FATAL ERROR
[error]Expression : m_available_count
[error]Function : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID
[error]File : e:\priquel\sources\engine\xrgame\id_generator.h
[error]Line : 92
[error]Description : Not enough IDs
stack trace:
max1071 napisał(a):Heja, w logu masz wyjaśnione o co chodzi pierwszy lepszy by się połapał generator świata Ci się zjedwabił i nie masz miejsca na nowe id pomiędzy 0 a 65535. Ponieważ wszystkie jakimá cudem masz zajęte.
Gra to widzi w ten sposób spawnuje nowy obiekt nadaje jemu wszystkie elementy no i id.
Jak id jest invalid czyli spoza zakresu automatycznie wypierjedwabia grę.. to jak czasem przy programowaniu lua i łapanie c stacji overflow;
Według mnie musisz cofnąć się do momentu sprzed wejácia na mapę bo coś spawnuje się w nieskończoność i niszczy ci save-a.
Próbuj i daj znać jak wychodzi.
Jak chcesz zapisać Ci plik db.script który Ci utworzy plik tekstowy w którym będziesz miał zawartę wszystkie id co gra aktualnie używa jako taki debug pośredni
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:973: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
Powróć do Pytania i odpowiedzi
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości