Grałem sobie wesoło, na spaczowanej do v1.5.10 wersji, bez modów, crashe były regularne, ale akceptowalne, wszak wiem z czym tańczę. Aż do sekwencji zdarzeń kilka dni temu:
Wybiłem mutanty w podziemiach Agroprmu i nie skierowałem się do schowka, lecz wyszedłem. Pohandlowałem, pobiegałem za hajsem i postanowiłem wrócić grać dalej wątek główny. Już miałem wejść, ale kliknąłem 'Nie', przypominając sobie o quicksave na F5. Za drugim podejściem przy pytaniu czy chcę przejść na inny poziom, wybrałem już 'TAK'. No i wylądowałem na pulpicie. No spoko się mówi, włączam, ładuję i od razu pulpit. No to backupowy sejv wczytajmy, taki robiony z menu. Pulpit. Ogólnie Quicksave, Autosave oraz dwa twarde zapisy z poziomu menu kończą się tym samym. W poszukiwaniu informacji przekopałem neta i log niestety mam raczej niespotykany:
- Kod: Zaznacz wszystko
! [LUA][ERROR] Abort(): [_G.set_save_marker]: Save marker mismatch '_CGeneralTask' 2315 ~= 15.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...\s.t.a.l.k.e.r. clear sky\gamedata\scripts\_g.script:456: [_G.set_save_marker]: Save marker mismatch '_CGeneralTask' 2315 ~= 15.
Weźcie powiedzcie, że te Save Markery to prosta rzecz i da się ją wyprostować, żeby choćby jeden sejv bryknął XD Zaczynając nową grę, już po reinstallu wszystkiego, zapisując ją normalnie mogę wczytać, więc to robię, po czym z już uruchomionego świata gry biorę wczytanie którejkolwiek z tamtych, pojawia się na sekundę ekran ładowania i crash. Co ciekawe, nie ubija on procesu gry. Pierwszy save jest z gry nowej, 4 niżej to te walnięte.