Patch 1.3001

Re: Patch 1.3001

Postprzez caleb59 w 03 Maj 2014, 11:37

Co jest ku*wa? Wersja gry w menu 1.3001? Przecież powinno być 1.30013 jeśli dobrze widzę... Patcha pobierałem z linków od @atiego... Przeoczenie dez0wave?

Druga sprawa - dlaczego po świeżej instalacji gry i zaaplikowaniu patcha na starcie gry nadal są włączone nogi? :facepalm:
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2689
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 17:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Reklamy Google

Re: Patch 1.3001

Postprzez Zero_cool w 03 Maj 2014, 11:59

Za każdym razem jak zginiemy i zrobimy quickload jest crash testowałem to już dziesiątki razy i za każdym razem jest crash jak wczytamy quicksave kiedy postać żyje jest w porządku ale jak tylko zgniniemy zrobimy quickload jest crash.
Zero_cool
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 08 Wrz 2009, 13:50
Ostatnio był: 19 Sie 2021, 11:54
Miejscowość: Wielgie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: Patch 1.3001

Postprzez HollowVooDoo w 03 Maj 2014, 12:02

caleb59 Przecież przy instalacji było pytanie czy chcesz zresetować wszystkie ustawienia.

Za ten post HollowVooDoo otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive utak3r,
Negative caleb59.
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: Patch 1.3001

Postprzez caleb59 w 03 Maj 2014, 12:08

INSTALOWAŁEM GRĘ NA CZYSTO czy dociera czy nie? Poza tym kliknąłem TAK i niby zresetowało ale jak widać nie do końca - coś jest popieprzone i tyle...

Do tego akceleracja dźwięku jest do dupy - przyciszony względem Software to raz, a dwa jakość dźwięku jest jak ze studni lub głośniczka 10W...

Motion blur nadal włączony na stałe w DX 9... :facepalm:
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2689
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 17:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Patch 1.3001

Postprzez kocur21 w 03 Maj 2014, 12:52

Wywaliło na pulpit jak paczam w kontakty na yantarze. Nic więcej nie było. Tak gre spaczałem, tak zresetowałem ustawienia na koniec.

Engine error. Last line in stack trace:

Nadal nie mogę ustawić textur na maxa grając na "Object dynamic lighting".
I'm online always. Really, if you do not believe, check!
Intel I5 4460 (4 x 3.2 Ghz), DDR4 16 GB, GeForce GTX 1660 OC 6G, 4 x 1 TB , zasilacz 500 W
Awatar użytkownika
kocur21
Stalker

Posty: 100
Dołączenie: 02 Sie 2010, 12:37
Ostatnio był: 07 Kwi 2024, 01:38
Miejscowość: Zadupie/Podświat/Żagań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 23

Re: Patch 1.3001

Postprzez paintball_0 w 03 Maj 2014, 13:11

Potwierdzam. Dalej losowo wywala na pulpit po otworzeniu kontaktów.

Zacząłem grę od nowa, zresetowałem ustawienia. Suwaki kontrastu, jasności i gamma chyba działają, bo obraz mi mruga za każdym razem, kiedy przesunę o jedną działkę w dowolną stronę. ;) Nie chciałem pisać o znalezionych błędach zanim nie dojdę przynajmniej do 1/3 gry ale wygląda na to, że takie podejście nie ma sensu. Oto co znalazłem po spatchowaniu i kilkudziesięciu minutach gry:

- nachylenie helikoptera patrolującego kordon jest niewłaściwe; lata z dziobem zwróconym ku górze, tak jakby hamował albo chciał lecieć tyłem; enpece nie uciekają przed helikopterem w krzaki, nie sprawdzałem czy helikopter otworzy do mnie ogień, wolę się chować. ;)
- podczas ataku na fabrykę w kordonie można bardzo łatwo przeoczyć jednego bandytę przez co nie da się ukończyć misji; albo SI włazi w jakąś dziurę, albo może rannego bandytę zjada podłoga i nie można go zlokalizować; musiałem wczytać misję i zabić wszystkich na speedranie rujnując sobie zabawę. :(
- czapki z głów za jakość nieba, chmury jak prawdziwe; ale pomimo zachmurzenia wszystko rzuca te nieszczęsne czarne cienie i w południe jest niemiłosiernie ciemno.
- raz jeden wyrzuciło mnie do pulpitu po otworzeniu PDA ale nie zrobiłem screena błędu.

Niewiele tego, prawda? :)
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: Patch 1.3001

Postprzez echelon w 03 Maj 2014, 13:42

Fajnie, że gra jest poprawiana, ale ten patch to chyba był trochę na kolanie zrobiony. Zniknęła opcja opcja pokazywania nóg/cienia Naznaczonego, przez co znowu mam włączone nogi i brak odgłosu chodzenia i nie mogę tego zmienić. Poza tym choć suwaki jasności/kontrastu/gamma działają, to niczego tak naprawdę nie robią. Nieważne jak je ustawię, poziomy i tam mam te same.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Re: Patch 1.3001

Postprzez burntsnow w 03 Maj 2014, 13:48

echelon napisał(a):Fajnie, że gra jest poprawiana, ale ten patch to chyba był trochę na kolanie zrobiony. Zniknęła opcja opcja pokazywania nóg/cienia Naznaczonego, przez co znowu mam włączone nogi i brak odgłosu chodzenia i nie mogę tego zmienić. Poza tym choć suwaki jasności/kontrastu/gamma działają, to niczego tak naprawdę nie robią. Nieważne jak je ustawię, poziomy i tam mam te same.

Coś mi się widzi, że w uwagach do patcha (już tych co były wczoraj) było napisane, że jeśli miało się włączone nogi wcześniej, to trzeba dokonać ręcznej zmiany w odpowiednim pliku ustawień.
Awatar użytkownika
burntsnow
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 29 Paź 2011, 17:28
Ostatnio był: 10 Mar 2022, 13:09
Miejscowość: Jaworzno
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: Patch 1.3001

Postprzez Crisu w 03 Maj 2014, 13:58

paintball_0 napisał(a):nie sprawdzałem czy helikopter otworzy do mnie ogień, wolę się chować.


Strzela, widzi przez ściany i kiedy poślesz mu kilka strzałów, on wpadnie w delikatną kur*icę i zacznie obrzucać Cię rakietami. Słodko.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Patch 1.3001

Postprzez caleb59 w 03 Maj 2014, 14:22

burntsnow napisał(a):
echelon napisał(a):Fajnie, że gra jest poprawiana, ale ten patch to chyba był trochę na kolanie zrobiony. Zniknęła opcja opcja pokazywania nóg/cienia Naznaczonego, przez co znowu mam włączone nogi i brak odgłosu chodzenia i nie mogę tego zmienić. Poza tym choć suwaki jasności/kontrastu/gamma działają, to niczego tak naprawdę nie robią. Nieważne jak je ustawię, poziomy i tam mam te same.

Coś mi się widzi, że w uwagach do patcha (już tych co były wczoraj) było napisane, że jeśli miało się włączone nogi wcześniej, to trzeba dokonać ręcznej zmiany w odpowiednim pliku ustawień.

Przeoczenie jak nic - tak samo jak motion blur włączony nadal na stałe na dynamiku DX 9 - nawet jeśli grę zainstalujesz na czysto od zera to ten problem (nogi i przy okazji motion blur) występuje nadal, bo w domyślnym pliku user.ltx jaki tworzy się po zainstalowaniu gry nogi są nadal włączone jak i motion blur w DX 9 mimo doinstalowania nowego patcha i trzeba albo kasować user.ltx przed pierwszym włączeniem gry albo odpalić konsolę w trakcie grania i wpisać: "g_actor_body 0" by wyłączyć nogi, co do motion blura to "r2_mblur 0.0"...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive echelon.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2689
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 17:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Patch 1.3001

Postprzez utak3r w 03 Maj 2014, 14:36

caleb59 napisał(a):Przeoczenie jak nic

Nie ma żadnego przeoczenia. Instalator pisał wyraźnie, że zalecany jest reset ustawień. Kto tego nie zrobił, sam jest sobie winien. Opcja nóg jest tymczasowo schowana, dostępna jedynie z poziomu konsoli. I tak pozostanie, dopóki się tego porządnie nie naprawi.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Patch 1.3001

Postprzez rotek1992 w 03 Maj 2014, 14:44

Szlag by to trafił ...
Włączam grę po patchowaniu a tu
Expression : fatal error
Function : CResourceManager::_GetBlender
File : ..\xrRender\ResourceManager.cpp
Line : 70
Description : <no expression>
Arguments : Shader 'def_vtx' not found in library.

i5 3570k, HD7950, Asus P8Z68-V Pro, 16GB RAM, EZEX (1TB), AeroCool VP-750

Za ten post rotek1992 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative macias13_84.
Awatar użytkownika
rotek1992
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 19 Paź 2010, 20:59
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 01:27
Miejscowość: Gniewkowo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Aktualności

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość