_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_17_cube#small
* 0.0 : [ 8] sky\sky_18_cube
* 0.0 : [ 8] sky\sky_18_cube#small
* 0.0 : [ 11] sky\sky_19_cube
* 0.0 : [ 11] sky\sky_19_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_1_clouds_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_1_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_20_clouds_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_20_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_20_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_20_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_2_clouds_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_2_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_2_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_2_cube#small
* 0.0 : [ 12] sky\sky_3_cube
* 0.0 : [ 12] sky\sky_3_cube#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_4_cube
* 0.0 : [ 3] sky\sky_4_cube#small
* 0.0 : [ 30] sky\sky_5_cube
* 0.0 : [ 30] sky\sky_5_cube#small
* 0.0 : [ 7] sky\sky_6_cube
* 0.0 : [ 7] sky\sky_6_cube#small
* 0.0 : [ 11] sky\sky_7_cube
* 0.0 : [ 11] sky\sky_7_cube#small
* 0.0 : [ 8] sky\sky_8_cube
* 0.0 : [ 8] sky\sky_8_cube#small
* 0.0 : [ 49] sky\sky_9_cube
* 0.0 : [ 49] sky\sky_9_cube#small
* 0.0 : [3080] sky\sky_oblaka
* 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_hint_wnd
* 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_sleep_screen
* 0.0 : [ 1] water\water_SBumpVolume
* 0.0 : [ 1] water\water_flowing_nmap
* 0.0 : [ 1] water\water_normal
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_drop_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_5
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_6
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_7
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass01
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass02
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass03
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass04
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_5
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_6
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_7
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_8
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_9
* 0.0 : [ 1] wm\wm_grenade
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_dead
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_metal
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_ston
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood2
* 4.1 : [ 1] ui\teamepic_logo
* 4.1 : [ 1] ui\ui_magnifier
* 8.1 : [ 1] m2
* 16.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_01
* 32.1 : [ 1] ui\ui_font_arial_14_1600
* 33.0 : [ 1] ui\ui_ani_cursor
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_02
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_16_1600
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_18_1600
* 128.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_19_1600
* 128.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_22_1600
* 256.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_32_1600
* 256.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_25_1600
* 512.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_50_1600
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_main_menu2
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_mp_screen
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_background
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_widescreen_sidepanels_1
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_common
* 8100.0 : [ 1] ui\ui_background_new
"g:\coc\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 167537 K
Loading objects...
Loading models...
! Fallback to default bump map: wpn\wpn_m95_bump
! Fallback to default bump map: wpn\wpn_m95_bump#
* [prefetch] time: 118047 ms
* [prefetch] memory: 172984Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Call of Chernobyl version 1.4.22
using marshal library
alife_storage_manager.on_game_start()
ammo_aggregation.on_game_start()
artefact_degradation.on_game_start()
axr_companions.on_game_start()
axr_keybind.on_game_start()
axr_task_manager.on_game_start()
axr_trade_manager.on_game_start()
axr_turn_on_campfire.on_game_start()
azazel_mode.on_game_start()
coc_treasure_manager.on_game_start()
dxr_encyclopedia.on_game_start()
dxr_scopes.on_game_start()
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
dynamic_news_manager.on_game_start()
fast_travel.on_game_start()
game_relations.on_game_start()
info_portions.on_game_start()
itms_manager.on_game_start()
m_mines.on_game_start()
mob_trade.on_game_start()
modules.on_game_start()
pda.on_game_start()
phantom_manager.on_game_start()
release_item_manager.on_game_start()
safe_release_manager.on_game_start()
sleep_dep.on_game_start()
slot_hud.on_game_start()
surge_manager.on_game_start()
survival_mode.on_game_start()
ui_enemy_health.on_game_start()
ui_mm_faction_select.on_game_start()
xr_combat_ignore.on_game_start()
xr_corpse_detection.on_game_start()
xr_danger.on_game_start()
xr_eat_medkit.on_game_start()
xr_gather_items.on_game_start()
xr_statistic.on_game_start()
xrs_debug_tools.on_game_start()
xrs_dyn_music.on_game_start()
xrs_facer.on_game_start()
xrs_kill_wounded.on_game_start()
* phase time: 119164 ms
* phase cmem: 330021 K
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 329945 K
* Loading spawn registry...
* 17936 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22205 objects are successfully loaded
* Game m2 is successfully loaded from file 'appdata\savedgames\m2.scop' (2.770s)
* phase time: 2769 ms
* phase cmem: 399958 K
* phase time: 108 ms
* phase cmem: 400015 K
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 399988 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 24 ms
* phase cmem: 400020 K
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 400016 K
* phase time: 5356 ms
* phase cmem: 496393 K
* phase time: 869 ms
* phase cmem: 499929 K
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 62094 verts, 1940 Kb
* [Loading VB] 38434 verts, 1201 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 20408 verts, 637 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 45823 verts, 1431 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 202320 indices, 395 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 52340 verts, 613 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 469323 indices, 916 Kb
* phase time: 2643 ms
* phase cmem: 500081 K
* phase time: 232 ms
* phase cmem: 507696 K
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 10126 v(20), 5368 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(197K), IB(31K)
* phase time: 96 ms
* phase cmem: 507756 K
* Loading HOM: g:\coc\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\levels\jupiter\level.hom
* phase time: 764 ms
* phase cmem: 508827 K
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 508827 K
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 508828 K
* t-report - base: 2208, 1186797 K
* t-report - lmap: 20, 20482 K
* WARNING: player not logged in
! Can't find texture 'map\map_l12u_control_monolith'
* phase time: 65390 ms
* phase cmem: 564160 K
* phase time: 97 ms
* phase cmem: 564160 K
* [win32]: free[1801728 K], reserved[86268 K], committed[2306244 K]
* [ D3D ]: textures[1264718 K]
* [x-ray]: process heap[564160 K], game lua[29880 K], render[273 K]
* [x-ray]: economy: strings[23146 K], smem[417553 K]
task_functor.under_faction_control_target_id is nil
task_functor.under_faction_control_target_id is nil
DRX DF: stalker - killer relations restored to -63
DRX DF: csky - killer relations restored to 241
DRX DF: ecolog - killer relations restored to 89
DRX DF: killer - army relations restored to -3783
DRX DF: killer - bandit relations restored to -4117
stack trace:

0023:04D001F5 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:04E2B052 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:04E2B869 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:04E91663 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:04D85836 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:04DC2446 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:04DC2917 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
Awatar użytkownika
DiegtiariowTM
Tropiciel

Posty: 285
Dołączenie: 18 Cze 2013, 07:06
Ostatnio był: 01 Lut 2023, 17:07
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 43

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Gwizdek w 08 Sie 2020, 21:35

Czy ktoś wie jak naprawić ten problem?
Zarzuciłem do CoC 1.4.22 addona STCoP 2.8.0.7 v5.1.
Dodałem spolszczenie od konkurencji. Całość zainstalowałem zgodnie z wytycznymi (CoC>Patch do 1.4.22>Spolszczenie>STCoP>Fix do niego>Spolszczenie addona)

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 520
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : Can't open section 'booster'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report   
Błękitni Orneta, tudutudududu!
Awatar użytkownika
Gwizdek
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 09 Sty 2012, 13:40
Ostatnio był: 14 Sie 2024, 01:26
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 88

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości