Pulpit po próbie wczytania gry

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Pulpit po próbie wczytania gry

Postprzez AbaddonLincoln w 18 Wrz 2021, 10:48

Grałem sobie wesoło, na spaczowanej do v1.5.10 wersji, bez modów, crashe były regularne, ale akceptowalne, wszak wiem z czym tańczę. Aż do sekwencji zdarzeń kilka dni temu:
Wybiłem mutanty w podziemiach Agroprmu i nie skierowałem się do schowka, lecz wyszedłem. Pohandlowałem, pobiegałem za hajsem i postanowiłem wrócić grać dalej wątek główny. Już miałem wejść, ale kliknąłem 'Nie', przypominając sobie o quicksave na F5. Za drugim podejściem przy pytaniu czy chcę przejść na inny poziom, wybrałem już 'TAK'. No i wylądowałem na pulpicie. No spoko się mówi, włączam, ładuję i od razu pulpit. No to backupowy sejv wczytajmy, taki robiony z menu. Pulpit. Ogólnie Quicksave, Autosave oraz dwa twarde zapisy z poziomu menu kończą się tym samym. W poszukiwaniu informacji przekopałem neta i log niestety mam raczej niespotykany:

Kod: Zaznacz wszystko
! [LUA][ERROR] Abort(): [_G.set_save_marker]: Save marker mismatch '_CGeneralTask' 2315 ~= 15.
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...\s.t.a.l.k.e.r. clear sky\gamedata\scripts\_g.script:456: [_G.set_save_marker]: Save marker mismatch '_CGeneralTask' 2315 ~= 15.


Weźcie powiedzcie, że te Save Markery to prosta rzecz i da się ją wyprostować, żeby choćby jeden sejv bryknął XD Zaczynając nową grę, już po reinstallu wszystkiego, zapisując ją normalnie mogę wczytać, więc to robię, po czym z już uruchomionego świata gry biorę wczytanie którejkolwiek z tamtych, pojawia się na sekundę ekran ładowania i crash. Co ciekawe, nie ubija on procesu gry. Pierwszy save jest z gry nowej, 4 niżej to te walnięte.

Image
AbaddonLincoln
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 18 Wrz 2021, 10:28
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości