S.T.A.L.K.E.R. Build 1935 - Temat ogólny

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Temat ogólny

Postprzez monolit1935 w 23 Gru 2009, 19:30

swoją drogą to ten patch usuwa cały spawn ( nawet tradera - serio )
http://narod.ru/disk/11524199000/S.T.A. ... 5.zip.html
Ostatnio edytowany przez KoweK, 23 Gru 2009, 22:33, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Temat ogólny

Postprzez utak3r w 03 Mar 2010, 12:03

Padło na SB pytanie o odpalenie załączonego Level Editora. Aby go uruchomić, należy najpierw zmienić nazwę katalogu gamedata (np. na gamedata_bak), po czym rozpakować plik zasobów (oczywiście przy pomocy converter.exe). Po tej operacji wszystkie pliki z gamedata_bak przenieść (lub skopiować, jak kto woli) do nowo powstałego katalogu gamedata. Gdy wszystkie pliki już mamy gotowe, USUWAMY plik zasobów! Dopiero teraz można spokojnie uruchomić Level Editor i oglądać do woli mapy i obiekty.

update:
Jeżeli ktoś z różnych przyczyn nie posiada pliku fs.ltx, oto jego zawartość:

Kod: Zaznacz wszystko
$local_root$        =false, false, \
$server_root$        =false, false, \
$server_data_root$        =false, false, \
$maps$        =true, true,     F:\stalker\alfa\alfa.1935\maps\koan\lvl01-16\
$temp$        =false, false,     temp\
$app_root$        =false, false,     \
$objects$        =true, true,     objects\
$import$        =true, true,     objects\
$textures$        =true, true,     gamedata\textures\
$game_data$           = false, true,      gamedata\
$game_ai$            = true,  false,      $game_data$,               ai\
$game_spawn$            = true,  false,      $game_data$,               spawns\
$game_anims$           = true,  true,      $game_data$,               anims\
$game_levels$           = true,  false,      $game_data$,               levels\
$game_meshes$            = true,  true,      $game_data$,               meshes\
$game_dm$            = true,  true,      $game_data$,               meshes\
$game_shaders$            = true,  true,      $game_data$,               shaders\
$game_sounds$            = true,  true,      $game_data$,               sounds\
$game_textures$        = true,  true,      $game_data$,               textures\
$game_scripts$            = true,  false,      $game_data$,               scripts\
$level$              = true, true,     $game_levels$,            maps\koan\lvl01-16\
$game_saves$            = true,  false,      savedgames\
$logs$                  = true,  false,      logs\
$screenshots$            = true,  false,      screenshots\
$cache$            = true,  false,      xr_cache\


Oczywiście należy zmienić wartość zmiennej maps.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Temat ogólny

Postprzez raziel210 w 19 Cze 2010, 15:21

Najlepsza Beta ze wszystkich :D
raziel210
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 08 Cze 2010, 16:26
Ostatnio był: 13 Sie 2011, 12:21
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Temat ogólny

Postprzez stalker51 w 22 Cze 2010, 23:36

Tak beta naprawdę przednia gdyby tylko nie te ciągłe wywałki na pulpit... ale trudno jakoś trzeba żyć, w końcu to tylko wersje beta.
Tylko zachodzę w głowę dlaczego GSC wywaliło tyle sympatycznych rzeczy....
Mapki w tym Buildzie też jakoś takie lepsze może to dla tego, że przejadłem się tymi standardowymi mapkami z SoC'a, ale chyba jednak są nieco ładniejsze (przynajmniej dla mnie)
A teraz słowo do grafiki, nie wiem czy ja już niedomagam ale no do cholery też wydaje mi się fajniejsza niż ta w finalnej wersji stalkera! Fajne jest też to, że nie ma żadnego śladu lagów i gra się płynnie jak nigdzie indziej :E
(Owszem SoC nawet na tych najfajniejszych modach na grafikę nie zacina mi się ale ogólnie chodzi jakoś tak wolniej)
To też z tego względu posiadacze słabszych Pc'tów mogą ze spokojem pobrać ów betkę.
WG. mnie wersja beta była by o niebo lepsza od ostatecznej wersji Shadow of Charnobyl.Gdyby tylko dać to moderom żeby intensywnie przy tym pogrzebali wyszło by coś niesamowitego!
N nic zostaje wierzyć, że GSC pomyśli w końcu o Fanach gry a nie o własnym portfelu i dostaniemy stalkera takiego na jakiego czekaliśmy od początku a nie takiego który jest okrojony ze wszystkiego co dobre byleby tylko zrobić następną cześć nastawioną na zysk...
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Temat ogólny

Postprzez WeteranMonolit w 29 Cze 2010, 12:19

Oj, nie przyznam ci racji. Na moim gracie, na którym ShoC potrafi ciąć się jak diabli na minimalnych, a iść płynnie na maksymalnych, ta alpha tnie się jeszcze gorzej. Czasem potrafi się też tak perfidnie zwiesić, że tylko reset kompa pomaga. Ale co do grafy, to nie jesteś jedyny :D. Ja też uważam, że jest ładniejsza niż w ShoCu.
Awatar użytkownika
WeteranMonolit
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 15 Lut 2010, 19:22
Ostatnio był: 01 Kwi 2013, 21:15
Miejscowość: Pripiat
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Gameplay z alfy 1935

Postprzez Sarlinov w 18 Lip 2010, 12:03

Zrobiłem małego gameplaya z alfy 1935. Jakoś nie cieszy się popularnością, no to tu napiszę może się komuś spodoba :E :E Luknijcie:
http://www.youtube.com/watch?v=J3mUs6BNeEY
Zapraszam też na mój kanał na YT:
http://www.youtube.com/user/Sarlinov
:wódka:
Sarlinov
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 03 Lip 2010, 11:59
Ostatnio był: 25 Sie 2014, 23:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 6

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Temat ogólny

Postprzez Alchemik w 24 Lip 2010, 00:34

Dodaj inne filmiki z tej Alphy :E. Co prawda Caleb zrobił już takie, ale warto zobaczyć lokacje z perspektywy innego gracza. Powodzenia.
Alchemik
Weteran

Posty: 656
Dołączenie: 17 Lut 2010, 12:59
Ostatnio był: 09 Sie 2017, 22:09
Ulubiona broń: --
Kozaki: 207

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1935 - Temat ogólny

Postprzez Iłja w 31 Mar 2013, 18:12

Dobra, wystarczył znaleziony przez xKoweKxa "minimodzik" zmieniający spawn. Nie ma potworków i ludzi, nie ma crashów :D Mogę zwiedzać bez problemów. Przejrzę więc wszystkie lokacyje po kolei i napiszę co o nich myślę (tak z braku lepszych rzeczy do robienia.

Kordon
:

Wersja finalna jest nieco lepsza od tej z buildu. Chociaż ta druga jest mroczniejsza (głównie przez udźwiękowienie. Rozlegające się od czasu do czasu odległe krzyki, bądź serie z broni maszynowej potrafią postawić włosy dęba, zwłaszcza gdy akurat znajdujemy się w jakimś mrocznym miejscu), bardziej opuszczona i zniszczona, to z drugiej strony muszę powiedzieć, że większość lokacyi pod względem rzemieślniczym jest lepsza w wersji finalnej.
Start – jak zwykle, u Sida. Wnętrze wygląda mniej więcej jak w wersji finalnej. Po wyjściu z bunkra lądujemy w wiosce... która sporo traci przez nadmiar trawy i płotków. Te pierwsze przeszkadzają w oglądaniu, te drugie utrudniają poruszanie się. Pomimo to, wioska wygląda naprawdę... ponuro? Tak, to dobre słowo. W sumie niewiele się różni od wersji finalnej, ale brak ludzi i specyficzne tekstury robią swoję :D Znalazłem też dwie ciekawostki.
http://img138.imageshack.us/img138/8448 ... 392471.png
Okienko w jednej z dwóch piwnic (przy których w wersji finalnej kampił Wilk, a później Fanatyk). W tle widać jakieś drzwi, prowadzę niewiadomo gdzie. Wygląda na legowisko jakiegoś handlarza... od razu zwracam uwagę, że wcześniej jakoś tego nie widziałem, więc na 15% jest możliwe, że dodał to ten minimod ze spawnem :d Trochę duży był jak na sam spawn. Z drugiej strony nie przyglądałem się wówczas tej piwnicy. Jesli ktoś byłby łaskaw przyjrzeć się tej sprawie, będe wdzięczny.
http://img138.imageshack.us/img138/5735 ... 400776.png
Dwa dziwne zwłoki w wyschniętej studni. Jeden wygląda na człowieka, drugi... jest niezidentyfikowany, ale albo to też człowiek w zaawansowanym stadium rozkładu, albo jakiś mobek. Polecam przyjrzeć się samemu, w końcu to blisko początku builda więc nie powinno was crashować.
Wyszedłem z wioski w miejscu tym, co zwykle i skręciłem w lewo. Dotarłem do mostu, przy którym w grze "wpadamy" na Tolika... i teraz dziwna sprawa. O ile z zewnątrz most nie wydaje się duży, o tyle w środku jest... za duży.
http://img834.imageshack.us/img834/2686 ... 410468.png
Kto buduje taki most w miejscu, które w żadnym kierunku do niczego nie prowadzi? Ogółem most wydaje mi się wciśnięty trochę na siły i stanowczo zbyt duży.
Na prawo od mostu (patrząc od strony wioski) jest niecka z anomaliami (złapał mnie Wir :/ Diabelnie ciężko się było uwolnić). Za nią zaczyna się lokacja, która w ostatecznej wersji została zastąpiona Parkingiem, czego niezmiernie żałuję.
http://img33.imageshack.us/img33/1037/x ... 413476.png
Opuszczona fabryka. Interesująca, klimatyczna i, co ważne, DUŻA, lokacja. Idealna na spory fajerfajt z bandytami. Wnętrze polecam przepatrzeć samemu, jest naprawdę interesujące (i tylko zastanawiają mnie te leżące co kawałek konserwy... whatever). Co ciekawe:
http://img46.imageshack.us/img46/7572/x ... 415808.png
Ten budynek jest, przynajmniej od środka i według mnie, łudząco podobny do pewnego budynku w Dziczy, konkretnie tego znajdującego się po lewej stronie, zaraz za tym takim przedziałkiem gdzie zdejmujemy snajperów Wilczarza. Przypadek? Albo efekt robienia budynków wedle schematu? Cholera wie.
Idąc dalej na północ, natrafiamy na most.
http://img11.imageshack.us/img11/8431/x ... 425478.png
Może mniej szczegółowy, ale... ciekawe co tak przeniosło ten fragment złomu. Teleport? :D Ogółem miejsce troszkę niedopracowane.
http://img22.imageshack.us/img22/5848/x ... 433894.png
Po lewej wylot tunelu, tego z anomaliami Elektro (których w buildzie nie ma). Jest on znacznie dłuższy i ma po drodze jeden zakręt. Kolejna lokacja lepsza w wersji finalnej, w buildzie brakowało jej bowiem szlifu i ukończenia. Chociaż te płytki na zewnątrz wejścia wyglądają ciekawie. Jak widać po prawej, zamiast chlewu mamy kilka budynków i budkę-toaletę... których nie uświadczy się w wersji finalnej. Wydawca zabronił?
http://img707.imageshack.us/img707/2408 ... 462287.png
A tutaj "posterunek" na końcu. Jak widać, mocno pustawy i niedopracowany.

OCENA:
Wersja z Builda --> 6/10. Fajna mroczność i dźwięki, a także fabryka. Reszta marna i niedopracowana.
Wersja Finalna --> 8/10.
Drzewa się czerwienią, ptaszki wesoło podszczekują... wiosna w Czarnobylu wita :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=247117#p247117 -> Moja cud-miód frakcja :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=97&t=6947&p=324670#p324670 -> Moje cud-miód potworki :D
Awatar użytkownika
Iłja
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 30 Lip 2010, 16:56
Ostatnio był: 02 Wrz 2015, 23:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 24

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1935 - Temat ogólny

Postprzez silos w 01 Lip 2013, 21:16

Dobra panowie taki mam problem jak odpalam bulida to wyskakuje mi błąd i mam dwie opcje ''STOP'' albo ''DEBUG''
oczywiście żadna z nich nie pomaga oto mój log:
Kod: Zaznacz wszystko
Executing config-script "user.ltx"...
***STOP*** file 'P:\xrCore\LocatorAPI.cpp', line 942.
***Reason***: *** Assertion failed ***
Expression: P!=pathes.end()
$server_root$
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_user_07-01-13_21-14-17.mdmp'
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_user_07-01-13_21-14-19.mdmp'


EDIT:Jeżeli to nie są te linijki z loga to piszcie bo mogłem się mylić ;) Ale jak to te to prosze o pomoc :D
Awatar użytkownika
silos
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 12 Lut 2013, 18:05
Ostatnio był: 13 Cze 2015, 23:14
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 5

wywałki w 1935

Postprzez trolololo w 24 Mar 2014, 19:49

Jak w miare ograniczyć wywałki podczas gry? np ide sobie a tu crash, i tak cały czas
Gram na patchu Kowka
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: wywałki w 1935

Postprzez KoweK w 24 Mar 2014, 21:45

Bo taka już jest ta alpha, pogódź się z tym. :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 17:18
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1935 - Temat ogólny

Postprzez ZiomB w 24 Mar 2014, 21:47

Wgraj sobie modyfikację która wycina wszelkie mutanty i ludzi, szansa na crasha jest wtedy bardzo mała.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość