[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez lukass w 30 Maj 2010, 09:13

Sigerous Mod

OPIS
Pełny opis z translatora:
Kod: Zaznacz wszystko
Tytuł update: Sigerous Mod
Cel: S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat
Autor: Bołotow, Nickolay (GeJorge lub Nick_Mondyfic)
Wymagany Patch: 1.6.0.0 lub 1.6.0.1 lub 1.6.0.2
Moda data wydania: 17.05.2010
Mod: 1.6

[GŁÓWNA LISTA ZMIAN]
- Zmieniono fabuła
- Liczba zadań dodał (43)
- Organizator wielu scen.
- Ogromna ilość nowych znaków.
- W nocy wszystkie NPC prawie nie widać.
- Zmieniono HUD, z dodaniem nowych funkcji.
- Z uwagi na różnorodność innowacji, które zostały dodane dodatkowe menu z opcjami trybu, w którym można dostosować "MOU" jak to robić.
- Nowe rodzaje broni, bronekostyumov, artefakty, leków, żywności, rozstania itp. Oczywiście nowe bronie i bronekostyumy może poprawić.
- Teraz, za każdy broni kalibru powinny być odpowiednie tłumik.
- Zmieniono opis wszystkich broni i bronekostyumov.
- Dodane nowe zjawisko - zaćmienie.
- Wszystkie miejsca są przepełnione nowe tajemnice i kryjówkę w tej chwili ponad 110 osób.
- Nowe postacie specjalność: dowódca straży przybocznej, wygaszacze, hodowcy i handlarze.
- Recenzja charakterystykę wszystkich rodzajów broni.
- Czy można uaktualnić artefaktów.
- Z pomocą znaków, takich jak "oszczędny", można spędzić ogromną liczbę różnych transakcji pieniężnych.
- Dodano dodatkową możliwość składania zleceń w przypadku rzadkich przedmiotów.
- Nowy obiekt - księga taktyki walki. Pozwala poznać pewnego rodzaju broni, w celu kontynuowania nauki strzelania z broni - spowodować więcej szkód.
- W linii aktualizacje - nowe ulepszenia.
- Dodano cztery wielkie bazy grupy: Włamanie na śniadanie (Zaton), Dawn (Jupiter), Mercenaries (Jupiter), Monolith (Pripyat) W każdej z tych grup może się przyłączyć.
- Wraz ze śmiercią mutantów się prawdopodobieństwo utraty części ciała. Pozostało obecnie będzie leżeć obok zwłok.
- Przetworzone system mechanicznej zmiany, więc teraz przy aktualizacji może zostać podniesiona z wszystkich aktualizacji.
- Będąc w Freeplay, HS, ale okazją do podróży w różnych lokalizacjach.
- I dużo więcej.
 
[Wersja 1.6]
• Teraz, nawet jeśli będziesz spać w łóżku całą noc, spawn potworów zostanie uruchomiony. (Tylko z włączeniem trybu opcję "Spawn więcej potworów") Ponadto teraz wszystkie banki będą bez problemu naładować interesu prawnego na rachunku lokaty.
• Oswajanie mutantów:
+ Mutanty nie atakują naszego człowieka, a w razie potrzeby ochraniają go.
+ Jeśli wielokrotnie strzelać do mutantów, ale on zły, i da zmienić.
+ Mutanty mają specjalne oznakowanie na mapie. Etykieta znika, jeśli jest zbyt podrażniony.
+ Friendly do HS NPC nie zostanie zatrudniony na was ogień mutant.
+ Zatrudniony mutant nie atakują pozostałych oswojonych mutantów.
+ Możliwość pozyskania różnego rodzaju mutantów i zachowania nad nimi wszystkimi kontroli jednocześnie. Jeśli lubisz psevdogiganta, a chcesz nadal chimera, ale to chimera jest zaledwie 10 metrów od siebie, i szybko zaczął atakować swoje potwory na raz, używać narkotyków oswoić chimer. Kiedy jesteś na leki, chimera jest włączony Ciebie i możesz trzymać go tak długo, jak jest to konieczne do naboru.
+ Możliwość oswojenia chimery.
- Przykład: zatrudnieni snorka i od razu spotkał się z innym (nie zatrudnionych). W tym przypadku nie będzie Snork atak wrogich ci snorka, ponieważ uważa go za swojego brata. (Ten błąd nie jest w 100% poprawne)
• Naprawiono problem z powodu których szukanie "Zniknięcie stalkers: spotkać się z Glukharev później" zaginionych podczas próby teleport HS (GPS) z miejsca, w którym dążenie do rozbicia z leśnego.
• Naprawiono problem w poszukiwaniu "Deal" (na maniakach i bandytów), które wynikły z bazy bandytów.
• W drugiej serii quest "Atonement", po zakończeniu cache 9., wdrożyła system perezaruzki śledztwo, w wyniku - wyjścia nie będzie.
• Naprawiono problem z emisji, przez które nawet ukryci NPCe ginęli.
• System czyszczenia kręcił napisy z ochrony i AutoSave. Maksymalny czas wyświetlania znaków - 5 sekund.
• Ze względu na możliwość natychmiastowego HS się wzbogacić dzięki odsetki od depozytów, przez część snu, możliwość korzystania z miejsca do spania na terenie bazy były ograniczone. Teraz, po zniósł snu - ponownie (i natychmiast) spać nie wychodzą na spacer na obszarze co najmniej 1 godzinę, po czym możliwość spać nie będzie dozwolone. Ograniczenie to ma zastosowanie jedynie do specjalnie wyznaczonych miejscach do spania.
• jeśli nagle pojawi się w grze, będzie lotów podczas próby usunąć lub zastąpić obecny bronekostyum, użyj czary: jest w grze, naciśnij klawisz ESC, pojawi się menu główne, a następnie kliknij przycisk T (nie rosyjski). Pojawi się okno z prośbą - "Usuń bieżącą bronekostyum?" Odpowiedzi tak i problematyczne obiekt znika. Wyjścia będzie nie więcej, i które można umieścić w żadnej szczeliny zbroi. Inne rozwiązania nie myśli.
• zapisane w stosunkach ochroniarzy. Teraz strażnicy będą reagować na każdego wroga, w tym zatrudnionych na mutanta.
• Wykonane nieudana próba optymalizacji moda, niestety, bez utraty FPS nie mogę na to poradzić. Wyłącz aktualizacje w czasie rzeczywistym praktycznie wszystkich wielkości skrypty i FPS wzrosła tylko 07/04 pkt FPS, nie rozumiem. Wszystkie problemy są, jak sądzę, z wielką lokalizacji i wielkości ich oryginalnej treści.
• odtwarzacz MP-3, otrzymuje utwór pozycji "Bonus" jest nazywany "Bonus_4.
• poprawione zachowania: xr_move, xr_bodyguard, mob_move.
• Dodano egzoszkielet najemników. Możesz go kupić u najemników.
• Ogromna ilość innych poprawek.

[Wersja 1.5]
• Stała trybie, z powodu której w trakcie gry: nie otwieraj drzwi, nie biorąc pod uwagę zadania, a nie prowadzić przewodów. Na pewno przełom! Dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy o autosave i funkcji has_alife_info ().
• Teraz, Alpha złożone w formie trybu opcji. Jest w grze, może zawrzeć obie Alpha i go wyłączyć. Również, Alpha respawn rzadziej, a na początku gry, nie wydają Zatone siedem jednostek, a trzy, to wszystko zależy od stopnia HS.
• Ze względu na brak możliwości wyboru pola z amunicją 7.62x54 pod mostem, w centrum Jupiter, musiał wysłać Degtereva podczas gimnastyki. Nauczyłem się teraz Degterev kucanie jeszcze niższa.
• Nowe możliwości artefacts_spawn_chance w gamedata configs \ \ mod_parameters \ mod_params.ltx.
• Stała quest "broni palnej. Teraz czy jeśli będzie podnieść quest vintar NPC przed HS, HS nadal będą mogli je zdobyć, ale w innym miejscu, i w tej samej fabryce.
• Teraz, po minięciu podziemi "Prypeć-1", można wrócić. Również do podziemi , I związany jeden fripleyny quest.
• Nowa pozycja - "X8P25. Z tego produktu, być w stanie okiełznać niektóre mutanty HS. mutantów oswoić z systemem do HS, i staramy się go chronić. Istnieje kilka niepoprawnych błędów (chociaż w zasadzie być realistyczne), w zakresie HS:
1) Załóżmy, że oswoiłeś psevdogiganta .. Jeśli wyświetlany jest inny psevdogant psevdogiganta (lub nici z potworem, który początkowo jest przyjacielem jego, pod względem relacji), to zignorować, bo ten połatany swój psevdogigant samego gatunku jako drugi.
2) oswojone mutantów nie reagują na przyjazne HS NPS, ale w przeciwieństwie do mutantów, tych NPC atakują swoje mutanty.
• Tłumaczenia nie tak dawno temu, modne ubrania, na podstawie all.spawn, mam coś nie domyślił: jak się okazało, wiele przedmiotów z wcześniejszych wersji 1.4, w dzisiejszej wersji zaginionych (w tym radio Ja-nowem i pralnia. A także zasadzki strefy mutantów). Stałe.
• Naprawiono problem na drodze "," Splash psy-promieniowania, z powodu których nie można było przejść quest, jeśli używasz broni z analizy taktyki.
• Poprawa systemu uznawania wroga, na strażnika.
• odtwarzacz MP-3, otrzymuje utworów. Senior Sekcja Trek_1 "," Trek_9 "," Trek_16.
• i innych większych zmian.


[Optymalizacja]
KROK 1.
Znajdująca się na najwyższym z mody, więc ten mod No_Bump_v1.0.rar
KROK 2.
Otwórz plik gamedata \ configs \ mod_parameters \ mod_params.ltx z notatnika i zmienić następujące parametry:
respawn_bases_permition = true
create_anomaly_permition = true
create_mines_permition = true
na stronie:
respawn_bases_permition = false
create_anomaly_permition = false
create_mines_permition = false
KROK 3.
Jeśli to możliwe, aby lokalne defragmentacji dysku, które zainstalowane gry.
KROK 4.
Rozpocząć grę. Rozpocząć nową grę lub wczytać zapisany. Przejdź do menu głównego. Naciśnij klawisz F5. W oknie, które się pojawi, kliknij przycisk pod tytułem "Optymalizacja". W nowym oknie, kliknij na te przyciski, a następnie kliknij przycisk OK:
Ukryj SGM nieprawidłowości
Ukryj kopalniach SGM
Ukryć ciała potworów
KROK 5.
Zapisać grę.
KROK 6.
Wyjdź z gry, a następnie zaloguj ponownie i załaduj save'a od kroku 5.
Rady.
Jeśli podczas gry pobliżu zgromadziły dużą ilość martwych potworów, vosplzuytes czyszczenia tel. potwory, jak w kroku 4.
WYNIKI.
Gra go praktycznie bez hamulców, tak jak oryginał, ale cena nieprawidłowości odłączony moda i pułapek.


] Rady [
Jeśli grasz na statyczne oświetlenie, a gra delikatnie mówiąc opóźnienie - zestaw na szczycie mojej mod - mod NO BUMP, od autorów: Celdor, o-Kryak-
Oto link do mod NO BUMP poniżej

[Wszystkie]
Jeśli podczas gry w mojej modyfikacji, nagle lot, nie spieszyć i napisać w temacie, a nie, spróbuj uruchomić ponownie. Jeżeli dalsze pliki do pobrania nie pomoże, a lot nie przekazuje, to pytają mnie, w Temko. Kiedy zaczyna formułować wiadomości musi spróbować opisać ewentualne przyczyny wyjazdu (może nie masz gdzie iść) i sytuację, w której były w tamtym czasie + dołączyć błędzie LOG (wyjazd).
Q: Jaki jest błąd LOG, i jak go znaleźć?
: Ten system debugowania miejsce loty, które służyły do gry w formie tekstu, ale nie zawsze. Aby znaleźć LOG powinien iść tam:
Mój komputer -> Dokumenty udostępnione -> STALKER - Call of Pripyat -> logs -> Następnie otwórz pierwszy plik w formacie TXT, a wybiera z dna 25 linii. Rzuca po tych 25 linii w wiadomości na Forum.

[Ostrzeżenie]
Maud w pełni zgodny z innymi globalnymi zmianami.

Podziękowania []
1) zmiany - pomysłów, pomocy, dialogu i wsparcia.
2) STALKER - roku 2011 - do tworzenia 3d-modelek wiele nowości i mody pomysł na quest.
3) Pavel Tomilov - na poprawność gramatyczną we wszystkich tekstach mody, oraz ogromne wsparcie.
4) Spitfire - na poprawność gramatyczną we wszystkich tekstach mody.
5) akaund - korekty gramatyki w modzie i wiele rehashed dialogu.
5) Shoker i moda - w przypadku produktów spożywczych, takich jak: ciastka, piwo, itp. I scenariusz do nieprawidłowości Spawn.
6) Simbion Mod - nowe tekstury dla nieba.
7) DiM @ NXxX - do robienia tła dla instalatora.
8) JeLome - pomysłów na questy.
Września) albor59 - za pomoc w tworzeniu moda.
10) SEA_CAT - pomoc w tworzeniu moda.
11) Wesker - za pomoc w tworzeniu moda.
12) [HP] i Sin - model CBT-33 w celownik optyczny.

Krótki:
Kod: Zaznacz wszystko
- nowe zadania
- nowe bronie
- nowe przedmioty
- nowe postacie
- nowa fabuła
- system rang
- bazy frakcji
- nowy system naprawy i modernizacji broni
- modernizacja detektorów
- "tuning" artefaktów
- nowe odznaczenia
- ukryte opcje dostępne po uzyskaniu konkretnej rangi
- ochroniarz do wynajęcia
- dodatkowe opcje moda
- nowi handlarze z unikatowym sprzętem
- bankier w bazie
- spawner po uzyskaniu wysokiej rangi
- pendrive'y ze wszpółrzędnymi schowków
- odtwarzacz mp3
- teleporter
- leczenie rannych
- oswajanie mutantów

UWAGA!
Przy próbie instalacji moda instalator może zachowywać się jakby się zawiesił, proszę nie panikować i poczekać chwilę a instalacja moda ruszy normalnie!

INSTALACJA
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

PODGLĄD
POKAZ SLAJDÓW
GAMEPLAY

DOWNLOAD
1.4.5
http://www.playground.ru/files/25711/
http://depositfiles.com/en/files/41cc5efes
http://letitbit.net/download/2130.cff25 ... 5.zip.html
1.5
http://narod.ru/disk/21364540000/SGM_COP_v1.5.zip.html
http://dl2.playground.ru/DB2/1/1/SGM_COP_v1.5.zip
http://www.sendspace.com/file/g7701q torrent
Update 1.4.5 do 1.5
http://narod.ru/disk/21362377000/SGM_CO ... 5.zip.html
Fix dla 1.5
http://narod.ru/disk/21376137000/FIX_SGM_1.5.rar.html
Update 1.5 do 1.6nowa gra wymagana
http://narod.ru/disk/21885820000/SGM_CO ... 6.zip.html
http://depositfiles.com/files/phnix0kd3
1.6nowa gra wymagana
http://narod.ru/disk/21887039000/SGM_COP_v1.6.zip.html
http://depositfiles.com/files/wjlmpykpx
http://ifolder.ru/18177226
http://www.unibytes.com/iVm_iscaFvgB
http://dl2.playground.ru/DB2/1/1/SGM_COP_v1.6.zip
1.6+spolszczenieupload Vito213

Fix dla 1.6 [23.07.2010]
http://narod.ru/disk/23049658000/SGM%20 ... 0.exe.html

SPOLSZCZENIE
1.4.5
http://rapidshare.com/files/393694562/SGM_145_PL.exe
http://www.mediafire.com/?ztzyzl4jq5v
1.5
http://rapidshare.com/files/395333643/SGM_15_PL.exe
http://www.sendspace.com/file/08mr1u
1.6update 12.07.2010
http://www.mediafire.com/?m0mzjn1ngze
http://www.sendspace.com/file/ozo26x
SPOLSZCZENIE 3w1 SGM/BRAZ/FREE CHOICE [1.6 + FIX] update 28.07.2010
http://www.sendspace.com/file/ds832f
http://www.mediafire.com/?ihtcd5kroxamb6r

Dodatki do Sigerous'a

No Bump
http://dl2.playground.ru/DB2/1/1/No_Bump_v1.0.rar
Niemieckie dialogi Najemników
http://dl2.playground.ru/DB2/1/1/Custom ... ary%5d.exe
Ukraińskie dialogi Bandytów
http://dl2.playground.ru/DB2/1/1/Custom ... its%5d.exe
Przezroczysty inwentarz
http://dl2.playground.ru/DB2/1/1/Custom ... ncy%5d.exe
Nowa pogoda
http://dl2.playground.ru/DB2/1/1/Custom ... her%5d.exe

Spawner 'Władca Zony' dla SGM 1.6czytaj komentarz w archiwum
http://www.sendspace.com/file/59u7nz
http://www.mediafire.com/?1mp4z30idwplfv3

Spawner 'Władca Zony' dla Braz'a 1.6czytaj komentarz w archiwum
http://speedy.sh/8uqg2/Wladca-Zony-SGM-1.6.rar

Spawner 'Władca Zony' dla Free Choiceczytaj komentarz w archiwum
http://www.sendspace.com/file/x3sde1
http://www.mediafire.com/?u974kdztd8vd7eg

Dynamiczne wiadomości dla SGM 1.5angielskie-googlowe
http://www.sendspace.com/file/x7fl63
http://www.mediafire.com/?rjowfmnjgqt

AI additions 20.03 dla Sigerous Mod COP
Kod: Zaznacz wszystko
Manager broni: skrypt kontroluje wybór broni przez NPC i określa najlepszą broń do panujących warunków.
Ustawienia: configs \ misc \ rx_weapon_mgr.ltx, configs \ misc \ rx_weapon_mgr_ws.ltx

Korzystanie z apteczki i bandaża: NPC jest w stanie wykorzystać leki, kiedy krwawi.
Ustawienia: configs \ misc \ rx_ai.ltx

Ładowanie broni: NPC przeładowuje broń po walce, w razie potrzeby.

Strzelanie z podwieszanego granatnika: NPC strzela z z podwieszanego granatnika.
Ustawienia: configs \ misc \ rx_gl.ltx

Facer: NPC atakuje wrogów kolbą.
Ustawienia: configs \ misc \ rx_facer.ltx

Opatrunek: Jeśli NPC otrzyma w walce rany, skorzysta w ukryciu z bandaża.
Ustawienia: configs \ misc \ rx_bandage.ltx

Dodatki: NPC uzywają dodatków: celownika optycznego, tłumika, granatnika.
Ustawienia: configs \ misc \ rx_addons.ltx

Przerwać ogień: Jeśli na linii ognia stoi sojusznik, NPC przerwie ogień i zmienia pozycję.
Ustawienia: configs \ misc \ rx_ff.ltx

Nóż: NPC mogą korzystać z noża (szczególnie zabawne w przypadku zombie podczas przejścia do prypeci)
Ustawienia: configs \ misc \ rx_knife.ltx

dla 1.4.5
http://narod.ru/disk/21524623000/AI_add ... 2.rar.html
http://depositfiles.com/en/files/kvruc8ahy
dla 1.5+fix
http://narod.ru/disk/21524844000/AI_add ... 5.rar.html
http://depositfiles.com/en/files/amdbfwolu
dla 1.6
http://www.sendspace.com/file/a5aw5o
http://www.mediafire.com/?dwrym40hgvz

Free Choice dla Sigerous Mod COP
Kod: Zaznacz wszystko
Predbannik, Labirynt, Jaskinia.
Dodano nowe bronie, stroje, naboje ....
Sidorovich
Barman
Nowi handlarze
Dziewczyna
W nowych lokacjach są mutanty, NPC i questy
etc.

DOWNLOAD
http://narod.ru/disk/22303262000/Free.rar.html
http://depositfiles.com/files/ur2osfzc0
QUEST
http://narod.ru/disk/22325687000/%D0%9A ... 2.rar.html
FIX
http://narod.ru/disk/22326541000/%D0%A4 ... 1.rar.html


Dodatek MP3
Kod: Zaznacz wszystko
 
• Zmiana wyglądu okna odtwarzacza MP-3. Dodany czas trwania wybranego utworu oraz aktualny czas odtwarzania.
• Wymienione 16 utworów.
Club: Trek_4, Trek_13, Trek_16, Trek_17, Trek_19, Trek_22, Trek_23, Trek_27, Trek_30, Trek_32.
Bonusy: Bonus_2, Bonus_5, Bonus_10, Bonus_12, Bonus_15, Bonus_17.
• Wszystkie utwory w odtwarzaczu podpisane jako "Track 1" .. "Track 2" itd.
• Zmieniona muzyka na Skadowsku.

http://narod.ru/disk/22384120000/SGM%20 ... n.exe.html

Braz 1.6.1NOWA GRA WYMAGANA
Kod: Zaznacz wszystko
To, co jest w zespole:
• SGM 1,6 do _GeJorge_
• Dodano garnitury i kapelusze (17 sztuk), w tym: The Invisible Man strój,
Kostiumy Wesker (bccc), Bronekombinezon "Sunrise" i
Izolacyjnych kolor wojskowy "Gagarin" przez ruslan_3d.
• Wszystkie stroje nowy parametr - Masked.
• W formie 3 osoby kostiumy do lat oryginalne maski i kaski.
• Dodano broni (50 sztuk) a wśród nich z Albor
(Mongolia, Simbiot, Prototype), SEA-CAT z UNW.
• Dodano dodatki (6 szt.) i kasety (7 sztuk).
• Obserwacja sieci (5 sztuk).
• Książki dla umiejętności broni (32 sztuk).
• Zmiany wzroku poprzez przed destroyer1955, EwGenius,
Nikitka94 i varjag21 (Specjalne podziękowania za wsparcie i idei).
• Zmiany naboje, broni oraz ustawienia tekstów z AROKH i Wladyar.
Uzbrojenie NPC z Ingvar.
• uzupełnić arsenał w postaci granatów (6 sztuk)
• Dynamiczne news nowe teksty na VanoSanturi.
Ustawienie wyjściowe wiadomości z Shaman.
• AI Dodatki (Suplement daruyuschee możliwości NPC) z Stepik.
• Zmieniono handlu i modernizacji.
• Dodano Fenix Biodetektor. Baterie do detektorów zapisane.
• fenylefryna narkotyków.
• Wódka Stolichnaya, Red Bull Energy Drink i JAGUAR.
• Nowe artefakty (7 sztuk)
• Dodano mutantów.
• Dodano rozwijanej części do nowych mutantów.
• zmienić dźwięk mutantów.
• zmiana dźwięku kul należące do różnych materiałów, dźwięki PDA.
• ukraińskich bandytów озвучка, niemieckim i rosyjskim najemników
innych Stalkerów.
• zmiana wielu tekstur.
• Dodano i zmiana pogody. (Integrated AtmosFear2)
• Zmieniono wiele ikon inwentaryzacji i modernizacji.
• Wszystkie posiłki można umieścić w gnieździe szybkie wykorzystanie.
• Przygotowanie do menu głównego Artmys.
• Zmiany w skrypcie i _GeJorge_ Andrew53
• wiele innych zmian.

DOWNLOAD 1.6.1
http://narod.ru/disk/23400610000/Braz%201.6.1.exe.html
FIX 03.08.2010skopiować do \gamedata\configs\gameplay\
http://narod.ru/disk/23364136000/fix_2010.08.03.7z.html

STARE WERSJE


DODAWANIE WŁASNEJ MUZYKI
:

1. znajdź w katalogu 'gamedata/scripts' plik 'ui_extra_elements.script'
2. znajdź tą sekcję: http://img404.imageshack.us/img404/959/5435435.jpg
3. dopisz w odpowiedniej sekcji w/w skryptu wybrany utwór(DISCO,DANCE, itd. to nazwy sekcji odpowiadające katalogom i kategoriom w playerze):
- local mp3_table_merry - DISCO
- local mp3_table_dance - DANCE
- local mp3_table_theme - DYNAMIC
- local mp3_table_stalker - STALKER
- local mp3_bonus_processing - BONUS (tutaj nie dopisuj)
4. wybrany utwór przekonwertuj do formatu *ogg, ja zrobilem to GoldWave'em
5. skopiuj przekonwertowany utwór do jednego z katalogów 'gamedata/sounds': http://img580.imageshack.us/img580/5927/ogge.jpg


AUTORZY
Autorzy moda: sgm team
Autorzy spolszczenia: ja, lukass oraz M.R.O.K
Opowiadań użyczyli: Dziki, djcycu, gosciu121

WAŻNE
Drogi graczu. W przypadku napotkania błędu w dialogach poinformuj mnie, abym mógł to poprawić.
Ostatnio edytowany przez lukass 04 Sie 2010, 08:54, edytowano w sumie 87 razy
Mam pirata!

Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Messiah w 30 Maj 2010, 09:24

Pobieram, oby było warto bo nieźle się zapowiada :D
dobra, pograłem 2 minuty, narazie super, niezłe bajery :E zobaczymy za chwilę

@edit

genialny mod
Ostatnio edytowany przez Messiah, 30 Maj 2010, 12:06, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noro monolit w 30 Maj 2010, 10:09

bedzie dzialalo na versji 1.6 ???
Dopóki walczysz jestes zwycięzcą ...
Awatar użytkownika
noro monolit
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 18 Maj 2010, 21:52
Ostatnio był: 03 Sie 2015, 14:35
Miejscowość: prypeć , sarkofag , czerwony las
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 30 Maj 2010, 10:20

Tak, masz to w opisie na samym początku.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez bezimienny4 w 30 Maj 2010, 12:27

Możesz umieścić moda na np. megaupload? Z depo. wolno się pobiera.I jakieś durne limity :facepalm:
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 30 Maj 2010, 13:04

http://narod.ru/disk/20848219000/SGM_CO ... 5.zip.html
Z tego linka też ładnie ściąga. Mod zmienia sporo( w zatonie radzę nie biegać po mostach na początku).
Addon 1.3A to jest dopiero hardcore do tego.

Ja mam moda z w/w linka i co prawda instalator dość długo się odpalał, ale się uruchomił. Aha nie instalowałem go domyślnie tylko w nowy folder na pulpicie skąd gamedata dopiero trafiła do gry.
Ostatnio edytowany przez jedi998 30 Maj 2010, 13:37, edytowano w sumie 2 razy
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!

Za ten post jedi998 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive adamosen.
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez bezimienny4 w 30 Maj 2010, 13:19

Dziś nie dam relacji z moda : http://i48.tinypic.com/2d1waip.jpg
Spróbuję przeinstalować grę.Jeszcze może dam.

Haha! Wystarczyło dezaktywować :D
Dobra, zabieram się za relację.Będzie niedługo.
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez caleb59 w 30 Maj 2010, 13:29

A u mnie z kolei jakiś burdel z instalatorem tego moda - odpalam instalator SGM_COP_v1.4.5.exe i proces po chwili zdycha (brak odpowiedzi w menadżeże zadań) - po starcie minimalizuje się na pasek startu i tyle - jakiś syf chyba nie mod... :facepalm:
---------------
OMFG instalator "odciął" się po 2-3 minutach piłowania plików - żal.ru... Testujemy dalej...
---------------
Kompletne dno nie mod - przy próbie rozmowy z Brodaczem na Skadowsku następuje za każdym razem całkowita zwiecha kompa w momencie naciśniecia klawisza F - tylko "twardy" reset pomaga - nie polecam tego moda pod kątem technicznym...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Mitchel, Viktor.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 17:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez bezimienny4 w 30 Maj 2010, 13:53

caleb59 napisał(a):A u mnie z kolei jakiś burdel z instalatorem tego moda - odpalam instalator SGM_COP_v1.4.5.exe i proces po chwili zdycha (brak odpowiedzi w menadżeże zadań) - po starcie minimalizuje się na pasek startu i tyle - jakiś syf chyba nie mod... :facepalm:
---------------
OMFG instalator "odciął" się po 2-3 minutach piłowania plików - żal.ru... Testujemy dalej...


Miałem to samo, tylko że u mnie w ogóle się nie pojawiał.Już miałem wchodzić na forum i pisać a tu nagle instalacja.
Mod jest ... nudny.Na razie znalazłem tylko nowy artefakt ale nie przypadł mi do gustu (zadanie nie przypadło ;d).
Chciałeś błędy w tłumaczeniu? Kilka znalazłem.Małe ale literówki też się liczą.Nie mam screenów ale za to : W spalonym gospodarstwie spotkałem bandytę i pogadałem z nim.O myszy czy czymś.Błąd? moi zamiast moim.Z prof. też kilka błędów było.No cóż, pogram jeszcze i go ocenię.Na razie marne 7.5/10.

@caleb : Właśnie zobaczyłem.Nie wiem czym to może być spowodowane.Ja z Brodaczem problemów nie miałem.Tylko z tym co do Skadowska prowadzi...mutki wpadły na niego i zabiłem je, a on? Zaczął do mnie strzelać no i new game.

Uwagi moderatora:

U mnie dodatkowo wiesza kompa - czytaj post wyżej... - caleb59
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 30 Maj 2010, 14:05

Odnośnie błędów w tłumaczeniu, to najlepiej od razu piszcie na pw, poprawię i uaktualnię. Dialogi tłumaczyłem z angielskiego tłumaczenia, a ono nie jest najlepsze (z oryginalnej cyrylicy to by zajęło zbyt dużo czasu).
Natomiast, jeśli chodzi o błędy techniczne, ja nie miałem najmniejszych problemów ani z instalatorem, ani podczas gry.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Daniła w 30 Maj 2010, 16:20

Powiem wam czekalem 3 godz az sie pobierze . ale warto bylo !!! to jest juz calkiem inny stalker !! jacys ekolodzy w skadowsku nowe zeczy bronie . fabyła . poprostu boskie . tylko spolszczenie mi sie zle sciaga i mam porosyjsku i nic niekumam xD . pozdrowionka :wódka:
Daniła
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 14 Lut 2010, 21:09
Ostatnio był: 19 Wrz 2010, 22:12
Miejscowość: Lubin
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez DzordzBuzs w 30 Maj 2010, 16:42

Mulącego instalatora mozna jakos scierpiec 2-3 minuty to jeszcze nic takiego, też to miałem.
Ale niech mi ktos powie dlaczego to modziwo tak kur..... tnie, dodam ze CoP z Atmosfear i cała paczką tekstur w dx8 na maksymalnych tetalach działa mi bez zarzutu :mad:
Nie lubię Snorków...
Awatar użytkownika
DzordzBuzs
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 03 Gru 2009, 01:10
Ostatnio był: 01 Lut 2022, 00:52
Miejscowość: Gdzie kukółka mówi ja pie..... ?
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości