Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Kolejny spawn mod... zaskakujący mnogością funkcji !!! - spawnowanie wszystkiego, od wykałaczki, po helikopter - teleporter, bardzo wygodny z dokładnymi opisami miejsc (dostępne miejsca konkretnych misji) - możliwość grania dowolną postacią lub mutantem !!! (fizycznie postać pozostaje ta sama, zmienia się nastawienie do nas reszty zony, w zależności od tego, "w czyją skórę wejdziemy") - możliwość zmiany pogody w dowolnym momencie - możliwośc odtworzenia wszystkich "przerywników" video (intro, outro) - możliwość odtworzenia dowolnego utworu spośród wszystkich dostępnych w grze - spawnowanie ludzi i mutantów - spawnowanie ognisk, anomalii, teleportów(?)
Oryginalny opis(z translatora)
:
Aby uzyskać dostęp do cheat menu, poziom obciążenia, przejdź do menu (ESC) i naciśnij klawisz F1
1) Podczas gry możesz zmienić ilość pieniędzy z bohaterem. 2) Podczas gry można przyspieszyć \ zmniejszenie tempa zmian w czasie gry. 3) W każdym czasie, powodując emisje. 4) Zmiana pogody i powstrzymać ją przesuwać. 5) niezwłocznie przenoszą się do dowolnego miejsca w dowolnym momencie. 6) Stavt zagrożona Solitary śledzą \ Monsters 7) Udzielanie YY wszelkie amunicja, broń, przedmioty, artefakty, zbroje, poszukiwanie dokumentów 8) Stavt do mapy anomalii. 9) Stavt na mapie różne obiekty dynamiczne: wybuchające beczki drewniane, wiaty, piece, śmigłowce i tak dalej 10) wchodzi w każdej grupie z potworów, a kończąc na monolit. 11) Zobacz wszystkie gry video, w tym pełną wersję zakończenia wszystkich opcji. 12) Słuchanie muzyki gra. 13) Telpeortirovatsya współrzędnych (jak również otrzymywać i przechowywać je) 14) położenie na mapie nowe oddziały (oddziały staolkerov), tj. na przykład można rozstrzygnąć na Creek Dolgovtsev i bojowników o wolność, ale dodała Monolith i wszyscy są pod wpływem symulacji życia tam. 15) Również teraz broni nie są usuwane w sukni Strefy. Ale czasami trzeba wprowadzić do czyszczenia go, ale potem znowu możesz podnieść. 16) Po kliknięciu w menu na H - usunięto cały interfejs i HS staje się nieśmiertelny. J - zwraca wszystkie na swoim miejscu. Wystarczy cheat menu 17 pozycji Uwagi: 1) Możesz określić odległość, na którym będą wyświetlane nowych obiektów, począwszy od HS a kończąc na 100 metrów przed nim
2) Aby dodać nowy śledzą jednostki mapie mają teleportirovatsya w dowolnym momencie, chodź jak najbliżej do centrum (domyślnie HS pojawia się w środku). Drużyny zostaną dodane do blizhaeshem inteligentnych w odległości 20 metrów od HS
3) Czasami podczas próby oglądania wideo, wydaje się, że gra zawiesza się. To nie jest tak, musimy po prostu poczekać. 4) Maud dość łatwo przystosować do innych trybów. Wszelkie zmiany w oryginalnym alfabecie gry oznaczone line "Lord of the Zone"
5) W przypadku jednego tarła, nie klikaj w rozmowie z nimi na przycisk "Co teraz robi? Gra będzie zdjąć.
6) śledzą Single i potwory (nie w kolejności) nie poruszać się w oflaine.
7) Aby dodać coś nowego w modzie, należy dodać go do żądanej sekcji w tabeli god_tbl.script skryptu. Zgodność i potencjalnych problemów: To nie jest kompatybilny z większością modów globalnych, ale łatwo dostosować. Wszelkie zmiany do pierwotnego Fail oznaczone słowami "Lord of the Zone"
Instalacja: Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem. Zmień linijkę w pliku fsgame.ltx: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$|
Rybka136 napisał(a):Mam pytanie a moge zamienic sie w ziomka z egzoszkielecie powinnoscci? i bede nim chodzil? ?
Nie, nasza postać nie ulega podmianie, ubiór pozostaje ten sam, zmianie ulegają tylko nasze statystyki zgodnie z wybraną frakcją czy mutantem.
Zrobiłby może ktoś spolszczenie do tego moda bo zapowiada się ciekawie.
Spolszczenie gotowe, link w pierwszym poście (to są wszystkie pliki z moda). EDIT instrukcja obsługi TELEPORTU (ostatnia pozycja w rozwijanym menu): 1. Kliknij teleport (17.) 2. W nowym oknie kliknij POZYCJA 3. Kliknij przycisk "5m do przodu" 4. Kliknij RUCH i WYKONAJ w głównym menu. --można przechodzić w ten sposób przez ściany i inne obiekty-- Do budynków, które standardowo są zamknięte nie ma co wchodzić, są puste i.... nie mają podłóg EDIT2 po zespawnowaniu artefaktu tuż przed stalkerami, oni natychmiast zaczynają o nim rozmawiać... o tym nie wiedziałem
Mam pirata!
Za ten post lukass otrzymał następujące punkty reputacji:
EDIT dodałem celowniki/granatniki/tłumik (one tam były w tabeli tylko ktoś zapomniał o spawnie i pozycji w menu). zauważyłem dziwną rzecz, celownik susat mera ma niezłe zbliźenie - do niekończoności
Witam. Mam taką prośbę i pytanie. Czy jest taka możliwość dołączenia do tego zajebis... modu samochodów? Np: mod Transportation Mod for CoP 1.601 lub własnej produkcji
Musiałby na to zerknąć zaawansowany skrypter, mody mają wspólny skrypt i nie wiem jak je połączyć, szczególnie część odpowiadającą za uruchamianie moda. Bez tego oba równocześnie nie zadziałają, a i co do tego nie jestem pewien, czy można tak połączyć dwa różne spawnery. Druga opcja to dodanie samochodu do Władcy Zony, ale tutaj znów nie wiem czy on nie potzrebuje własnego spawnera....
Fajny mod , wiele możliwości- ale są 3 duże minusy - Często wywala do pulpitu z przyczyn niewyjaśnionych (mało ramu ?) , anomalie nie reagują na stalkerów tzn. w ogóle się nie uaktywniają , często nie działają interakcje między stalkerami , np Bandyta - Stalker , Wolność - powinność itd. Podsumując 6,5/10
Ostatnio edytowany przez DanieloZ, 23 Gru 2010, 15:58, edytowano w sumie 1 raz
Otwórz oczy i spójrz na świat z innej perspektywy, być może odkryjesz coś, co zmieni twoje życie.